(Т) «Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі.
А)2-жаттығу. Мәтінді мұқият
тыңда
-Мәтін не туралы? Мәтінге ат
қой.
-Мәтіндегі негізгі ойды
білдіретін сөйлемді тауып оқы. Оған өз ойыңды
білдір.
-Мәтін мазмұны бойынша жоспар
құр және оны жаз.
-Мәтіндегі қарамен жазылған
сөзге назар аудар. Бұл сөз не үшін қолданылып тұр деп
ойлайсың?
Ә) Анықтамамен
жұмыс.
Тілде біреудің назарын аудару
үшін қол
данылатын сөздер болады. Ондай
сөздерді
қаратпа
сөздер дейді: Дана, сен
хайуанат-
тар бағына барасың
ба?
Дескриптор:
-Мәтіннің не туралы екенін
анықтап, ат қояды.
-Мәтіндегі негізгі ойды
білдіретін сөйлемді тауып, өз ойын
білдіреді.
-Мәтін мазмұны бойынша жоспар
құрады және оны жазады.
-Мәтіндегі қарамен жазылған
сөздің қолданылуы туралы талдайды.
Саралау тәсілі:
«Қарқын».
Қарқынды
оқушыларға:
-Мәтін туралы өз пікіріңді
айт.
Сергіту жаттығуы: «Жаяу»
әні.Нейрогимнастика жаттығулары
(Ж) «Ыстық картоп»
әдісі.
3-жаттығу. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен
оқы. Қаратпа сөздерді тап.
Мәтінді көшіріп жазып, қаратпа
сөздердің астын сыз.
Қаратпа сөздің тыныс белгісіне
назар аудар.
4-жаттығу.
Орны ауысқан ашықхат
бөліктерін қалпына келтір.
Ашықхатты жазып, қаратпа
сөздің астын сыз.
Қымбатты әже!
Сізді туған күніңізбен
құттықтаймын!
Сізге денсаулық, ұзақ өмір
тілеймін.
Дескриптор:
-Мәтінді тиісті дауыс
ырғағымен оқиды, қаратпа сөздерді
табады.
-Мәтінді көшіріп жазып,
қаратпа сөздердің астын сызады.
-Қаратпа сөздің тыныс белгісін
талдайды.
- Орны ауысқан ашықхат
бөліктерін қалпына келтіреді.
-Ашықхатты жазып, қаратпа
сөздің астын сызады.
|
-Мәтіннің не туралы екенін анықтап, ат
қояды.
-Мәтіндегі негізгі ойды
білдіретін сөйлемді тауып, өз ойын
білдіреді.
-Мәтін мазмұны бойынша жоспар
құрады және оны жазады.
-Мәтіндегі қарамен жазылған
сөздің қолданылуы туралы талдайды.
Билеп сергиді.
-Мәтінді тиісті дауыс
ырғағымен оқиды, қаратпа сөздерді
табады.
-Мәтінді көшіріп жазып,
қаратпа сөздердің астын сызады.
-Қаратпа сөздің тыныс белгісін
талдайды.
- Орны ауысқан ашықхат
бөліктерін қалпына келтіреді.
-Ашықхатты жазып, қаратпа
сөздің астын сызады.
|