Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушы
үшін:
Программалау алаңының кірістірілген
графикалық редакторында кейіпкер жасайды.
Оқушылардың
көбі үшін:
Суреттің фрагментін көшіріп көрсетіп, суретті қайта өңдейді.
Кейбір оқушылар үшін:
Scratch-тің графикалық редакторында кейіпкер жасауды үйренеді.
|
Ұйымдастыру, өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру,қайталау
8
мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру сәлемдесу жаттығуларын жасату
арқылы
жүреді.
Топқа
бөлу: «QAZ MATH» бағдарламасына
оқушылардың дайын тізімін енгізу арқылы топқа
бөлеміз.
Өткен тақырыпқа шолу жасау,
қайталау:
-Үйге берілген тапсырмасын
тексеру.
«Сиқырлы
сандық» әдісі арқылы үй тапсырмасы
тексеріледі.
|
Сәлемдесу жаттығуларын
жасайды.
|
«Жұлдызша» əдісі Оқушыларға тапсырманы орындауына
қарай жұлдызша таратып
отырады.
|
Жәшік, қағаз
қиыдылары
|
Ортасы
(27
мин)
Сергіту
сәті
|
Жаңа
тақырыпты бейнебаян арқылы
танысады
Тапсырмалар:
1-тапсырма:
«Кім тапқыр» ойыны.
Тапсырмаларды қарастыру.
https://learningapps.org/display?v=p4k42b5m220
Дecкриптор: бағдарлама арқылы қай
блокқа жататының анықтап, мозаика
құрады.
2-тапсырма:
Құрал-сайман аттарын
жазып,қайда жататынын анықтап,
сәйкестендіреді:
Дecкриптор: тапсырма арқылы
құрал-сайман аттарын жазып,қайда жататынын анықтап
біледі.
Допқа қарап, мұғалім жасаған
іс-қимылын қайталайды.
3-тапсырма:
Компьютермен жұмыс, 36
бет
Дecкриптор: жеке кейіпкер жасап, блок
құрады.
|
learningАpps.org қосымшасында
тапсырмаларды орындайды.
Мозаиканы
құрастырады.
Құрал-сайман аттарын
жазады
.
Билеп
сергиді
Тапсырманы
орындайды.
|
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
«Жұлдызша»
əдісі
бойынша бағалайды.
«Жұлдызша» əдісі Оқушыларға тапсырманы орындауына
қарай жұлдызша таратып
отырады.
|
Оқулық,
көрсетілім
интербелсенді
тақта
карточкалар
кітап,
компьютер
|
Бекіту
Кері
байланыс
(5
мин)
Үй
тапсырмасы
Рефлексия
Бағалау
|
«Кеме»
әдісі
Үйге
тапсырма: 36 бет, зертте тапсырмасы, өз
ойларын жазып келу
|
Оқушылар кемені керек
түстеріне бояйды
|
|
бояу қарындащ,
фломастер
|
Сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларды «Қол шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсыңдар оқушылар, өте керемет өтті, белсенділіктерін үшін
рахмет .
|
Бәр-біріне қол
шапалақтайды
|
|
|