Сыныбы: 2 «а» арнаулы
сынып
Пәні: айналадағы
әлем
Сабақтың
тақырыбы: Жемістер мен
көкөністер
Сабақтың
мақсаты: 1.
Білімділік. Жемістер мен көкөністерге
мағлұмат беру. Жемістер мен
көкөністердің атауларын үйрету. Жемістер мен
көкөністерді бір – бірінен ажырата білуге, салыстыруға
үйрету.
2. Түзетушілік –
дамытушылық. Оқушылардың есте сақтау,
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Ауызша сөйлеу тілдерін дамыта
отырып, сөздік қорларын молайту. Еркін сөйлеуге
дағдыландыру.
3.Тәрбиелік.
Оқушыларды қамқорлыққа,
мейірімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу. Жемістер мен
көкөністердің денсаулыққа пайдасын түсіне білуге
баулу.
Сабақтың
түрі: жаңа
сабақ
Сабақтың
әдісі: түсіндіру, сұрақ –
жауап
Сабақтың
көрнекілігі: интербелсенді тақта,
карточкалар, жемістер мен көкөністер және олардың суреттері,
плакат
Сабақтың
барысы
І. Ұйымдастыру
кезеңі
- психолгиялық – педагогикалық
дайындық
- Сәлеметсіңдер ме
балалар?
- Қазір жылдың қай
мезгілі?
-Аптаның қай
күні?
- Дұрыс,балалар,бүгін күн сәрсенбі – сәтті
күн. Бүгін сабақта мен сендерге сәттілік тілеймін, өйткені бүгінгі
сабақ ерекше сабақ. Бүгін біздің сабағымызға қонақтар келіп отыр,
сондықтан біз өз білімізді жақсылап көрсетуіміз
керек.
ІІ. Үй жұмысын
тексеру
Өткен сабақты еске түсіру, үй
жұмысын тексеру.
ІІІ. Жаңа
сабақ
Ж аңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау. Жемістер мен көкөністерге анықтама беру.
Суреттер көрсету.
Жемістер –
ағашта,бақта өседі. Олар тәтті.
Оларға:
Көкөністер – жерде,бақшада өседі. Олар
дәмді.
Оларға:
Ұқсастығы: пайдалы, дәрумен, дәмді,
бау-бақшада өседі, түрлі-түсті, тағам, бақша
көркі. Көкөністер мен жеміс-жидектер қанша қызықтырса
да, жуып қана жеу керек. Өйткені
түрлі құрттар ішкі ағзаға еніп түрлі ауру
тудыруы мүмкін . Адам баласы денсаулығы мықты болуы үшін
тазалықты сақтау керек. Сонда ғана сау адамның көңіл - күйі
көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан құлшына
кіріседі.
Есіңде сақта: Егер
денсаулығың мықты болсын десең әрдайым жемістер мен көкөністерді
жуып же!
Дәптермен
жұмыс. Ал енді дәптерлерімізді ашамыз, бүгінгі күнді
жазамыз.
1 – сыныпқа берілген жемістер мен
көкөністерді әдемілеп бояп шығамыз. Бояп болған соң оны қандай
түстермен бояғанымызды айтып
өтеміз.
2 – сынып мен сендерге тақтаның алдына жеміс
пен көкөніс суреттерін іліп
қойдым. Сендер дәптерлеріне әдемілеп берілген суретті
саласыңдар. Оны салып болғасын
бояйсыңдар.
- Жақсы балалар әдемі, таза
салдыңдар!
Суретпен
жұмыс.
Бақта өсетін
жемістер:
Бақта әр түрлі жеміс
ағаштары өседі. Жазда ағаштарды күттік, суардық. Бақта алма,
алмұрт, өрік, жүзім, шие - дәмді
жемістер.
Бақта әр түрлі
жеміс +тары өседі.
Жазда + тарды күттік, суардық.
Бақта
Олар - дәмді
жемістер.
Бақшада өсетін
көкөністер.
Бақшада қызанақ,
орамжапырақ, картоп, пияз, сәбіз, қияр өседі. Біз жазда оларды
күтеміз, суарамыз. Күзде жинап аламыз.
Бақшада өседі. Біз жазда оларды
күтеміз, суарамыз. Күзде жинап
аламыз.
ІV. Сергіту
сәті
Суретпен
жұмыс
«Дұрыс сандармен салыстыр»
ойыны
Суретте берілген жемістер
мен көкөністерді санап сәйкес сандарын тауып
қос.
V.
Қорыту
Сабақты қорытпас бұрын ойын
ойнайық. Ойынымыз «Бәйге» деп аталады. Бұнда әр оқушы өзіне жақсы
баға алу үшін мына сандардың астында жасырылып тұрған заттарды алып
көкөніс пе, әлде жеміспе екенін ажыратып орналастыруларың
керек.
«Бәйге»
1
Көкөністер
3
5
7
9
11
10
8
6
4
2
Жемістер
- Көкөністер дегеніміз
не?
- Жемістер дегеніміз
не?
- Суреттермен
жұмыс
VІ. Үйге
тапсырма
Карточкамен жұмыс. Берілген
жемістер мен көкөніс суретін бояп, атауларын жазып
келу.
VІІ.
Бағалау
Сабаққа жақсы қатысқан
оқушыларды бағалау.