Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Пәні: Биология |
Мектеп: Б.Бейсекбаев а.м.г МДШО |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері
|
Мұғалімнің аты-жөні: Кузербаева А.М |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 11.05.21
|
Сыныбы: 9 б |
Қатысқандар саны:28 |
Қатыспағандар саны:0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Зум плат.презентация,оқулық,гугл форма,worgwall |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саақ негізделген оқу мақсаты |
9.2.5.7- Жердегі тіршіліктің дамуының негізгі кезеңдерін оқып білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаты |
Жер бетіндегі тіршіліктің пайда болу кезеңдерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Көптеген ғалымдардың тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастарын сипаттай алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Биологиялық эволюция заманы туралы ой пікірлер қалыптасады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылар: -Бір-біріне сұрақ қоя алады. Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар -жаңа терминдер мен ұғымдарды ұғына алады -өзіндік дербес пікірін айта алады -Оқыған материалды түсіне және сұрақтарға жауап бере алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тіршілік. Коацерваттар. Химиялық эволюция. Гетеротротар. Автотротар. фотосинтез |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тіршілік деген ұғым Тіршіліктің пайда болу кезеңдері Биологиялық эволюция заманы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тіршіліктің пайда болу кезеңдері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтижесі: |
Тіршіліктің пайда болуы туралы кезеңдерін түсінеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдынғы оқу |
Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу Ынтасын сабаққа аудару «Не артық?» ойыны |
ЗУМ плат. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы
Ортасы
Жаңа сабақты бекіту тапсырма лары |
Жаңа тақырыппен танысу
Жер тарихының шежіресі Жер тарихы (ұзақ уақыт аралығы) — заманға, заман — кезеңге, кезең—дәуірге, дәуір—ғасырға бөлінеді. Заманның аттары: Криптозой 1. Архей — ежелгі заман 2. Протерозой — алғашқы тіршілік Фанерозой 3. Палеозой — ертедегі тіршілік 4. Мезозой — ортадағы тіршілік 5. Кайнозой — жаңа өмір
Архей
заманы
Протерозой заманы
Палеозой заманы КЕЗЕҢДЕРІ
Мезозой заманы Мезозой заманы: 1. Триас кезеңі 35 млн жылға созылған; 2. Юра кезеңі 60 млн жылға созылған; 3. Бор кезеңі 70 млн жылға созылған. Кайнозой заманы Кайнозой эрасы – жер дамуының соңғы 60-70 млн. жылын қамтитын ең жаңа (кембрийге дейінгі дәуірден есептегенде үшінші) эрасы; үш кезеңге — палеоген неоген кезеңдеріне және төрттік кезеңге — жіктеледі
1-тапсырма Wordwall СӘЙКЕСТЕНДІРУ
Дескриптор 2 тапсырма «Конверттегі сұрақ» әдісі 1. Жердегі тіршіліктің дамуы қанша заманды қамтиды? 2. Адам қай заманда пайда болды? 3. Тіршілік қай заманда құрлыққа шықты? 4. Архей заманының басты ерекшелігі қандай? 5. Жабықтұқымдылар пайда болған заман? Дескриптор |
Презентация https://wordwall.net/play/15978/743/387 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Ой толғаныс Кері байланыс Үй тапсырмасы |
Жаңа тақырыпты қорытындылау Бес сұрақ!Әр тапсырмаға 2 балл
https://forms.gle/abkJNP9SC3pmDLyZ7
https://padlet.com/kuzerbaeva_ainur/f2o2prmmlwxex18c
Үй тапсырмасы: §47 мазмұндау тақырып соңындағы |
Гугл форма Падлет тақтасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Барлықоқушылар: Өсімдіктердің бейімделуін және Жарықкезеңдік(фотопериодизм)нің не екенін біледі Оқушылардың көпшілігі: Жарықкезеңдік үдерісін сипаттайды Кейбір оқушылар: Ғаламтор көмегімен ұсынылған өсімдіктердің жарықкезеңдік үдерісін талдайды |
1.Бағалау парағы және тапсырманы орындау деңгейі бойынша. 2.Берілген критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау |
АКТ. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Менжоспарымақандайөзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз
сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Қысқа мерзімді сабақ
жоспары Пәні:
Биология
Мектеп: Б.Бейсекбаев а.м.г
МДШО
Сабақ
тақырыбы: Жерде тіршіліктің қалыптасу
кезеңдері
Мұғалімнің
аты-жөні: Кузербаева
А.М
Күні: 11.05.21
Сыныбы:
9
б
Қатысқандар
саны:28
Қатыспағандар
саны:0
Ресурстар
Зум плат.презентация,оқулық,гугл
форма,worgwall
Саақ негізделген оқу
мақсаты 9.2.5.7- Жердегі
тіршіліктің дамуының негізгі кезеңдерін оқып
білу. Сабақтың
мақсаттары: Барлық
оқушылар: Тілдікмақсаты Жер бетіндегі тіршіліктің
пайда болу кезеңдерін біледі. Оқушылардың басым
бөлігі: Көптеген ғалымдардың
тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастарын сипаттай
алады Кейбір
оқушылар: Биологиялық эволюция заманы
туралы ой пікірлер қалыптасады Оқушылар: -Бір-біріне сұрақ қоя
алады. Тіршіліктің пайда болуы
туралы көзқарастар -жаңа терминдер мен
ұғымдарды ұғына алады -өзіндік дербес пікірін
айта алады -Оқыған материалды түсіне
және сұрақтарға жауап бере
алады. Негізгі сөздер мен
тіркестер: Тіршілік. Коацерваттар.
Химиялық эволюция. Гетеротротар. Автотротар.
фотосинтез Сыныптағы диалог жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған
тармақтар. Тіршілік деген
ұғым Тіршіліктің пайда болу
кезеңдері Биологиялық эволюция
заманы Жазылым бойынша
ұсыныстар: Тіршіліктің пайда болу
кезеңдері. Күтілетін
нәтижесі: Тіршіліктің пайда болуы
туралы кезеңдерін түсінеді Алдынғы
оқу Тіршіліктің пайда болуы
туралы алғашқы көзқарастар Жоспар Жоспарланған
уақыт Жоспарланған
жаттығулар Ресурстар Қызығушылықты
ояту Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
Ынтасын сабаққа
аудару «Не артық?»
ойыны
ЗУМ
плат.
Басталуы
Ортасы
Жаңа сабақты бекіту
тапсырма лары
Жаңа тақырыппен
танысу
Жер тарихының
шежіресі
Жер тарихы (ұзақ уақыт
аралығы) — заманға, заман — кезеңге,
кезең—дәуірге,
дәуір—ғасырға бөлінеді.
Заманның
аттары:
Криптозой
1. Архей — ежелгі
заман
2. Протерозой — алғашқы
тіршілік
Фанерозой
3. Палеозой — ертедегі
тіршілік
4. Мезозой — ортадағы
тіршілік
5. Кайнозой — жаңа
өмір
Архей
заманы
Прокариоттар дың пайда
болуы.
Тірі ағзалардың негізгі
қасиеттері пайда болды.
Фотосинтез, гликолиз, тыныс
алу, ашу әдістері пайда болды.
Протерозой заманы Өсімдіктерден
балдырлар Жануарлардан
омыртқасыздар
Палеозой
заманы
КЕЗЕҢДЕРІ Кембрий Ордовик Силур Девон Таскөмір Пермь
Мезозой
заманы
Мезозой
заманы:
1. Триас кезеңі 35 млн
жылға созылған;
2. Юра кезеңі 60 млн жылға
созылған;
3. Бор кезеңі 70 млн жылға
созылған.
Кайнозой
заманы
Кайнозой эрасы – жер
дамуының соңғы 60-70 млн. жылын қамтитын ең жаңа (кембрийге дейінгі
дәуірден есептегенде үшінші) эрасы; үш кезеңге — палеоген неоген
кезеңдеріне және төрттік кезеңге —
жіктеледі
1-тапсырма Wordwall
СӘЙКЕСТЕНДІРУ
Дескриптор
2 тапсырма «Конверттегі
сұрақ» әдісі 1. Жердегі тіршіліктің дамуы
қанша заманды қамтиды? 2.
Адам қай
заманда пайда
болды? 3.
Тіршілік қай заманда
құрлыққа шықты? 4.
Архей заманының басты
ерекшелігі қандай? 5.
Жабықтұқымдылар пайда
болған заман? Дескриптор Презентация https://wordwall.net/play/15978/743/387 Аяқталуы Ой
толғаныс Кері
байланыс Үй
тапсырмасы
Жаңа тақырыпты
қорытындылау
Бес сұрақ!Әр тапсырмаға
2 балл
https://forms.gle/abkJNP9SC3pmDLyZ7
https://padlet.com/kuzerbaeva_ainur/f2o2prmmlwxex18c
Үй тапсырмасы: §47
мазмұндау тақырып соңындағы Гугл
форма
Падлет
тақтасы Қосымша
ақпарат
Дифференциалды
оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндеттер қоюды
жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың
берілген материалды меңгеру деңгейін қалай
тексересіз? Пәнаралық
байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
ережелері АКТ Құндылықтармен
байланыс (тәрбиелік
элемент) Барлықоқушылар: Өсімдіктердің бейімделуін
және Жарықкезеңдік(фотопериодизм)нің не екенін
біледі
Оқушылардың
көпшілігі:
Жарықкезеңдік үдерісін
сипаттайды Кейбір
оқушылар: Ғаламтор көмегімен
ұсынылған өсімдіктердің жарықкезеңдік үдерісін
талдайды 1.Бағалау парағы және
тапсырманы орындау деңгейі
бойынша. 2.Берілген критерийлер
бойынша өзін-өзі бағалау және бір-бірін
бағалау АКТ. Рефлексия
Сабақ
мақсаттары/оқыту
мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?
Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге
асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым
ба? Менжоспарымақандайөзгерістер енгіздім және
неліктен? Төменде берілген бос орынды өз
сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















