Материалдар / Ашық сабақ Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері 9 сынып

Ашық сабақ Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пәнінің мұғалімдерге керек ақпарат
Авторы:
27 Мамыр 2021
937
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: Биология

Мектеп: Б.Бейсекбаев а.м.г МДШО

Сабақ тақырыбы: Жерде тіршіліктің қалыптасу кезеңдері


Мұғалімнің аты-жөні: Кузербаева А.М

Күні: 11.05.21


Сыныбы: 9 б

Қатысқандар саны:28

Қатыспағандар саны:0

Ресурстар

Зум плат.презентация,оқулық,гугл форма,worgwall

Саақ негізделген оқу мақсаты

9.2.5.7- Жердегі тіршіліктің дамуының негізгі кезеңдерін оқып білу.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар:






Тілдікмақсаты

Жер бетіндегі тіршіліктің пайда болу кезеңдерін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Көптеген ғалымдардың тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастарын сипаттай алады

Кейбір оқушылар:

Биологиялық эволюция заманы туралы ой пікірлер қалыптасады

Оқушылар:

-Бір-біріне сұрақ қоя алады.

Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастар

-жаңа терминдер мен ұғымдарды ұғына алады

-өзіндік дербес пікірін айта алады

-Оқыған материалды түсіне және сұрақтарға жауап бере алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:

Тіршілік. Коацерваттар. Химиялық эволюция. Гетеротротар. Автотротар. фотосинтез

Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар.

Тіршілік деген ұғым

Тіршіліктің пайда болу кезеңдері

Биологиялық эволюция заманы

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Тіршіліктің пайда болу кезеңдері.

Күтілетін нәтижесі:

Тіршіліктің пайда болуы туралы кезеңдерін түсінеді

Алдынғы оқу

Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастар

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар

Қызығушылықты ояту

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

Ынтасын сабаққа аудару

«Не артық?» ойыны


ЗУМ плат.


Басталуы













Ортасы
































Жаңа сабақты бекіту тапсырма

лары

Жаңа тақырыппен танысу



Жер тарихының шежіресі

Жер тарихы (ұзақ уақыт аралығы) — заманға, заман — кезеңге,

кезең—дәуірге, дәуір—ғасырға бөлінеді.

Заманның аттары:

Криптозой

1. Архей — ежелгі заман

2. Протерозой — алғашқы тіршілік

Фанерозой

3. Палеозой — ертедегі тіршілік

4. Мезозой — ортадағы тіршілік

5. Кайнозой — жаңа өмір





Архей заманы
Ең ежелгісі шамамен 1 млрд жылға созылған

  • Прокариоттар дың пайда болуы.

  • Тірі ағзалардың негізгі қасиеттері пайда болды.

  • Фотосинтез, гликолиз, тыныс алу, ашу әдістері пайда болды.

Протерозой заманы
Екінші және ең ұзақ заман,ол 2 млрд жылдан артық уақытқа созылды.

  • Өсімдіктерден балдырлар

  • Жануарлардан омыртқасыздар

Палеозой заманы

КЕЗЕҢДЕРІ

  • Кембрий

  • Ордовик

  • Силур

  • Девон

  • Таскөмір

  • Пермь

Мезозой заманы

Мезозой заманы:

1. Триас кезеңі 35 млн жылға созылған;

2. Юра кезеңі 60 млн жылға созылған;

3. Бор кезеңі 70 млн жылға созылған.

Кайнозой заманы

Кайнозой эрасы – жер дамуының соңғы 60-70 млн. жылын қамтитын ең жаңа (кембрийге дейінгі дәуірден есептегенде үшінші) эрасы; үш кезеңге — палеоген неоген кезеңдеріне және төрттік кезеңге — жіктеледі



1-тапсырма Wordwall СӘЙКЕСТЕНДІРУ

Дескриптор
Замандарды біледі,оларға сипаттама бере алады.
Анықтамаларды сәйкестендіреді.


2 тапсырма «Конверттегі сұрақ» әдісі

1. Жердегі тіршіліктің дамуы қанша заманды қамтиды?

2. Адам қай заманда пайда болды?

3. Тіршілік қай заманда құрлыққа шықты?

4. Архей заманының басты ерекшелігі қандай?

5. Жабықтұқымдылар пайда болған заман?

Дескриптор
Жердегі тіршіліктің дамуының негізгі кезеңдерін біледі.
Әр заманға сипаттама береді.

Презентация















































https://wordwall.net/play/15978/743/387





Аяқталуы

Ой толғаныс







Кері байланыс



Үй тапсырмасы




Жаңа тақырыпты қорытындылау

Бес сұрақ!Әр тапсырмаға 2 балл

https://forms.gle/abkJNP9SC3pmDLyZ7




https://padlet.com/kuzerbaeva_ainur/f2o2prmmlwxex18c




Үй тапсырмасы: §47 мазмұндау тақырып соңындағы


Гугл форма






Падлет тақтасы

Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ Құндылықтармен байланыс

(тәрбиелік элемент)

Барлықоқушылар:

Өсімдіктердің бейімделуін және Жарықкезеңдік(фотопериодизм)нің не екенін біледі

Оқушылардың көпшілігі:

Жарықкезеңдік үдерісін сипаттайды


Кейбір оқушылар: Ғаламтор көмегімен ұсынылған өсімдіктердің жарықкезеңдік үдерісін талдайды

1.Бағалау парағы және тапсырманы орындау деңгейі бойынша.

2.Берілген критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау және бір-бірін бағалау

АКТ.

Рефлексия Сабақ

мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Менжоспарымақандайөзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі