Тексерілді:
|
Мектеп |
И.Журба |
|
Мұғалім |
Акимханова Р |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Балама хат . Ж.Жабаев |
|
Сабақтың мақсаты: |
Ж. Жабаевтың шығармасымен таныстыра отырып, өлең мазмұнын талдау, ақынның өлеңдегі көркем сөздерді қолдану шеберлігіне назар аудару, тәрбиелік мәнін ашу. Ұлы Отан соғысы жайлы түсіндіру. Өлең мазмұнын түсініп оқып, оның қай кезде кімге арнап жазылғанын, ондағы адамдар бейнесін танып, білуге үйрету.Мәнерлеп, түсініп оқу дағдысын қалыптастырып, өлең мазмұнын әңгімелей білуге жетелеу; Өз бетінше шығармашылық жұмыс істеуге баулу. |
|
Барлығы Басым бөлігі Кейбірі |
-Өлеңді оқып, түсіндіре алады, -соғыс жылдары туралы түсініктер береді, -өлең мазмұнын өздігінен талқылайды, қорытынды жасайды |
|
Тілдік мақсат |
. Батыр, батыл, ер, жүрек жұтқан, шымыр, снайпер, пулемет, ұшақ сөздері (қазақ, орыс, ағылшын ) |
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығу, әдіс-тәсілдер |
Қолданылатын ресурстар |
|
І. Ұйымдасты ру кезеңі: 3 мин |
1:Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» 2:Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту. 3:Мозайка әдісі. Топқа бірігу 1: «Әлия» тобы 2: «Мәншүк» тобы 3: «Хиуаз» тобы 4:Топ басшы сайлау 5:Топ ережесін түсіндіру |
Снайпер, пулемет, ұшақ суреттерін құрастыру |
|
ІІ. Басталуы 12 мин |
Үй жұмысы: Мен не үйрендім? Балалар биыл біз Астана қаласында ЭКСПО – 2017 көрмесін өткізгелі отырмыз. Бізге почта келді. Почтадағы тапсырмаларға жауап берсеңдер осы көрмеге билет ұтып аласыңдар. «Бір аяқты жол» әдісі, «Почта» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау 1: «Әлия» тобы 2: «Мәншүк» тобы 3: «Хиуаз» тобы жауап береді |
ЭКСПО – 2017 көрмесінің суреті Почта жәшігі және конверт, билеттер Әлия, Маншүк, Хиуаз туралы мағлұматтар, бейнежазбалар көрсету |
|
ІІІ. Ортасы 4 мин |
-Балалар,Ұлы Отан соғысы жайлы білесіңдер ма? -Ол қай жылдары болды? -Ал Жамбыл Жабаев туралы ше? -Бүгін біз Ж.Жабаевтың Ұлы Отан соғысы кезеңінде жазған «Балама хат» өлеңін өтеміз. 1941-1945 жылғы Ұлы Отан соғысына Қазақстан 1 миллион 366 мың адамын аттандырды. Бұл Республика халқының 21,2 пайызы еді. Қазақстанда 12 атқыштар, 4 атты, әскер дивизиялары, 7 атқыштар бригадасы және 50 атқыштар полкы мен ерекше батальондар жасақталды. Қазақстандықтар Мәскеу, Ленинград, Сталинград, Курск т.б шайқастарға қатынасып, ерлік пен табандылықтың үлгісін көрсетті.
«Балама хат» өлеңін мәнерлеп оқып,түсіндіру. Өлеңде жан-жақтан келген,діні бөлек,тілі бөлек сан мыңдаған жігіттерді бір мақсат,ұрыста жеңу,елін қорғап қалу мақсаты бірлестіретінін,әкесінің Алғадайдың елін қорғап Сұраншы,Саурық секілді батыр болғандығын мақтан ететіндігі,жеңісті күндер алда екендігі,Алғадайдың сертінен айнымай күресе білгендігі айтылады. |
Отансоғысыжайлыслайд,бейнежазбакөрсету.
Ж.Жабаевтуралыбейнежазбакөрсету.
Оқулық |
|
6 мин |
5. Өлеңді шынжыр ойыны арқылы оқыту. Ұлы Отан соғысындағы әйгілі шайқастардың бірі 900 күн мен түн қоршауда тұрса да ерліктің, қаһармандықтың үлгісін көрсеткен Ленинград шайқасы болды. Ұлы ақын бабамыз Жамбылдың «Ленинградтық өренім» жыры шынайы достықтың, ізгі тілектің әнұранына айналды. Қазақстандық 310, 314 атқыштар дивизиясы Ленинград шайқасында ерліктің үлгісін көрсетті. Ленинград түбіндегі Сұлтан Баймағамбетовтың, Шығыстың қос шынары атанған Әлия Молдағұлова мен Мәншүк Мәметованың т.б қаһармандық ерліктері халық санасында мәңгі сақталады. |
Суреттер |
|
Сергіту сәті: 2 мин |
6. Поэзиялық сәт «Ленинградтық өрендерім» өлеңін тыңдау. |
Аудиожазба |
|
8-мин Дәптермен жұмыс |
Оқулықпен жұмыс. «Әдеби үйірме» әдісі бойынша өлең мазмұнын талдау: І. « Оқу»: Өлеңді мәнерлеп оқу, сұрақтарға жауап беру: ІІ. «Баяндап берушілер»: Өлең мазмұнын қара сөзбен әңгімелеу ІІІ. «Дәнекершілер»: ҰОС жылдарындағы жауынгерлер мен қазіргі замандағы жауынгерлерді салыстыру:
Снайпер, пулемет, ұшақ, батыр, батыл, ер жүрек, шымыр |
Суреттер Дәптер, қаламсап |
|
І\/. Аяқталуы 5мин |
ВЕЕН диаграмма «Балама хат» , «Ленинградтық өрендерім» Тірек сызба Жамбыл Жабаев Ерлік, батырлық туралы мақал-мәтел тірек сызба |
А3 қағазына орындау |
|
Бағалау: 2 мин |
«Басбармақ» , «Пирамида» әдістері арқылы бағалау |
Пирамида |
|
Кері байланыс 1 мин |
Балалар алдарыңдағы қағазды екіге бүктеп адам бейнесін қолмен қиып жасаймыз . 1:Толық түсіндім -басты бояйды. 2.Жартылай түсіндім –кеудені бояйды. 3.Мүлдем түсінбедім – аяқты бояйды Ақ көгершін суретіне тілек жазып, Қазақстанның картасына іледі. «Әрқашан күн сөнбесін» әнін орындау |
Ақ қағаз, түрлі-түсті қалам |
|
Рефлексия: 1 мин |
1. Бүгінгі сабақтан не үйрендің? 2. Сабақ ұнады ма? 3. Бүгін алған біліміңді өмірде қалай қолданасың? |
Ауызша жауап береді |
|
Үйге тапсырма 1 мин |
Мағлұмат жинау |
Күнделікке жазып алады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Ж.Жабаев "Балама хат"
Ашық сабақ. Ж.Жабаев "Балама хат"
Тексерілді:
|
Мектеп |
И.Журба |
|
Мұғалім |
Акимханова Р |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Балама хат . Ж.Жабаев |
|
Сабақтың мақсаты: |
Ж. Жабаевтың шығармасымен таныстыра отырып, өлең мазмұнын талдау, ақынның өлеңдегі көркем сөздерді қолдану шеберлігіне назар аудару, тәрбиелік мәнін ашу. Ұлы Отан соғысы жайлы түсіндіру. Өлең мазмұнын түсініп оқып, оның қай кезде кімге арнап жазылғанын, ондағы адамдар бейнесін танып, білуге үйрету.Мәнерлеп, түсініп оқу дағдысын қалыптастырып, өлең мазмұнын әңгімелей білуге жетелеу; Өз бетінше шығармашылық жұмыс істеуге баулу. |
|
Барлығы Басым бөлігі Кейбірі |
-Өлеңді оқып, түсіндіре алады, -соғыс жылдары туралы түсініктер береді, -өлең мазмұнын өздігінен талқылайды, қорытынды жасайды |
|
Тілдік мақсат |
. Батыр, батыл, ер, жүрек жұтқан, шымыр, снайпер, пулемет, ұшақ сөздері (қазақ, орыс, ағылшын ) |
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығу, әдіс-тәсілдер |
Қолданылатын ресурстар |
|
І. Ұйымдасты ру кезеңі: 3 мин |
1:Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» 2:Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту. 3:Мозайка әдісі. Топқа бірігу 1: «Әлия» тобы 2: «Мәншүк» тобы 3: «Хиуаз» тобы 4:Топ басшы сайлау 5:Топ ережесін түсіндіру |
Снайпер, пулемет, ұшақ суреттерін құрастыру |
|
ІІ. Басталуы 12 мин |
Үй жұмысы: Мен не үйрендім? Балалар биыл біз Астана қаласында ЭКСПО – 2017 көрмесін өткізгелі отырмыз. Бізге почта келді. Почтадағы тапсырмаларға жауап берсеңдер осы көрмеге билет ұтып аласыңдар. «Бір аяқты жол» әдісі, «Почта» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау 1: «Әлия» тобы 2: «Мәншүк» тобы 3: «Хиуаз» тобы жауап береді |
ЭКСПО – 2017 көрмесінің суреті Почта жәшігі және конверт, билеттер Әлия, Маншүк, Хиуаз туралы мағлұматтар, бейнежазбалар көрсету |
|
ІІІ. Ортасы 4 мин |
-Балалар,Ұлы Отан соғысы жайлы білесіңдер ма? -Ол қай жылдары болды? -Ал Жамбыл Жабаев туралы ше? -Бүгін біз Ж.Жабаевтың Ұлы Отан соғысы кезеңінде жазған «Балама хат» өлеңін өтеміз. 1941-1945 жылғы Ұлы Отан соғысына Қазақстан 1 миллион 366 мың адамын аттандырды. Бұл Республика халқының 21,2 пайызы еді. Қазақстанда 12 атқыштар, 4 атты, әскер дивизиялары, 7 атқыштар бригадасы және 50 атқыштар полкы мен ерекше батальондар жасақталды. Қазақстандықтар Мәскеу, Ленинград, Сталинград, Курск т.б шайқастарға қатынасып, ерлік пен табандылықтың үлгісін көрсетті.
«Балама хат» өлеңін мәнерлеп оқып,түсіндіру. Өлеңде жан-жақтан келген,діні бөлек,тілі бөлек сан мыңдаған жігіттерді бір мақсат,ұрыста жеңу,елін қорғап қалу мақсаты бірлестіретінін,әкесінің Алғадайдың елін қорғап Сұраншы,Саурық секілді батыр болғандығын мақтан ететіндігі,жеңісті күндер алда екендігі,Алғадайдың сертінен айнымай күресе білгендігі айтылады. |
Отансоғысыжайлыслайд,бейнежазбакөрсету.
Ж.Жабаевтуралыбейнежазбакөрсету.
Оқулық |
|
6 мин |
5. Өлеңді шынжыр ойыны арқылы оқыту. Ұлы Отан соғысындағы әйгілі шайқастардың бірі 900 күн мен түн қоршауда тұрса да ерліктің, қаһармандықтың үлгісін көрсеткен Ленинград шайқасы болды. Ұлы ақын бабамыз Жамбылдың «Ленинградтық өренім» жыры шынайы достықтың, ізгі тілектің әнұранына айналды. Қазақстандық 310, 314 атқыштар дивизиясы Ленинград шайқасында ерліктің үлгісін көрсетті. Ленинград түбіндегі Сұлтан Баймағамбетовтың, Шығыстың қос шынары атанған Әлия Молдағұлова мен Мәншүк Мәметованың т.б қаһармандық ерліктері халық санасында мәңгі сақталады. |
Суреттер |
|
Сергіту сәті: 2 мин |
6. Поэзиялық сәт «Ленинградтық өрендерім» өлеңін тыңдау. |
Аудиожазба |
|
8-мин Дәптермен жұмыс |
Оқулықпен жұмыс. «Әдеби үйірме» әдісі бойынша өлең мазмұнын талдау: І. « Оқу»: Өлеңді мәнерлеп оқу, сұрақтарға жауап беру: ІІ. «Баяндап берушілер»: Өлең мазмұнын қара сөзбен әңгімелеу ІІІ. «Дәнекершілер»: ҰОС жылдарындағы жауынгерлер мен қазіргі замандағы жауынгерлерді салыстыру:
Снайпер, пулемет, ұшақ, батыр, батыл, ер жүрек, шымыр |
Суреттер Дәптер, қаламсап |
|
І\/. Аяқталуы 5мин |
ВЕЕН диаграмма «Балама хат» , «Ленинградтық өрендерім» Тірек сызба Жамбыл Жабаев Ерлік, батырлық туралы мақал-мәтел тірек сызба |
А3 қағазына орындау |
|
Бағалау: 2 мин |
«Басбармақ» , «Пирамида» әдістері арқылы бағалау |
Пирамида |
|
Кері байланыс 1 мин |
Балалар алдарыңдағы қағазды екіге бүктеп адам бейнесін қолмен қиып жасаймыз . 1:Толық түсіндім -басты бояйды. 2.Жартылай түсіндім –кеудені бояйды. 3.Мүлдем түсінбедім – аяқты бояйды Ақ көгершін суретіне тілек жазып, Қазақстанның картасына іледі. «Әрқашан күн сөнбесін» әнін орындау |
Ақ қағаз, түрлі-түсті қалам |
|
Рефлексия: 1 мин |
1. Бүгінгі сабақтан не үйрендің? 2. Сабақ ұнады ма? 3. Бүгін алған біліміңді өмірде қалай қолданасың? |
Ауызша жауап береді |
|
Үйге тапсырма 1 мин |
Мағлұмат жинау |
Күнделікке жазып алады |
шағым қалдыра аласыз













