Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
4
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
жағымды ахуал туғызу
Балаларды құшақ жайып бір
біртіндеп күтіп алам.
|
Сәлемдеседі, сабаққа
назар аударады.
Оқушылар билеп
келеді
|
|
Компьютер,
әуен
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
3
мин
|
«Миға шабуыл» әдісі
бойынша learningapps платформасында
«Сәйкестендіру» арқылы Word мәтіндік
редакторының терезе атауының ұяшығына
орналастыру.
|
Өткен тақырып бойынша оқушылар
Word мәтіндік редакторының терезе атауының
айтады
|
Дескриптор:
- Word мәтіндік
редакторынның терезе атауларын еске
түсіреді;
- Word мәтіндік
редакторының терезе атауларын атын
сәйкестендіреді;
ҚБ
Ою-өрнек
|
Интерактивті тақта,
интертнет
|
Сабақтың
ортасы
5мин
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
|
Оқушылар интерактивті
тақтадағы бейнероликті қарап, сабақты мұқият
тыңдайды
|
|
Интерактивті тақта,
видеоролик
|
7мин
|
Жеке
жұмыс
«Менен сұрақ, сізден
жауап» әдісі
арқылы «Кім
жылдам» ойыны
«Kahoot» платформасы арқылы
оқушылар сұрақтарға жеке жауап беріп
орындайды.
-
Word программаны іске қосу үшін қандай командаларды
орындаймыз?
-
Редактор латын тілінен аударғанда қандай мағына
береді?
-
Word редакторының терезесі қанша элементтен
тұрады?
-
Бас әріптерден тұратын бірнеше сөзді жазу үшін қандай
пернені пайдаланамыз?
-
Word мәтіндік редакторында жаңа құжат құру үшін қандай
командаларды орындаймыз?
|
Word мәтіндік редакторы
бойынша оқушылар компьютерде отырып жұмыс
жасайды
|
Дескриптор;
-Оқушылар «Kahoot»
платформасын іске қосады интерактивті тақтадан шығарылған ПИН кодты
тапсырмаларға кіру үшін компьютерге
енгізеді;
- ноутбуктар
көмегімен берілген интерактивті тақтадағы сұрақтарға жауап
береді;
ҚБ
Ою-өрнек
|
Проектор, экран,
компьютер, интернет
|
8
мин
|
Жұптық
жұмыс.
«Ойлан
тап»
әдісі
Бұл бөлмеден шығу
оңай емес. Сіз барлық тапсырмалардың шешімін табуыңыз
керек
-
Компьютерде
мәтінді қандай программада
тереміз?
-
Word редакторының терезесі WordPad терезесінің айырмашылығы
неде?
-
Сақталған құжатты ашу үшін қандай командаларды
орындаймыз?
-
Тілді
таңдау үшін
-
Word…..
|
Тақырып
бойынша оқушылар «Квест логикалық»
платформасы арқылы жұмыс
жасайды
|
Дескриптор;
-Оқушылар «Квест» платформасын
іске қосады
-Квест бөлмеден тапсырмаларды
іздеп табады;
-Сұрақтарды тауып, жұптасып
орындайды.
ҚБ
Ою-өрнек
|
Проектор, экран,
компьютер интернет
|
Сабақтың
соңы
10
мин
|
Тәжірибелік
жұмыс
«Қазақтың ұлттық
оюөрнегі» жобасын дайындау
алгоритмі
1. Интернеттен қазақ
халқының ою-өрнектері туралы ақпарат пен сурет
жинақта. Жұмыс
үстелінде (экран
бетінде) Жоба бумасын жасап, оны
сақта.
2. Мәтіндік
редакторды іске қос. Жаңа құжат құрып, оған «Қазақтың ұлттық
ою-өрнегі» атауын бер.
3. Жинақтаған
ақпараттан бес сөйлемнен тұратын мәтін құрастыр. Құрастырған
сөйлемдеріңді редакторда
тер.
4. Жоба бумасын аш. Қажетті суретті
тінтуірдің оң жағымен шертіп, Контекстік
мәзірді аш.
Мәзірден Копировать (Көшіру) командасын басып,
суретті көшіріп ал.
5. Мәтіндік
редакторды ашып, Вставить (Қою) батырмасы арқылы терген
сөйлемдеріңнің соңына суретті
орналастыр.
Сабақты
қорытындылау
|
Жаңа тақырып бойынша оқушылар
компьютерге отырып жұмыс
жасайды
|
Дескриптор:
-«Қазақтың ұлттық
ою-өрнегі» тақырыбында Word мәтіндік редакторын да жоба
дайындайды.
- Интернеттен қазақ
халқының ою-өрнектері туралы ақпарат пен сурет
жинақтайды;
- Мәтіндік
редакторды іске қосады.
-Жинақтаған
ақпараттар мен суреттерді мәтіндік реакторда көшіріп
сақтайды
- Мәтіндік реакторда
құжат құрып, оған «Қазақтың ұлттық ою-өрнегі» атауын беріп
сақтайды;
ҚБ
Ою-өрнек
|
Компьютер,
интернет
|
Рефлексия
2
мин
|
1.Оқушыларға
өзін-өзі «Үш сандық»
арқылы бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс:
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
Сабақ қызық
болды
Ой өрісім
кеңейді
Мен сабақтан көп мәлімет
алдым
|
Сандықтар
|
Сабақтың
соңы
1
мин
|
Үй
тапсырмасы
•
Мәтіндік редактордың
өзіңе ұнаған үш қызме тін (командасын)
сипатта.
|
69-бет.Ойлан
|
|
|