Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ" Жобаның интерфейсі" 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: |
Мектеп: №58 жалпы орта мектебі |
||||||||
Пәні: информатика |
|||||||||
Күні: 19.01.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: Тулгабаева Жанагуль Булегеновна |
||||||||
Сынып: 7"Ә" |
Қатысқандар саны: 12 |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сабақ тақырыбы: |
Жобаның интерфейсі |
||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
7.4.1.1- жасалатын жобаның интерфейсін құру талаптарын орындау |
||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Lazarus программалау ортасының интерфейсін біледі. |
||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Бағдарламаны іске қосады, тереземен жұмыс істей алады |
|||||||||
Кейбір оқушылар: Өз қажеттіліктеріне керекті бағдарламаны жасай алады. |
|||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: 1. Программалау тілі деген не? 2. Программалау тілдерінің қандай түрлері бар? 3. Төменгі және жоғары деңгейлі программалау тілдерінің айырмашылығын түсіндіріңдер. 4. Транслятордың қызметі қандай? 5. Компилятордың көмегімен не үшін жүгінеміз? 6. Интерпретатор қандай қызмет атқарады? 7. Lazarus программалау ортасы қай программалау тілі негізінде жұмыс жасайды? |
||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Бағдарламалау тілдері, пиктограммалар, алгоритм, операторлар, Procedure , Button 1, Click, Sender, Object, Caption,Label.1 Диалогтық оқыту бойынша, Жазылым, оқылым Free Pascal, Projeсt1.lpi, (Жаңа жоба)Form1. (Обекть, Нысан),Unit1.pas (атауы) - «События» (Оқиға), «Избранное» (Таңдамалы), «Ограничения» (Шектеу) - «Меню-Запуск-Запустить»,«Файл=> Cохранить Все» - Қызметші сөздер: Procedure , Button 1,Click, Sender,Object, Caption,Label.1 |
|||||||||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Lazarus программалау ортасының интерфейсі қалай құрылған? |
|||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||
|
|||||||||
Құндылықтарды баулу |
Өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілетті индустрияға жақын, жаңашыл, идеяшыл тұлға қалыптастыру |
||||||||
Пәнаралық байланыс |
Ағылшын тілі командалардың атауының аталуымен байланысты. |
||||||||
Алдыңғы тақырып |
Программалау тілі және программалау жүйелерін біледі, бір-бірінен ажырата алады. |
||||||||
Жоспар |
|||||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы
|
Сыныптың лидері психологиялық ахуалды жақсарту мақсатында сыныптастарына бүгінгі сабаққа сәттілік тілек айтады. Үй жұмысын тексеру барысында "Биоақпараттану және синергетика" технологиясының элементтерін қолдана қолдана отырып басталады. Сабақтың жоспарлануы 4 бөлімнен тұрады. I-"Байқау" 1. Программалау тілі деген не? 2. Программалау тілдерінің қандай түрлері бар? 3. Төменгі және жоғары деңгейлі программалау тілдерінің айырмашылығын түсіндіріңдер. 4. Транслятордың қызметі қандай? 5. Компилятордың көмегімен не үшін жүгінеміз? 6. Интерпретатор қандай қызмет атқарады? 7. Lazarus программалау ортасы қай программалау тілі негізінде жұмыс жасайды? 8. Сөйлеу тілінен программалау тілінің қандай айырмашылығы бар? 9. Программалау тілдері қалай жіктеледі? 10. Lazarus программалау ортасының қандай ерекшеліктері бар? |
Матрицалық тақта |
|||||||
Сабақтың ортасы
|
Кроссплатформалық бағдарламалық жабдықтама– бірден көп аппараттық платформада және операциялық жүйеде жұмыс істейтін бағдарламалық жабдықтама. Lazarus – та ресми түрдегі бағдарламалаудың технологиясы қолданылады. Lazarus бағдарламалау тілі «Borland» компаниясы шығарған нысанды-бағытталған кітапхана, көпке таныс Delphi бағдарламалау тіліне өте ұқсас. Қосымшаны құру үрдісін келесі кезеңдерге бөліп қарастыруға болады:
Lazarus-ты іске қосу Пуск – Все программы - Lazarus - командасымен жүзеге асырылады. Lazarus – ты іске қосқанда экранда LazarusIDE v1.0.12 project1 жобасының менеджері өзінің Form1терезесімен пайда болады. Терезенің басқы терезесі.
1-сурет Мұнда мәзір, құрал-жабдықтар тақтасы және палитра компоненті орнатылған. Палитра компонентінде ресми және бейресми компоненттері орналасқан, олар көптеген тақырыптық қосымшаларды ұсынады. IDE-нің жұмыс уақытында басқы терезе үнемі ашық күйінде тұрады.
2-сурет. 3-сурет. Код редакторының 4-сурет. Пішін Нысандар инспекторы терезесі жобалаушы Нысандар инспекторы (2-сурет) 4 бетті қамтиды: «Свойства» бетінде таңдалған компоненттердің қасиеттерінің барлығы көрініп тұрады. «События» бетінде таңдалған компоненттегі оқиғаны өңдеушілер бар. Код редакторының терезесі. (3-сурет) Алғаш іске қосқанда Unit 1 тақырыбымен ашылады. Код редакторында жеке-жеке беттерге орналасқан бірнеше файлдар бір мезетте ашылуы мүмкін. Код терезесінде бағдарламаның мәтіндік бөлігін жазады. Бағдарлама мәтінін өңдеу кезінде ыңғайлы болуы үшін тармақтар нөмірленіп, түстермен ерекшеленіп көрсетілед:
Пішін жобалаушы (4-сурет)-Lazarus бірінші жұмысқа кіріскеннен автоматты түрде Form 1 атты бос терезені аша отырып, қолданушыға жаңа жоба ұсынады. Оған палитра компоненттерінің элементтерін көшіру арқылы көркемдей аламыз. II-"Есте сақтау" 30 секунд ішінде сөздерді есте сақтап, дәптерге жазулары керек. Уақыт біткенде тақтадан слайд жабылады. Дәптерлеріне көргендерін жазады. Полиглот
Файл-Файл-File Түзету-Правка-Edit Іздеу-Поиск- Search Түр-Вид-View Жоба-Проект-Project F9-Запуск-Run Қызмет-Сервис- Tools Терезе-Окно-Windows Анықтама-Справка-Help Создать модуль (New Unit) Создать форму (New Form) Открыть (Open) Сохранить (Save) Сохранить как (Save As) Закрыть (Close) Отменить (Undo) Повторить (Redo) Вырезать (Cut) Копировать (Copy) Вставить (Paste) III-"Компьютермен іс-тәжірибе жасау" 2-тапсырма. Компьютермен жұмыс. Менің алғашқы жобам. Мақсаты: Бағдарламалау тілін меңгере отырып Lazarus бағдарламасында жоба жасауды, интерфейс құру талаптарын үйренеді. Менің алғашқы жобам! Lazarus-та бағдарлама (жоба) жасау екі кезеңнен тұрады: жобаның сыртқы бейнесін жасау және бағдарламалық кодын Free Pascal бағдар- ламасында жазудан тұрады. Жобаның интерфейсін жасауға пішін терезесі мен бағдарлама жазатын терезе редакторын өзара тығыз байланыста қолданамыз. Пішін терезесіне жаңа компоненттерді енгізсек, автоматты түрде бағдарлама кодының өзгеруіне әкеледі. Енді өзіміздің алғашқы жобамызды дайындауға кірісейік. Ол төмендегі кезеңдерден тұрады:
Бағдарлама терезесі ашылғанда терезеде жоғарыда айтылғандай мәзір, компонент платформасы, нысанды қадағалаушы, пішін терезесі мен бағдарламаредакторыныңтерезесіпайдаболады.
командасын шертсек, Бағдарлама терезесінде «Form1» тақырыбы мен «пішін» терезесі және «бағдарлама редакторы» терезесі пайда болады. (80-сурет)
5. «Button1» батырмасына «Орында» сөзін жазу үшін, батырманың атын өзгертеміз. «Инспектор объектов=>Свойства=>командасынорындап, 6.«Caption» қасиетініңмәнін «Орында» сөзінеауыстырамыз. Жобаорындалғандабатырматінтуірменшертугежауап беру үшін «Инспектор объектов» терезесінде«События» =>OnClick=>оқиғасыныңмәнін«Button1 Click» жағдайынақоямыз. (83-сурет) 7. «Орында» батырмасыншерткенде«Меніңалғашқыжобам» сөйлемішығуүшін «Button1» батырмасынтышқанменекіретшертіп, бағдарламаредак- торыныңтерезесінашамыз. Олжердепайдаболған «Подпрограммаға (кішібағдарлама)» төмендегібағдарламакодынжазамыз(84-сурет). Жасалғанжобанысақтапболғаннанкейін, «Запустить (Іскеқосу)» командасыншертеміз. (85-сурет). Жобаіскеқосылғаннанкейінбіздіңалғашқыжобамызпайдаболады. (86-сурет). procedure T Form 1. Button 1 Click (Sender: T Object); begin Button 1. Caption: =’Меніңбіріншіжобам!’; end;
IV-"Бекіту" Тест
|
Оқулық, маркерлер, плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта, компьютер |
|||||||
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру Үйге тапсырма §5, 24-28 бет оқу |
Оқулық, дәптер |
|||||||
Рефлексия |
«Сэндвич» әдісі бойынша пікірлеріңді жазып түсіріңдер. 1-бөлік позитивті комментарий, не ұнады. 2 -сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек. 3-бөлік- келешекке арналған коментарий, маған ұнады, бірақ келесі жолы........... |
Парақша таратылады |
|||||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |