Материалдар / Ашық сабақ Жол ережесі

Ашық сабақ Жол ережесі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2021
584
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Құрманғазы атындағы шағын жинақты жалпы орта мектебі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:Жол ережесін сақтайық!

Бөлім:

7. Көлік және жол белгілері

Педагогтің аты-жөні:

Маханова А

Күні:

18.02.2021ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жол ережесін сақтайық!

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.1 Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

5ӘТН.3. Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:Сұрақтар құрастырып,нақты ақпараттарды анықтайды. Көптеген оқушылар: Сұрақтар құрастырып,нақты ақпараттарды анықтайды. Сын есімдерді түрлендіріп қолдана алады.

Кейбір оқушылар: Сұрақтар құрастырып,нақты ақпараттарды анықтайды. Сын есімдерді түрлендіріп қолдана алады.Өз ойларын нақты дәлелдер арқылы жеткізе алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

«Есім акронимі»

Барлықтарына сәттілік тілеп,жағымды ахуал қалыптастыру.

«Конверт сұрақ»

  1. Қандай жол белгілерін білеміз? Қандай анықтама береміз?

  2. Сын есім туралы не білеміз?

  3. Қатыстық және сапалық сын есім дегеніміз не?

4.Заттанған сын есімдерге мысал келтір.

5.Сын есімнің шырайлары туралы не білесің?

Үй тапсырмасын пысықтау

5-тапсырма бойынша жазып келген мақал-мәтелдерден заттанған сын есімдерді табады..

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырамын.

Оқушылар өз есімдерінің бастапқы әріптерінен сын есім сөзді қолданып өздерінің қандай тұлға екендерін айтады.



Конверттегі сұрақтарға жауап береді


Кемшіліктер мен қателіктер анықталып, түзетіледі

Оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын.

«Мадақтау сөз» Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Жаңа сабаққа кіріспе



«Кім жүйрік?»

1.Сын есімнің заттануына байланысты сөздерге мақал-мәтелдер,жұмбақтар айту .

2.Ашық және жабық сұрақ түрлеріне түсінік беру



Сын есімнің заттануына байланысты сөздерге мақал-мәтелдер,жұмбақтар айтады.


Жол белгілері

Суреттер

Жол белгілері туралы ережелер



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

28 мин.




«Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай болады?»

1-тапсырма

Оқыған мәтінін мәтін мазмұны негізінде 2 ашық және 2 жабық сұрақтар құрыңыз.


Дескриптор:

  1. Мәтінді мұқият оқиды

  2. Ашық сұрақтар құрастырады.

Жабық сұрақтар құрастырады


Акт

https://www.youtube.com/watch?v=SbXKx1Lrw9g


2-тапсырма:

Жағдаяттық тапсырма

Жол белгілері ойыншықтарын пайдаланып белгілердің қандай ережеге сәйкес келетінін анықтап,қандай іс-әрекет жасау керектігін анықтау, сын есімдерді түрлерін ажырату


Ортаға екі оқушыдан шығады аялдамаға келгенде өздеріне таныс белгінің не үшін қажет екендігін айтады.

Дескриптор:

- белгілердің қандай ережеге сәйкес келетінін анықтайды.

-Сын есімдерді түрлерін ажыратады

«Бағдаршам» әдісі арқылы өзіндік бағалау

Жасыл-барлығы дұрыс

Сары- қателер бар

Қызыл-дұрыс болмады



3-тапсырма: СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ.



Жол жөндеу жұмыстары жүруде

Жаяу жүргінші жолы

Автобус аялдамасы

Жерасты өтпе жолы


Жерүсті өтпе жолы

Жаяу жүргіншілерге тыйым салынады



Дескриптор:

-Белгілер мен ережелерді сәйкестендіреді

Суретті кесте

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 минут









Үйге тапсырма


«Бағдаршам» әдісі.

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдау.









Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың №материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Есім акронимі»,

«Бұл жауабы болса, онда сұрақ қандай болады?», «Конверт сұрақ»,Жағдаяттық тапсырма,сәйкестендіру тесті, «Бағдаршам» әдістерін қолданамын.

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Бағдаршам», «Мадақтау сөз» әдістері, 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Тексерілді:

ДОІЖО------------------Г.Тажибекова

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ