Материалдар / Ашық сабақ Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

Материал туралы қысқаша түсінік
мектептің тарих пәні мұғалімдеріне керекті дүние
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
1274
48 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:7.1 А Қазақ – жоңғар соғыстары

Мектеп: №64 А.Байтұрсынов атындағы ЖОМ
Күні: 2018 жМұғалімнің аты-жөні: Н.Амангелдиев
Сынып: 8 (7)Қатысқандарсаны:Қатыспағандар саны:
СабақтақырыбыЖоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

Зерттеу сұрағы:Не себепті «Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.3.1.2 – Әбілқайыр хан кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;7.4.1.1 –Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау.
Сабақ мақсаттарыБарлығы: : Әбілқайыр хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі саясаты мен шаруашылығын сипаттау.Басым бөлігі:Жоңғар басқыншылығы кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау.Кейбірі: Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау.
Бағалау критрилері
  • Әбілқайыр хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі саясаты мен шаруашылығын сипаттайды.
  • Жоңғар басқыншылығы кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдайды.
  • Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтайды.
  • Оқу дағдыларыҚолдану, талдау.
    Тілдік мақсаттар



    Оқушы айтылым және тыңдалым дағдығысы пәнге қатысты лексикалық және терминалогиялық сөздерді қолдануда:жоңғар, қалмақ, ойрат, қонтайшы, құрылтай оқылым – мәтінмен жұмыста, өз ойын ортаға салуда,жазылым – лексика және сөз тіркестермен жұмыс: Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:1635 жылы құрылған ............... хандығы .................. және ................, ..................... мемлекеттеріне де қауіп төндірді. 1643 жылы Батыр .............. қазақ хандығының жеріне басып кірді. 1723-1727 жылдар аралығы қазақ даласы үшін қасірет жылы болды. Өйткені 7 бағытта 70 000 әскермен жоңғар әскері ............ даласын қырғидай шалып, қазақ жырауы Қожабергеннің қайғы-қасіретке, зарлы жыры .............. бүкілхалықтық әнге айналды.
    Құндылықтарды дарыту1.Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.2. Тарихтың, мəдениет пен тілдің біртұтастығы.
    Пәнаралық байланыстарҚазақ әдебиеті – «Елім-ай» жырын тыңдап, талдау жасайды.География - қазақ хандығының территориясы мен жоңғар басқын-шылығына қарсы Отан соғысы болған жерлерді көрсетеді.
    Бастапқы білім Жоңғар басқыншылығын біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы 2 мин



    4 мин





    1 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Қызығушылықты ояту:Үйде дайындалып келген жеребе арқылы үш топқа бөлемін:1 топ: «Қазақ хандығы»2 топ: «Елім-ай»3 топ: «Жоңғар» Өткенді қайталау «Доп лақтыру» әдісі
  • Жоңғар хандығы қашан құрылды?
  • Қазақтың хандарын ата?
  • Рухани мәдениет дегеніміз не?
  • Материялдық мәдениет дегеніміз не?


  • Қ.Б: Ду қол шапалақ. Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaрды орындaудaғы ұтымды тұстарын айта кетіп, жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Жарайсың! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын)


    Жеребе



    доп



    Сабақтыңортасы3 минут





    11 мин

















































    5 мин1 мин5 мин





















    1 мин
    М: (мәтінмен жұмыс).Әбілқайыр ханның кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясаты және Ресей мен қатынасы, жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруа-шылығына тигізген зардаптары туралы мәлімет беру.

    БТ. Тапсырма-1Мәтінмен жұмыс.«Ақпаратты сүзу» әдісі

    1-топ: Оқушылар Әбілқайыр хан кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясаты анықтайдыДескриптор
  • Оқушылар Әбілқайыр кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясатын түсінеді;
  • Әбілқайырдың басқару ерекшелігін айтады;
  • Ішкі алауыздықтарды түсіндіреді.


  • 2 топ: Әбілқайыр ханның Ресейге қосылудағы мақсатын түсіндір. Дескриптор
  • Оқушылар Әбілқайыр ханның не себепті Ресей қосылуды мақсат еткендігін анықтайды;
  • Әбілқайырдың көздеген негізі мақсаттарын айтады;
  • Ресей империясының көздеген мақсатын айтады.


  • 3 топ: Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптары талда.Дескриптор
  • Оқушылар жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын біледі;
  • Шапқыншылықтың мәденет пен руханиятқа тигізген зардабын айтады;
  • Жоңғар шапқыншылығы кезінде «Елім-ай» әнінің шығу тарихын талдайды.
  • Саралау. Тапсырма

    ТаныстырылымҚ.Б: Жұлдызша арқылы 2.Тапсырма ТЖ: «Шахмат» әдісіТ.Төменде көрсетілген кестенің бос орындарын толтырады.

    Дескриптор
  • Ұлтын анықтап, жазады.
  • Қай елдің ханы (билеушісі) екендігін біледі.
  • Ел билеген уақытын көрсетеді.
  • Басқа билеушілермен салыстырып, ішкі саясатындағы ерекешелігін талдайды.
  • Қ.Б өзара топтық бағалау
    Оқулық, интербелсенді тақтакарта,

    https://kk.m.wikipedia.org>wiki>

    8 сынып Казакстан тариихы:Алматы:Мектеп:2016ж Касымбаев Ж. Омарбеков Т. §3,4























    Сабақтыңсоңы

    6 мин



    Сабақты бекіту:

    Оқушылардың бүгінгі сабақта алған білімдерін анықтау мақсатында «БББ» әдісі арқылы кері байланыс аламын.

    Сабақ уақытында оқушыларды ынталандыру мақсатында оларды қолдап, мадақтап отырамын. «Жарайсы! Кермет! Тамаша!»

    Үй тапсымасы:Жоңғарлармен Отан соғысында көзге түскен батырлар туралы мәлімет жинақтау (эссе жазу)



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды оқушылардың сабаққа белсенділігін аттыру мақсатында тапсырмаларды жеңілден күрделіге қалай ұйымдастырылған. Жеке, жұптық және топтық жұмыстар тапсырмалар нақты берілген. Ол оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға және өз ойын толыққанды бөлісуге бағытталған. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.Қалыптастырушы бағалаудың түрлері:Смайлик, басбармақ, стикер және жұлдызша арқылы бағаланады.Денсаулық сақтау технологиялары.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтарысабақтың өн бойында қолданылатын техникалық АКТ және оқушы құралдары бала өміріне қауіпсіз қолданылады.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.








    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!