Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:7.1 А Қазақ – жоңғар соғыстары
| Мектеп: №64 А.Байтұрсынов атындағы ЖОМ |
Күні: 2018 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Н.Амангелдиев |
Сынып: 8 (7) | Қатысқандарсаны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы | Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы
Зерттеу сұрағы:Не себепті «Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.1.2 – Әбілқайыр хан кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;7.4.1.1 –Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау. |
Сабақ мақсаттары | Барлығы: : Әбілқайыр хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі саясаты мен шаруашылығын сипаттау.Басым бөлігі:Жоңғар басқыншылығы кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау.Кейбірі: Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау. |
Бағалау критрилері | Әбілқайыр хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі саясаты мен шаруашылығын сипаттайды.Жоңғар басқыншылығы кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдайды.Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтайды. |
Оқу дағдылары | Қолдану, талдау. |
Тілдік мақсаттар
| Оқушы айтылым және тыңдалым дағдығысы пәнге қатысты лексикалық және терминалогиялық сөздерді қолдануда:жоңғар, қалмақ, ойрат, қонтайшы, құрылтай оқылым – мәтінмен жұмыста, өз ойын ортаға салуда,жазылым – лексика және сөз тіркестермен жұмыс: Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:1635 жылы құрылған ............... хандығы .................. және ................, ..................... мемлекеттеріне де қауіп төндірді. 1643 жылы Батыр .............. қазақ хандығының жеріне басып кірді. 1723-1727 жылдар аралығы қазақ даласы үшін қасірет жылы болды. Өйткені 7 бағытта 70 000 әскермен жоңғар әскері ............ даласын қырғидай шалып, қазақ жырауы Қожабергеннің қайғы-қасіретке, зарлы жыры .............. бүкілхалықтық әнге айналды. |
Құндылықтарды дарыту | 1.Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.2. Тарихтың, мəдениет пен тілдің біртұтастығы. |
Пәнаралық байланыстар | Қазақ әдебиеті – «Елім-ай» жырын тыңдап, талдау жасайды.География - қазақ хандығының территориясы мен жоңғар басқын-шылығына қарсы Отан соғысы болған жерлерді көрсетеді. |
Бастапқы білім | Жоңғар басқыншылығын біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин
4 мин
1 мин
| Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту:Үйде дайындалып келген жеребе арқылы үш топқа бөлемін:1 топ: «Қазақ хандығы»2 топ: «Елім-ай»3 топ: «Жоңғар» Өткенді қайталау «Доп лақтыру» әдісі Жоңғар хандығы қашан құрылды?Қазақтың хандарын ата?Рухани мәдениет дегеніміз не?Материялдық мәдениет дегеніміз не?
Қ.Б: Ду қол шапалақ. Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaрды орындaудaғы ұтымды тұстарын айта кетіп, жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Жарайсың! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын) |
Жеребе
доп
|
Сабақтыңортасы3 минут
11 мин
5 мин1 мин5 мин
1 мин | М: (мәтінмен жұмыс).Әбілқайыр ханның кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясаты және Ресей мен қатынасы, жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруа-шылығына тигізген зардаптары туралы мәлімет беру.
БТ. Тапсырма-1Мәтінмен жұмыс.«Ақпаратты сүзу» әдісі
1-топ: Оқушылар Әбілқайыр хан кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясаты анықтайдыДескрипторОқушылар Әбілқайыр кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясатын түсінеді;Әбілқайырдың басқару ерекшелігін айтады;Ішкі алауыздықтарды түсіндіреді.
2 топ: Әбілқайыр ханның Ресейге қосылудағы мақсатын түсіндір. ДескрипторОқушылар Әбілқайыр ханның не себепті Ресей қосылуды мақсат еткендігін анықтайды;Әбілқайырдың көздеген негізі мақсаттарын айтады;Ресей империясының көздеген мақсатын айтады.
3 топ: Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптары талда.ДескрипторОқушылар жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын біледі;Шапқыншылықтың мәденет пен руханиятқа тигізген зардабын айтады;Жоңғар шапқыншылығы кезінде «Елім-ай» әнінің шығу тарихын талдайды.Саралау. Тапсырма
ТаныстырылымҚ.Б: Жұлдызша арқылы 2.Тапсырма ТЖ: «Шахмат» әдісіТ.Төменде көрсетілген кестенің бос орындарын толтырады.
ДескрипторҰлтын анықтап, жазады.Қай елдің ханы (билеушісі) екендігін біледі.Ел билеген уақытын көрсетеді.Басқа билеушілермен салыстырып, ішкі саясатындағы ерекешелігін талдайды.Қ.Б өзара топтық бағалау | Оқулық, интербелсенді тақтакарта,
https://kk.m.wikipedia.org>wiki>
8 сынып Казакстан тариихы:Алматы:Мектеп:2016ж Касымбаев Ж. Омарбеков Т. §3,4
|
Сабақтыңсоңы
6 мин
|
Сабақты бекіту:
Оқушылардың бүгінгі сабақта алған білімдерін анықтау мақсатында «БББ» әдісі арқылы кері байланыс аламын.
Сабақ уақытында оқушыларды ынталандыру мақсатында оларды қолдап, мадақтап отырамын. «Жарайсы! Кермет! Тамаша!»
Үй тапсымасы:Жоңғарлармен Отан соғысында көзге түскен батырлар туралы мәлімет жинақтау (эссе жазу)
|
|