Сабақтың басы 10 мин
|
Сапқа тұру. Сәлемдесу, Оқушыларды түгелдеу,
Спорттық киіміне көңіл бөлу. Қауіпсіздік ережелерін
ескерту.
Саптық
жаттығулар:
-«оңға», «солға»,
«айнал».
Жүру
жаттығулары:
- қол алда, аяқтың ұшымен
жүру,
- қол белде, өкшемен
жүру,
- қол желкеде, жартылай отырып
жүру,
- қол белде, толық отырып
жүру.
Жүгіру
жаттығулары:
- қол алда, аяқты алға сермей
жүгіру,
- қол артта, аяқты артқа
қайшылап жүгіру,
- қолды шынтақтан сермеп, оң
йықпен алға жүгіру,
- артпен сол йықтан алға қарап
жүгіру,
Жалпы дамыту
жаттығулары:
Тыныс жолдарын қалпына
келтіру
Слайд арқылы сабақ тақырыбын,
мақсатын көрсетіп таныстыру.
|
Сапқа тұру,
сәлемдесу.
Мұғалім нұсқауымен
видеороликте көрсетілген жаттығуларды
орындау
Денені қыздыруға арналған
жүру, жүгіру кезіндегі жаттығуларын толықтай
орындайды
Оқушылар бірге сабақ
тақырыбын, мақсаттарын тыңдайды.
|
ҚБ: қошемет
сөздер:
ҚБ
|
Жарайсың
!!!
|
|
Жақсы !!!
|
|
Керемет!!!
|
|
|
Кең спорт алаңы,
Секундомер
Ысқырық, Баскетбол доптары,
Презентация
|
Сабақ ортасы
27
мин
|
Оқушыларды
топтастыру:
-
– топ: Доп. 2 – топ:
Секіртпе.
.
-
Баскетбол туралы мағлұмат
жинақтау
Баскетбол ойыны осыдан 100 жыл
бұрын АҚШ-та пайда болған. Олар бірінші допты корзинаға лақтырып,
үйренген. Содан келе допты себетке тастады. «Баскет» дегеніміз
«корзин», ал «бол» дегеніміз
«доп»дегенді
білдіреді.
-
Кім
жылдам.
Топтар 3 қатарға тұрғызылып
баскетбол добымен ойын ережесіне сәйкес жаттығуларды жылдамдықта
орындауға нұсқау беріледі.Қауіпсіздік талаптары айтылып,
жаттығулардың ережеге сай жасалуын
қадағалау.
-
Топтар арасында
қарапайым
баскетбол ойыны. 1,2 топ
арасына баскетбол ойыны.
|
Оқушылар спорт құралдарын
таңдау арқылы топтасады.
1.Оқушылар топ арасында өз
ойларын айтады.
2.
- Белгіленген кедергілер
арасынан баскетбол добын алдау әдісіне сай алып
өту.
-Топ мүшелері кезектесе
отырып, баскетбол добын ережеге сай алып жүріп, баскетбол сеткасына
өткізу.
-Қатардағы тұрған оқушылар
допты жоғарыдан артқа беріп,артындағы оқушы доппен алдына келіп бір
біріне береді, соңғы оқушы кері бұрылып қатар басындағы оқушыға доп
жеткенше қайталайды.
3.Қорытындылаушы ойын
ойнау
Алаңның бір-біріне
қарама-қарсы бұрыштарына қатарға сапқа тұрады. Бірінші тұрған
оқушылар алаңның шеткі бұрыштарын қолдарын допты алып дайын тұрады.
Қалған оқушылар алаң шетінде орналасады. Белгі берілісімен бірінші
оқушылар допты алып жүру арқылы қарсы беттегі баскетбол қалқанына
қарсы қозғала бастайды. Жеткен сәтте допты себетке лақтырады,
түскен допты қағып ала өз орнына қозғала бастайды. Өз алаңындағы
айып добы лақтыру нүктесіне жете бере өз тобындағы екінші ойыншыға
допты ережемен алып береді. Екінші оқушы бірінші оқушы жасаған
әрекеттерді қайталайды. Ойын осылай әр топтағы барлық оқушылар ойын
ережесін аяқтағанша жалғасады. Себетке салған әрбір доп, жақсы
жасалған қозғалыс әрекеттері үшін 1 ұпайдан
беріледі.
|
ҚБ: бір-бірін
бағалау
«Шапалақ» әдісімен
бағалау

Дескриптор:
- ойын қимыл-қозғалыс
әрекеттерін меңгереді;
- жаттығуларды орындау кезінде
қауіпсіздік ережелерін ұстанады;
- жаттығуларды орындау
реттілігін сақтайды;
ҚБ: «2+1»
әдісі
Оқушылар өздерінің жұптарына
жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті
айтады
|
спорт
алаңы.
Секундомер, баскетбол доптары,
секіртпе, шеңбер, кедергілер, видеоролик
Баскетбол ойыны қозғалыс
қимылдары:
https://youtube.com/watch?v=SP0fxpgOLxc&feature=share
|
Сабақ соңы
3
мин
|
Оқушыларды еркін жүріп, тыныс
алу, дем шығару жаттығуларын орындауға нұсқау бері. Сабақты
қорытындылау, белсене қатысқан оқушыларды атау. Үйде жалпы дамыту
жаттығуларын орындауға кеңес беру.
|
Дем шығару, тыныс алу
жаттығуларын орындау.
|
|
https://youtube.com/watch?v=SP0fxpgOLxc&feature=share
|