Сабақтың
басы
5
мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Ақ
тілек
а) Оқушылармен
сәлемдесу, бір-біріміге жылы лебіз
білдеру;
б) оқушыларды
түгелдеу;
в) зейінін
шоғырландыру;
Үй тапсырмасын
тексеру. «Plickers» әдісімен өткен
тақырыпты тексеру.
Сыни ойлау дағдысын
қалыптастыру мақсатында «Пазл» әдісімен топқа бөліп, тақырыпқа
шығамын.
|
«Plickers» әдісі
бойынша
тақтада ,берілген сұрақтарға оқушылар қолдарына таратылған QR код
арқылы сұрақтарға жауап береді.
|
Мұғалім ұйымдастыру
кезеңінде белсенділік танытқан
оқушыларды
«Мадақтау
сөз» арқылы бағалайды.
«Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!»
|
Слайд
1
Тақта
https://www.plickers.com/seteditor/063ce509c7aa8190011eb2dfe
|
Сабақтың
ортасы
20
мин
10
мин
6
мин
|
Топтық жұмыс.
«Жәрмеңке» әдісі арқылы
топтар
анықтама беріп кетеді, практикалық тапсырма орындап басқа топ
мүшелеріне түсіндіріп кетеді. .
Жұптық жұмыс.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.
Оқулықпен жұмыс. Қатар
отырған көршілерімен жұптасып жұмыс
жасайды.
Жеке
жұмыс.
1.
Google FORMS
платформасында тест сұрақтарына жауап
береді.
2.
Қалыптастырушы бағалау
8 балл әр жауапқа 1
балл
|
Әр топқа берілген
тапсырмалардың анықтамасын бере отырып, 1 мысал практикалық тұрғыда
компьютерде орындайды. Қандай ережені қолданғанын ажыратып
көрсетеді. Әр топтан бір оқушы басқа топтарға барып өз тапсырмасын
түсіндіреді.
Жұптарға тапсырмалар
беріледі, жұптер жұмыстарын қарсы отырған жұптарға береді,
бірін-бірі тексереді.
Google FORMS
платформасында тест сұрақтарына жауап
береді.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмаларын дескрипторды пайдаланып
орындайды.
|
Топтар дескриптор
арқылы бірін-бірі бағалайды.
1-10 -ға дейін "Блезік
арқылы"
Стикермен
бағаланады.
Жасыл –
жарайсың!
Сары -
жақсы!
Қызыл –
орташа!
Рейтинг бойынша
бағаланады.
Дескриптор бойынша
бағаланады.
|
Қосымша№1
Слайд
3
Үлестірмелі
материалдар
Қосымша№2
Слайд
4
Үлестірмелілер
Стикерлер
Телефон
Слайд
5
https://forms.gle/d9MKtycdyMmYuUTF8
|
Сабақтың
соңы
4
мин
|
Сабақты
бекіту.
Үй
тапсырмасы.
Оқулықтан № 38-39
тақырып
Рефлексия: «Padlet» қосымшасы
арқылы
|
Әр бала өзінің осы
тақырып бойынша не түсінгенін қосымшада
жазады.
|
Жауап бергендері
бойынша әр оқушы өз-өзін бағалайды
|
Тақта
Слайд
https://padlet.com/burkitovaakerke1992/hyqknvspsvjgx1m7
|