№ 10 ҰоҚ
|
тақырыбы: Туған өлкемнің табиғаты |
Мектеп/МДҰ: Приишимка орта метебі |
Болмағандар: |
|
Күні: |
педагогтің аты-жөні: Жакупова Г.Б |
|
|
сынып/топ: мектепалды |
Қатысқандар саны: |
|
|
ҰоҚ-ның оқытылу мақсаты |
|
|
|
Күтілетін нәтиже тілдік мақсат Өткен ҰоҚ-дардан алған білімі |
Барлық тәрбиеленушілер: Әр жыл мезгіліне тән табиғат құбылыстарының ерекшеліктерін сипаттайды.
|
|
|
Көпшілік тәрбиеленушілер: Табиғат құбылыстарын, яғни оның түрлерін ажырата алады. |
||
|
Кейбір тәрбиеленушілер: Оқытушының көмегінсіз ауданының сызбасын сыза алады. |
||
|
тәрбиеленушілер: түсіндіру, не үшін бізге карта маңызды; ойлау, диалогке қатысу керек. Көптілділік: Табиғат – природа – nature негізгі терминдер мен сөз тіркестері. Туған өлкем, жыл мезгілінің құбылыстары. Пікір алмасу сұрақтары. Карта дегеніміз не? Қандай шартты белгілер көмектеседі? Қай жерде орналасқан? Табиғатқа деген сүйіспеншілігің қандай? Климат және ауа райы арасындағы қатынастарды анықта. Дала. Өсімдіктер, жануарлар. Ауа райы, желдің күші, жауын-шашын, температура индикаторы, климат. |
||
|
Балабақша бөлмесі мен бөлімше жоспар туралы қарапайым ұсыныстар. Ғимараттар, жолдар, өсімдіктер туралы білімдер. |
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
ресурстары |
|
і. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0–2 мин |
(Ұ) шаттық шеңбері
Арайлап таң атты Алтын шуақ таратты Жарқырайды күніміз Жайнай берсін гүліміз Қайырлы таң, қайырлы күн! Сәлеметсізбе бейсенбі күн. |
Музыкалық әуен. |
|
іі. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин |
(т) Өлкемнің табиғаты туралы әңгіме Балалар мынау не? Карта Осы картада жасылмен,көкпен,қоңырмен белгіленіп тұрғандар нелер деп ойлайсыңдар? Біздің туған өлкеміздің табиғаты қандай? (балалардың жауаптары) Қазақстанның табиғаты өте тамаша. Мұнда көк аспанмен таласқан әсем таулар, бұлақтар, өзен- көлдер, ну ормандар, жидек бұталары, сан алуан өсімдіктер бар.Құстар мен жануарлардың қаншама түрі тіршілік етеді. Ал осы табиғатымыздың ауа райы барлық жерімізде бірдей емес. Еліміздің бір жері таулы, бір жері дала болып келеді. Сондықтан таулы аймақтарда жаз салқындау болса, далалы аймақтарда жаз керісінше ыстық болады. Сол сияқты бір аймақтарда жаңбыр жиі жауса, бір аймақта аз жауады. Бір аймақтарда қыс суық болады. Әр аймақтың табиғаты көркем. Сол аймаққа тән өсімдіктері өседі, жануарлары тіршілік етеді. Мысалы: далалы аймақта жусан көп өссе, таулы аймақта жасыл шыршалар өседі. Еліміздің табиғатын қорғауымыз керек. Оларды қорғау, аялау, ардақтау біздің міндетіміз. Табиғат байлығы адамзат өмірінің баға жетпес асыл қазынасы, өмірлік қоры. |
Қазақстанның картасы, табиғаты бейнеленген суреттер немесе слайдтар. |
|
ҰоҚ-ның ортасы ііі. тақырып бойынша жұмыс. 6–28 мин |
(пт) Балалар мынау не? Ағаш Бұл жай ағаш емес сиқырлы ағаш екен .Қазір мен сендерге жұмбақ оқимын сендер осы жұмбақтың жауабын шешу арқылы осы ағаштың сиқырлығын табасыңдар.
(Ө, т) Әліппе-дәптермен
жұмыс. 1-тапсырма
Балалар өздері тұратын өлкенің табиғаты қай
суретке сәйкес келетіндігін
анықтай Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз № 10 ҰоҚ
тақырыбы:
Туған
өлкемнің
табиғаты
Мектеп/МДҰ: Приишимка орта
метебі
Болмағандар: Күні: педагогтің
аты-жөні:
Жакупова Г.Б
сынып/топ: мектепалды Қатысқандар
саны:
ҰоҚ-ның оқытылу мақсаты Өз өңірінің климаты
мен табиғатын
сипаттау. Өз
өңірін сурет/сызбада
бейнелеу.
Күтілетін нәтиже
тілдік мақсат
Өткен
ҰоҚ-дардан
алған білімі
Барлық
тәрбиеленушілер:
Әр жыл мезгіліне
тән табиғат құбылыстарының ерекшеліктерін
сипаттайды.
Көпшілік
тәрбиеленушілер:
Табиғат құбылыстарын, яғни
оның түрлерін ажырата алады.
Кейбір
тәрбиеленушілер:
Оқытушының көмегінсіз ауданының сызбасын
сыза алады.
тәрбиеленушілер:
түсіндіру, не
үшін бізге карта маңызды; ойлау, диалогке қатысу керек.
Көптілділік:
Табиғат –
природа –
nature
негізгі терминдер
мен сөз тіркестері.
Туған өлкем, жыл мезгілінің
құбылыстары.
Пікір алмасу
сұрақтары.
Карта дегеніміз не?
Қандай шартты белгілер көмектеседі? Қай жерде орналасқан?
Табиғатқа деген сүйіспеншілігің
қандай?
Климат және ауа райы
арасындағы қатынастарды
анықта.
Дала. Өсімдіктер, жануарлар. Ауа райы, желдің күші, жауын-шашын,
температура индикаторы, климат.
Балабақша бөлмесі мен
бөлімше жоспар туралы қарапайым ұсыныстар. Ғимараттар,
жолдар,
өсімдіктер
туралы
білімдер.
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған
іс-әрекет
ресурстары
і. Дұрыс әсерлі
көңіл күй орнату. 0–2 мин
(Ұ) шаттық
шеңбері
Арайлап таң атты
Алтын шуақ таратты
Жарқырайды күніміз
Жайнай берсін
гүліміз
Қайырлы таң, қайырлы
күн!
Сәлеметсізбе бейсенбі
күн. Музыкалық
әуен.
іі. Өмірлік
тәжірибені
маңыздандыру.
Мақсатты
болжам.
3–5 мин
(т) Өлкемнің
табиғаты
туралы
әңгіме
Балалар мынау не?
Карта
Осы картада жасылмен,көкпен,қоңырмен белгіленіп тұрғандар
нелер деп ойлайсыңдар?
Біздің туған өлкеміздің табиғаты қандай?
(балалардың
жауаптары)
Қазақстанның табиғаты өте тамаша. Мұнда көк аспанмен таласқан
әсем таулар, бұлақтар,
өзен- көлдер,
ну ормандар, жидек бұталары,
сан алуан
өсімдіктер бар.Құстар мен
жануарлардың қаншама түрі
тіршілік етеді. Ал
осы табиғатымыздың
ауа райы барлық жерімізде бірдей емес. Еліміздің бір жері таулы, бір жері дала болып келеді. Сондықтан таулы аймақтарда жаз салқындау болса, далалы аймақтарда жаз керісінше ыстық болады. Сол сияқты
бір аймақтарда жаңбыр
жиі жауса, бір аймақта
аз жауады. Бір аймақтарда қыс суық болады. Әр
аймақтың
табиғаты көркем. Сол аймаққа тән өсімдіктері өседі, жануарлары тіршілік етеді. Мысалы: далалы
аймақта жусан көп
өссе, таулы аймақта жасыл
шыршалар өседі. Еліміздің табиғатын қорғауымыз керек. Оларды қорғау, аялау, ардақтау біздің міндетіміз. Табиғат байлығы адамзат өмірінің баға жетпес асыл
қазынасы, өмірлік қоры.
Қазақстанның картасы, табиғаты бейнеленген суреттер немесе слайдтар.
ҰоҚ-ның ортасы
ііі. тақырып
бойынша
жұмыс. 6–28
мин
(пт) Балалар мынау не?
Ағаш
Бұл жай ағаш емес
сиқырлы ағаш екен .Қазір мен сендерге жұмбақ оқимын сендер осы
жұмбақтың жауабын шешу арқылы осы ағаштың сиқырлығын
табасыңдар.
(Ө, т) Әліппе-дәптермен
жұмыс. 1-тапсырма
Балалар өздері тұратын өлкенің табиғаты қай
суретке сәйкес келетіндігін
анықтай |













