Ашық сабақ «Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ «Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы: «Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. Жалпы мақсаты: «Жүк тасымалдағыш робот» жобасы туралы түсінік беру, таныстыру. Күтілетін нәтиже: «Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша өз бетімен командалық жұмыс жасай білуі тиіс. Негізгі идея: «Жүк тасымалдағыш робот» жобасы
Материалдың қысқаша нұсқасы



ОШҮ

Оқушылар шығармашылық үйі

«Робот техникасы» үйірмесі

Қосымша білім беру педагогі Жылгелдиева Гүлсім Жаңбырбайқызы

Сабақ тақырыбы:

«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс.


Жалпы мақсаты:

«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы туралы түсінік беру, таныстыру.

Күтілетін нәтиже:

«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша өз бетімен командалық жұмыс жасай білуі тиіс.

Негізгі идея:

«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы

Сабақ жоспары:

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

1

Ұйымдастыру кезеңі:


4 мин

І. Психологиялық дайындық:

Тренинг өткізу «Ыстық алақан».

Оқушылар бір-бірімен тілек айтып амандасады.


ІІ.Топқа бөлу:

Сапқа тұрғызып түстер арқылы топқа бөлу. Әр топқа бағалау парағын таратылып беру.


Оқушылар тақтаға шығып, шеңбер құрып, бірге хормен айтады.




Оқушылар топқа бөлініп, өз топ басшыларын сайлайды.

Бағалау парағына топ басшысы өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Білім:

Өткен материалды қайталау (білу):


Үй тапсырмасын сұрау.


7 мин

Үйге берілген тапсырманы «Сиқырлы конверт» ойыны тапсырмасы арқылы сұрау. Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.

Екі топқа конвертке салынған сұрақтар беріледі. Оқушылар үй тапсырмасын «Сиқырлы конверт» ойыны арқылы орындайды. Онда топтағы оқушы өзіне түскен сұрақты оқиды және жауап береді. Ал жауабын таба алмаса әр топтағы оқушылар қол көтеріп жауап береді.

Оқушылар берілген сұраққа жауап береді, бір-бірін толықтырады, сабаққа дайындықтарын көрсетеді.







Жаңа сабақ


«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс.







15 мин

Тапсырма 5.1



Робот 180 градусқа бұрылсын.

Бастапқы қалыпқа қайта оралуы үшін датчик қызыл батырманың басылуын күтеді.

Батырма басылған соң датчик -180 градуска айналады.

Тапсырма 5.2


Роботтың артқы бөлігіне жанасу датчигін орнатыңыз.

Робот артқа қарай қозғалсын.

Робот кедергіге (қабырға немесе басқа да заттар) тиген кезде батырма басылып, робот тоқтауы қажет.

Проект-4 «Жүк тасымалдағыш робот»

Роботтың қолына жанасу датчигін орнатыңыз.

Робот алға қарай 2 айналым жасайды, қолын төменге дейін түсіреді және жүкті іліп алады. Қолы төмен түсіп еденге тиген сәттеқолға тіркелген датчик батырмасы басылады. Содан соң робот кері қарай 2 айналым жасайды.




Оқушылар өз беттерімен топ болып командалық жұмыс жасайды

Қолдану:

Білімі мен дағдысын қалыптастыру кезеңі:

Жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында тәжірибелік жұмыстар ұйымдастыру.

1-топ: Жанасу датчигі.

2-топ: Бағдарламасын кұру.

Берілген тапсырманы топпен орындайды.

Ойларын сыныппен бөліседі.


Сергіту сәті

Жаттығу жасату

Жаттығуды жасау


Талдау:

Жаңа түсініктер мен іс-әрекет тәсілдерін бекіту кезеңі:

«Кубизм әдісі» арқылы кубикті лақтыру әдісімен лақтыру арқылы оқушыларға сұрақ қояды

Әр топ кубикке жазылған сұрақтарға жауап береді. 6 қырлы кубиктің 6 жағына жаңа тақырыпты бекіту


Жинақтау:

Сабақты қорытындылау кезеңі:


«Тас қалау» әдісі арқылы жаңа сабаққа қатысты сөздер жазу тапсырылады.

-Қане кім қанша тас қалайды?

Оқушылар таратылған бетшелерге жаңа тақырып бойынша жаңа сөздер жазып тас қалайды.


Бағалау кезеңі


Бағалау парақшаларындағы ұпай сандарына байланысты бағалау.

Топ басшылары бағалау парақшаларындағы бағаларымен таныстырады.

Ресурстар

Таныстырылымдар, үлестірме материалдар.

Кейінгі тапсырмалар

Үйге тапсырма

«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы

Рефлексия

Ой толғаныс кезеңі:


«Термометр». Өз эмоциясын, тақырыптың қызықтығын, сабақтың өту барысын бағалайды.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.01.2019
2086
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі