Басы
|
Мұғалім оқушылармен
сәлемдеседі.
Сәлемдескеннен соң,
оқушылармен келесі сұрақтарды талдайды:
- спорттық ойындарда қандай
түрлерін білесіңдер?
- ойын тактикасы не екенін
білесіңдер ме?
- ойын стратегиясы не екенін
білесіңдер ме?
Әріқарай мұғалім сабақтың
тақырыбын айтады: «Ойындағы жеке және командалық
әрекеттер».
Мұғалім оқушылардың өздеріне
оқу мақсаттарынан жетістік критерийлерін шығаруды ұсынады, оларды
дайын критерийлермен салыстыртқызады.
Мұғалім жаттығуды өткізуді
ұсынады. Оқушылармен бірге көшбасшыны таңдап, дене жүктемелеріне
дайындау үшін, әртүрлі бұлшықеттер топтамасына жаттығу
жасатқызады.
|
Оқушы өз жұбын
табады
Әдіс арқылы
қайталау
Сұрақ жауап
орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Мектеп алаңы, ысқырық, уақыт
өлшегіш.
|
Ортасы
|
Мұғалім баскетбол ойынынан
үзінді көруді ұсынады (сілтеме).
Көрген бейнебаянды
талқылау:
-
Сары майкадағы команда шабуыл
жасағанда қандай тактикалық әрекеттер
жасайды?
( мұғалім ойынның нақты
үзіндісін көрсетеді).
- ақ майкалы команда
қорғаныста қандай стратегиялар қолданды?
( мұғалім ойыннның нақты
үзіндісін көрсетеді).
Әрі қарай суреттер (1 команда
баскетбол добының суреті, екінші команда волейбол добының сурет»)
арқылы сыныпты екі қомандаға бөледі.
Ойын
үшін:
-
«Допты 10 рет беру» (№3
қиықша).
Тапсырмаларға
дескрипторлар:
- қарсылас команда алып
қоймас үшін 10 рет допты өз командаластарына беру
керек
-
доптьы екі қолмен жүргізуге
болмайды
-
«Пингвиндер жүгірісі» » (№4
қиықша).
Тапсырмаларға
дескрипторлар:
Әр
оқушы:
- аяқтын ортасына баскетбол
добын қыстырады
- баскетбол қалқанын
айналып келеді
- жүгіріп өткен қатысушылар
лектің соңына тұрады.
Мұғалім ойынды талқылауды
ұсынады.
- ойын барысында қандай
тактикалық әрекеттер қолдандыңдар?
- қандай стратегиялар
қолдандыңдар?
- ойын жағдайында барлығы
жүзеге асты ма?
-ойын барысында қандай
қиындыққа тап болдыңдар?
)
Әрі қарай мұғалім командаларға
ойын барысында «қарсыластарының» қолданған тактикалық әрекеттері
мен стратегияларына қалыптастырушы бағалау жүргізуді
сұрайды.
ФБ
смайликтар арқылы орындалады:
(өте жақсы – көнілді, жақсы – күлімсүреп, нашар -
жылайтын).
Топтық жаттығуды
орындату.
Допты дұрыс траекториямен беру
дағдысын дамыту.
Жаттығудағы бірқалыптылық,
кеңістік және уақыт ұғымын жұпта анықтау.
|
Адамның денсаулығы мен
физикалық жай-күйін жақсартуға дене белсенділігі қалай көмектесе
алатынын.талқылай алады.
:
• ойын-шабуыл, артық жүк тиелген
ойындар, бейімделген ойындар
• пас, жалтару, жүгіру, лақтыру,
басып алу
• жол-жөнекей ұстау, белгілеу,
құлпы
• шабуылдаушы, қорғаушы,
қарсыласы
• ұпайлар, мақсаттары,
қағидалары
|
Смаликтер
арқылы
ҚБ өзін өзі
бағалау
ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін
бағалау «Ауызша мадақтау
|
Мектеп алаңы, ысқырық,
ноутбук, уақыт өлшегіш және конустар.
|