Ашық сабақ «Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары» 8 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ «Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары» 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау.аурулардың белгілерін көрсете алады; қанайналым жүйесі ауруларының алдын – алу шараларын ұсынады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Заттардың тасымалдануы

Мектеп:


Күні :

Мұғалім:

Сынып:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

«Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Қантамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау.

Сабақтың мақсаты

қанайналым жүйесі ауруларының себептері сипаттайды;

аурулардың белгілерін көрсете алады;

қанайналым жүйесі ауруларының алдын – алу шараларын ұсынады.


Бағалау критерийлері:

  • қанайналым жүйесі ауруларын сипаттай алады;

  • аурулардың себептерін түсіндіре алады;

  • қанайналым жүйесі ауруларының алдын – алу шараларын біледі.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин












5 мин










8 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал: Оқушылар қыс туралы сурет көріп 3 рет демалып дем шығарады. Оқушылар жақсы 3 қасиеттерді (тәрбие,білім,адамгершілік) жұтып, жаман 3 қасиетті сыртқа шығарып тастайды.

Топқа бөлу. «Жүрек» арқылы топқа бөлінеді.

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

Үй тапсырмасын сұрау. «Жұбын тап» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.


сол жақ жүрекше


  1. Үлкен қанайналым шеңбері басталатын жүрек қуысы

қос жақтаулы қақпақша


  1. Кіші қанайналым шеңбері басталатын жүрек қуысы

сол жақ қарынша


  1. Кіші қанайналым шеңбері аяқталатын жүрек қуысы

Оң жақ жүрекше


  1. Үлкен қанайналым шеңбері аяқталатын жүрек қуысы

қолқа /аорта/


  1. Сол жақ қарынша мен аорта, оң жақ қарынша мен өкпе артериясындағы қанның кері ағуын болдырмайды.

үш жақтаулы қақпақша


  1. Оң жақ жүрекше мен оң жақ қарынша арасында болады, жүрекшедегі қанның қарыншаға бір бағытта ағуын реттейді.

жарты ай тәрізді қақпақша


  1. Сол жақ жүрекше мен сол жақ қарынша арасында болады, жүрекшедегі қанның қарыншаға кері ағуын болдырмайды

қуыс веналар


  1. Қабырғасы серпімді, қанның үздіксіз ағып тұруын реттейді.

өкпе артериясы


  1. Көмірқышқыл газына қаныққан вена қаны болады, қанды жүректен өкпеге тасымалдайды.

оң жақ қарынша


  1. Оттегіне қаныққан артерия қаны болады, өкпеден қанды жүрекке тасымалдайды.

өкпе венасы


  1. Төменгі және жоғары дене бөлігіндегі қанды жинап, жүректің оң жақ жүрекшесіне тасымалдайды.



ҚБ. «Банк Gold» (монета арқылы бағалау)

Оқушыларға жүрек құрылымдары мен қан тамырларының түрлері, қызметтері туралы сәйкестендіру тапсырмасын орындау ұсынылады. Біз жүректің құрылысы, қанайналым жүйелерінің түрлері, қан тамырларының ерекшеліктері, қызметтерін білеміз. Осы мүшелер туралы тағы нені білу қажет деп ойлайсыздар сұрағын қоя отырып, осы мүшелерде кездесетін ауытқулар, яғни аурулары туралы сабақ болатынына назар аудартылады. Аурулар туралы қандай білім сіздерге қажет сұрағы арқылы сабақтың мақсаттары анықталады.

Сабақтың тақырыбымен және мақсаттарымен таныстыру.

Мұғалім жаңа сабақты 3Д бейнеролик арқылы түсіндіреді.


Оқушылар назарын сабаққа аудару.
















Жүректің құрлымдық бөліктеріне атқаратын қызметтерін сәйкестендіреді.


















Мұғалім жаңа сабақты 3Д бейнеролик арқылы түсіндіреді.



«Смартфон»







Дескрипторы:


Жүректің құрлымдық бөліктеріне атқаратын қызметтерін таба алады 2 балл.




























Бейнеролик

Көрсету

(3D)


Сабақтың ортасы








8 мин















9 мин













2 мин




6 мин

Мағынаны тану.

1 тапсырма.

АЙТЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Топтық жұмыс. «Дебат»

Оқушыларға тақырып мазмұнын топтарда әр түрлі рөлдер тұрғысынан қарастыру ұсынылады.

Ол үшін сынып оқушылары:

«Дәрігерлер» - аурулардың туындау себептерін анықтап, сипаттаушылар, «Тұрғындар» - аурулардың белгілерін сипаттаушылар, «Сарапшылар» әр аурудың алдын алу жолдарын ұсынушылар болып жұмыс істейді.

Әр топ өзінің бағытына сай зерттеу жүргізеді. Мысалы, дәрігерлер тобы барлық 6 аурудың туындау себептерін тұрғындар әрбір аурудың белгісін, сарапшылар аурулардың белгілері мен туындау себептеріне қарай алдын алу жолдарын ұсынуға дайындалады. Әр топ басқа топтардың тақырыптары бойынша сұрақтар дайындайды.

Мұғалім оқушылардың жұмысына бағыт сілтей отырып, кері байланыс ұсынады. Оқушылардың тиісті ақпаратты жинақтауына назар аударылады.

Білім жинақтау мен сұрақтар дайындаудан кейін оқушылар дөңгелек үстелге жиналып, тақырып төңірегінде талқылау жүргізеді.

«Тұрғындар» мен «Дәрігерлер» топтары кезекпен аурудың себептері мен белгілері туралы дайындаған сұрақтарды қояды. «Сарапшылар» әрбір аурудың себептері мен белгілері айтылған сайын аурудың алдын алу жолдарына тоқталып отырады.

Әр топ алдымен тек бір ауруға қатысты талқылау жүргізгеннен соң келесі ауруға ауысады.

Критерийлер:

  • Қан тамыр жүйесі ауруларын сипаттайды;

  • Аурулардың себептерін түсіндіреді;

  • Қан тамыр жүйесі ауруларының алдын – алу шараларын ұсынады.


ҚБ. «Смартфон»

2 тапсырма.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі

Жұптық жұмыс.

Оқушылар берілген сұрақтар бойынша жұптасып кестені толтырады.



ҚБ. «Банк Gold» (монета арқылы бағалау)


СЕРГІТУ СӘТІ. «Сурет» әдісі.


3 тапсырма.

АЙТЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Жеке жұмыс. «Stop кадр» әдісі

Жетелеуші сұрақтар:

  • Елімізде статистика бойынша жүрек қантамыр аурулары нешінші орында?

  • Аталмыш ауру себептерін қандай?

  • Кардипсихология дегеніміз не?

  • Жылына неше рет дәрігерге көріну керек?


ҚБ. «Смартфон»


Бекіту сұрақтары. «Спинер» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылайды.

Гипертония және гипотонияға сипаттама беріңіз

Инфарктің белгілері

Аурудың алдын алу жолдары қандай?

Атероклероз дегеніміз не?




ҚБ. «Смартфон»



















































Оқушылар жұппен бірге кестені толтырады.



































Бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.





Дескрипторы:

«Тұрғындар» берілген аурулардың барлық белгілеріне қатысты сұрақтарға жауап береді

«Дәрігерлер» берілген аурулардың себептері туралы сұрақтарға жауап береді

«Сарапшылар» берілген ауруларың себептері туралы сұрақтарға жауап береді 4 балл.

























Дескрипторы:

Жүрек қан тамыр ауруларына анықтама бере алады 1 балл.




















Дескрипторы:

Аурудың себептерін біледі.

Алдын алу шараларын біледі

2 балл.



Дескрипторы:

Қанайналым жүйесі ауруларын сипаттай алады 1 балл.


































Сабақтың соңы

5 мин


Үй тапсырмасы:


Рефлексия: «Смартфон» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасалады.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2024
256
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі