Материалдар / Ашық сабақ "Жүректің құрылысы"

Ашық сабақ "Жүректің құрылысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын сабақ жоспары, мұғалімдер үшін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
676
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Тақырып: Жүректің құрылысы мен қызметі

Мектеп: №68 МИББ кешені
Күні Қатысушының саны 20Қатыспағаны -Пән:Биология
Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова Айжан Женисовна



Сынып: 8«а»
Оқытумақсаты:Жүрек оның құрылысы мен қызметі жөнінде оқи отырып, олардың айырмашылықтарын, бөлімдерін, атқаратын қызметтерін анықтап айта алады

Оқытумақсаты/ Күтілетін нәтижелер:

1.Жүректің құрылысы мен қызметін анықтай алады2.Жүрек жұмысына сипаттама бере алады3.Жүрек құрылысын, қызметін және реттелуін біледі

Тілдік мақсат:Тақырыптық терминдерді үш тілде оқыту
Алдынғы (бұрынғы) оқыту/предшествующее обучение:Қан, ұлпа сұйықтығы және лимфа; Қанның ұюы, эритроцит, лейкоцит, тромбоцит; Иммунитет, иммундық реакция, ауру қоздырғыш микробтар
Ж о с п а р
Жоспарлау уақыты (минутпен)Жопарланған іс-әрекеттерБағалау

Ресурстар


Мұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеттері



Ұйымдастыру кезеңі 2 минСаламатсыңдарма балалар, Психологиялық дайындық «Жүректен жүрекке»Бір – бірімізге күлімсіреп қарап, амандасайық. Демді терең ішке тартып, демді шығарайық. Біз байсалды, деніміз сау, қайырымды, мейірімді және ақжарқын балалармыз. Бір-бірімізге жақсы көңіл күй сыйлайық.Бағалау парағын тарату Оқушылар бір-біріне қарап жақсы тілектер білдіреді.







Әр кезеңнің ұпай сандарын түсіріп отырады
Бас изеу,ишара, қолпаштау,8 класс оқулығы Атамұра 2015 ж

Күтілетін нәтиже жазылған парақшалар
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау 1тапсырма10 мин

«Таза тақта стратегиясы»Лейкоциттер, 4,5-5 л, Фагоцитоз, Иммунитет, Эритроцит ,Әмбебап донор, Гемофилия , Фибриноген, Тромбоцит





«Жұмбақ ғалым» сөзі: « Жүрек -басты мүше ,мұны тәннің ешқандай мүшесі билемейді», «Басқа мүшелерге жылылық нақ осыдан тарайды, олар жүректен нәр алады» оқушылар қандай ғалымның сөзі және қай еңбегінде жазылғандығын айту керек.



Жаңа сабақ тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтиже айтылады (әр оқушының алдында көрсетілген). «Нәтижеге жетем деген ұмтылыс сабақ бойы ойыңызды алып тұрсын» деген мақсатпен қойылды. Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады. Алдын ала тақырып үйде оқып келуге берілді, ендеше тақырыпты өзіндік меңгеруге дайынбызба? (бағдаршам жанады, бұл дайын екеніміздің белгісі).







Оқушылар кезек-кезек жауап беріп «тақтаны тазартады»

Оқушылар жауап береді Әбу Насыр Әл-Фараби «Қайырымды қала»

Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.«Біздің жүрегіміз» қызықты мәліметтер оқу Бағдаршамды жағып отырады«Жүрек» деп аталатын бұлшық ет әлемде махабаттың символы болып табылады. Гректер жүрек жанның арашасы деп ойласа, қытайлықтар бақыт жүректе деп сенген, ал египеттіктер эмоция мен интелект жүректе туады деп санаған. Жақында америкалық ғалымдар достармен көп араласу жүректің саулығын сақтайтынын анықтады. Адамның араласатын ортасы кеңейген сайын, оның жүрек ауруымен ауру қаупы азаяды екен. Мамандардың есептеуінше вальс музыкасы адамның жүрек ырғағына сәйкес келеді. Жүректің біздің өмірімізде алатын орны тым ерекше болғаны соншалықты барлық елде «Жүрек күні» аталып өтіледі, ол 25 қыркүйек. Бұл күні адам өміріндегі ең басты мүшеге ерекше көңіл аударылады. Сонымен қатар шведтік ғалымдардың зерттеуінше хор айтылғанда хорға қатысушылардың жүрек ырғағы бір үйлесімдікте болатынын анықтады. (осы жерді шығару керек оқушыға беру керек)







Бағалау парағы
Жаңа сабақты меңгеру2. ЗерттеуОқулықпен жұмыс 3. Мәтінге талдау 4.Видео көру 15-17 мин- ЗерттеуОқулықпен жұмыс Оқушыларға оқулықпен іздену үшін, тақырыпқа деген қызығушылығын ояту мақсатында тірек сөздер жазылады. Тірек сөздер: (әр қатардың алдында жазылған)Жүрек құрылысы - 250-300 - жүрек қабы - 3 - оң, сол жақ - О2, СО2 - жүрекше ,қарынша - қақпақшаларЖүректің жұмысы
  • 3
  • 0,1
  • 0,3
  • 0,4
  • 70-75 рет
  • Жалпақ жасуша
  • Автоматия
  • 120-150 рет
  • Жүрек жұмысының реттелуі
  • Сопақша ми
  • Парасимпатикалық
  • Симпатикалық
  • Адреналин
  • Тироксин
  • Вазопрессин
  • К
  • Тaпсырмa: тaқырыпты меңгеру барысында жинаған білімдерін жинақтап «жүрек» тaқырыбынa тaныстырылым жaсaп, қорғaу

    II. Bilimland.kz сайтындағы мәтінге талдау жасау (Мәтінді оқи отырып жаңа дерек көздерін түртіп аламыз)

    Жүректің құрылысы туралы видео көру

    III. Жүректің құрылысы туралы видео көру Bilimland.kz сайтындағы (видео материалдарына талдау жасау) – оқулықтан тыс берілген материалдарға тоқталамыз, талдау жасаймыз











    -Тақырыпты дәптерлеріне жазды. Оқушылар бұл тапсырманы топпен орындады. Тірек сөздердің мағынасын ашу үшін, ол туралы білімдерін жетілдіру мақсатында кітаппен жұмыс жасайды-Оқушылар жауабы:1-топ Жүрек құрылысы - 250-300гр жүректің салмағы - жүрек қабы перикард - 3 - оң, сол жақ - О2, СО2 - жүрекше ,қарынша - қақпақшалар2-топ Жүректің жұмысы
  • 3
  • 0,1
  • 0,3
  • 0,4
  • 70-75 рет
  • Жалпақ жасуша
  • Автоматия
  • 120-150 рет
  • 3-топ Жүрек жұмысының реттелуі
  • Сопақша ми
  • Парасимпатикалық
  • Симпатикалық
  • Адреналин
  • Тироксин
  • Вазопрессин
  • К
  • тaпсырмa тaқырыпты меңгеру барысында жинаған білімдерін жинақтап «жүрек» тaқырыбынa тaныстырылым жaсaп , қорғaйды

    Мәтінді оқи отырып жаңа дерек көздерін түртіп алады

    Оқулықтан тыс берілген материалдарға тоқталады, талдау жасайды

    Оқушылар өзіндік білімін бағалайды:

    Интерактивтік тақта, слайд, жүректің құрылысы туралы видео Bilimland.kz сайты



    Жаңа сабақты бекіту5.«Сызықтық диктант»

    12–15 мин

    IY. Сабақты бекіту:



    1.тапсырма: «Сызықтық диктант»
  • Жүрек қабырғасы 3 қабаттан тұрады +
  • Жүрек соғуы 2 кезеңнен тұрады –
  • Жүректің тынығу уақыты 0,3с -
  • Ересек адамда жүрек минутына 70-75 рет соғады +
  • Оң жақ жүрекше мен оң жақ қарыншаның арасында үшжақтаулы қақпақша +
  • Жүректегі жалпақ жасушалар қанның ұюына кедергі жасайды +
  • Жүректің сол жақ пен оң жақ бөлігі бір – бірімен байланыспайды +
  • Қарыншалардың жиырылу ұзақтығы 0,1 с –
  • Тироксин, адреналин гормондары жүрек жұмысын реттейді +
  • Са жүрек жұмысын баяулатады -


  • 2.«Зерек оқушы»Тапсырмы: мәтіннен қатені тапМәтін: Адамның жүрегі төрт қуысты екі жүрекше мен екі қарыншадан тұрады. Жүрекшелер мен қарыншалар ай тәрізді қақпақшгалар арқылы өзара байланысады. Оң жақ жүрекше мен оң жақ жүрекшенің арасында қосжақтаулы қақпақша орналасқан.
  • «Жылдам және дұрыс»
  • Тапсырма: берілген суреттегі нөмірлерге дұрыс анықтама жазу, критерий бойынша бағалау.Тест тапсырмасын орындау Bilimland.kz





    «Сызықтық диктант»Әр оқушы дәптеріне дұрыс жауаптарын жазды, тақтаға ілінген жауап кілті бойынша жауаптарын тексерді«Зерек оқушы»Мәтіннің қатесін тауып, тақтаға шығып көрсетті. Жауабы: Жүрекшелер мен қарыншалар ай тәрізді қақпақшгалармен емес жақтаулы қақпақшалар арқылы өзара байланысады. Оң жақ жүрекше мен оң жақ жүрекше емес оң жақ қарынша арасында қосжақтаулы қақпақша орналасқан деп жауап берді.



    Берілген суреттегі нөмірлерге дұрыс анықтама жазады, критерий бойынша бағалау жүргізеді.

    Тест тапсырмасын орындады Bilimland.kz



    Оқушылар өзін-өзі бағалады бағаны не үшін қойғанын түсіндірді

    Қатесі бар мәтін жазылған таратпа матиериалдар

    Рефлексия 3 мин«Бон ағашы» «Жетістік ағашы» суретін тақтаға ілді

    Үйге: 33-тақырып мазмұндау; А,В,С деңгейлік сұрақтарға жауап беру.

    Бағалау: Топ жетекшісі бағалау парағын тақтаға іледі.Әр бағаны не үшін қойғаны туралы түсінік береді.

    Топ жетекшісінің бағалауы

    Бағалау парағы8 класс оқулығы Атамұра 2015 ж
    Қосымша ақпараттар
    Дифференциация Қатысушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз?Анағұрлым дағдысы қалыптасқан қатысушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?Бағалау –қатысушылардың білімін/прогресті қадағалауды қалай жоспарлайсыз? (ақпартатты қорытындылау/бағалау идеясы)

    Пән аралық байланыс

    Тапсырмалардың түрлерін өзгерте отырып ой шоғырландыруға, мәтіннің негізгі ойын алып талдау жасауға тапсырмалар берілді

    Топ басшысы бағалады. Әр тапсырмаға критериий берілді,формативтік бағалау түрлерін қолданамынХимия, математика
    РефлексияОқыту/сабақтың мақсаттарына жете алдыңыз ба?Бүгін қатысушылар нені үйренді?Оқытуда атмосфера қалай болды?Менің дифференцирленген әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты орындалды?Мен кестеге сай жұмыс жасадым ба?Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуіме болады және неге?Бұл орынды өз сабағыңыз бойынша бақылау барысын жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанда жазылған сұрақтарға жауап бере өз сабағыңыз бойынша жазыңыз


    Бүгінгі сабақ мақсатыма жеттім. Оқушылар жүретің құрылысы мен қызметін жан –жақты талдай алады. Оқушылар сабаққа жоғары қызығушылықпен қатысты, жұмыс барысында топта оқушылармен бірге орындау және жеке өз бетімен орындау тапсырмаларына оқушылар шапшандықпен қатысты. Мен берген әдіс тәсілдерім оқушылардың сабақты өз беттерінше меңгеріп кетулеріне қызмет атқарды. Сабаққа жоспарлаған тапсырмалар уақытында орындалды.

    Қорытынды бағалау

    Сәтті болған екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)1. Жүректің құрылысын толық талдай алады2.Оқушылар өзін-өзі әділ бағалай алды. Сабақты жақсартуға мүмкін болатын екі жағдайды атаңыз (оқу мен оқыту)1. Мәтіннен негізгі ойды алып шығуды, дұрыс қорытынды жасауда жылдамдықтарын арттыру қажет. 2. Көріп, тыңдаған видео материалға нақты талдау жасай алу қажет.






























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ