Ашық сабақ Жұрнақ пен жалғау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Жұрнақ пен жалғау

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып қазақ тілі пәніне пайдалануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар

Пән: сауат ашу

Сынып: 2 «А»

Мектеп:

Күні: 07.02.2018ж

Мұғалімніңаты-жөні:

Сабақтыңтақырыбы: Жұрнақ пен жалғау

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2.1.4.1-тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрау.

2.2.4.1-мұғалімнің комегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.

2.3.6.1-бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу.

2.4.2.1-мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

Сабақтың мақсаттары

Барлығы мынаны орындай алады:Окулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Жазба жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көпшілігі мыныны орындай алады:Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресуртармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбірі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды,тақырып бойыншақосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

Жеке ,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын озіне аудара алады.

Құндылықтарды дарыту

Сын тұрғысынан ойлау, бір-бірін сыйлау, қамқорлық көрсету.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, математика

Бастапқы білім:

Әріптерден сөз құрайды, оқиды және жазады.

Әдіс-тәсілдер

Сұрак-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,ойын,корнекілік,Рефлексия

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтажоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар


Психологиялық ахуал

Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, шаттық шеңберінде жақсы көңіл-күй өлеңі мен сиқырлы сөздерді айтайық.


Үлкенгеде сіз,

Кішігеде сіз,

Баршаңызды құрметтеп

Бас иеміз біз


Коңіл-күйлерің қалай

Сабаққа дайындығымыз қалай

Ынтамыз ше

Ендеше сабақты бастайық.


Балалар

Жаксы коңіл-күймен

орындайды





Керемет

Тамаша

Ғажап




Сабақтың ортасы

25 мин



Сонау ерте заманда Қосымша деген атаның жаңа соз жасайтын жұрнақ деген ұлы бар екен.Созбен созді қосатын жалғау атты қызы бар екен.

Шартты белгілер:,--------------------------------------

1топ Қосымша

2топ Жұрнақ

3топ Жалғау


«Ой қозғау»әдісі

Мақсатымыз білім алу

Міндетіміз -еңбектену

Барлығымыз-жұмыла

5ке қолды жеткізу

Ойын Жемістер жинау;

Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді

-Сөйлем құрайды.

«Жұлдызша» арқылы бағалау

(МК,Ұ)Ее дыбысы мен әрпі

«Е» дыбысы және әрпімен таныстыру. «Е»-нiң дауысты екенін, оның сөз басында, ортасында, аяғында келетінін айтып, баспа және жазба таңбаларымен таныстыру.

Елік сөзіне дыбыстық талдау жасау.

Е дыбысы мен әрпінен келетін сөздерді айтқызу. Буынға бөлу.

Тыңдалым, айтылым (электронды оқулық)

Дескриптор:

-«Е» дыбысы және әрпін біледі.

-«Е» әрпін дыбыспен сәкестендіреді

«Жұлдызша» арқылы бағалау


(Ұ) 1-тапсырма «Сөз ойла ,тез ойла» ребусты

Мерей сұрағының жауабын ребусты шештіру арқылы табыңыз

-Мен атам мен әжеме кім боламын?.

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6


Дескриптор:

-ребустың шешуі «немере» сөзі екенін анықтайды


Оқылым:(Ұ) 2-тапсырма

Буындап, тізбектей оқу.

Ар,ал, да, де,са,ла,ма

Ер,ел,де,те,се,ле,ме

Мен,емен,сен,сенім,ерте,ер, не, немере, Есен, Ерлан

Дескриптор:

- Дыбыс түрлерін ажыратады

- буынға бөліп оқиды


Сергіту сәті. Бейнероликке қарап қимылдарды қайталау.


Дәптермен жұмыс (жазылым)

Ее әрпі кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазуын қадағалап, оқушылардың әріптерді жазу дағдыларын қалыптастыру.

Оқушылар бірін-бірі басбармақ әдісі арқылы бағалайды.

Дескриптор:

- әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады

Қосымша тапсырма.

Ее әрпіне келетін бірнеше сөз жазу.


3-тапсырма(Т)«Болжау» әдісі

Сұрақтың жауабын суреттің көмегімен болжау.

Суреттегі не? сұрағына жауап беретін «күн», «ай» сөздерімен сөйлемдер құрау.

Мыс: «Күн ысыды. Ай туды»

Shape7


Дескриптор:

-«күн, ай» сөздерін қолданып сөйлемдер құрастырады























Оқулық







Электронды оқулық





Оқулық











Бейнеролик

Жұмыс дәптері















суреттер

Сабақтың соңы

5 мин

«Доп лақтыру» әдісі арқылы кері байланыс

-Ее қандай дыбыс

-Сөздің қай жерінде кездеседі

-Ее басында келетін сөзді ата т.с.с

Рефлексия

Shape8

Shape9 Shape10



доп

Саралау

іріктелген тапсырмалар

Бағалау Сабақ бойынша рефлексия

Денсаулық сақтау қауіпсіздігі


Дәптермен жұмыс орындағанда тез орындап қойған оқушыларға саралаудың қарқын тәсілі негізінде қосымша тапсырма беремін.

Ее әрпіне сөздің басында, ортасында, соңында келетін сөз жазу.

Сюжетті сурет бойынша сөйлем құрап мәтінді болжайды.

Сипаттау сөздерін қолданып сөйлем құрастырады.


«Доп лақтыру», «Желкенді кеме», «Басбармақ»

Shape11



Түзу отыру, Сергіту сәті кезінде партаның ұшынан



Shape12



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.05.2019
491
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі