(М)
(5минут) Жаңа білімді меңгерту үшін
белсенді оқытудың
«Түсіндіру және
сипаттау» әдісін қолданамын.
Жылдамдықты есептеп
табу үшін берілген уақыт аралығындағы орын ауыстыруды осы уақыт
аралығына бөледі
Егер дене жолдын
жартысын , ал қалған
жартысын жылдамдықпен
жүрсе: – жолдың
жартысы
Егер дене уақыттың
жартысын , ал қалған
жартысын жылдамдықпен
жүрсе: – уақыттың
жартысы.
18км/сағ=5 м/с
54км/сағ=15 м/с
36км/сағ=10м/с
72км/сағ=20м/с
ҚБ: «Бағдаршам»
тәсілі
Тапсырмалар
үлестірме қағаздар арқылы
орындалады
(Ж) Жеке
жұмыс (PISA тапсырмасы) (9
минут)
Тәсілі: «Ақыл-ой шабуылы»
тәсілі
Ұйымдастыру
әдісі: Жеке
жұмыс
Нұсқаулық: Берілген графикке мұқият назар
аудара отырып төмендегі сұрақтарға жауап
беріңдер:
Жарыс машинасының
жылдамдығы
Графикте, үш
километрлік, өр және түсулерсіз, айналмалы тас жолда жарыс
машинасының жылдамдығының қалай өзгергені
көрсетілген.
1
сұрақ. Сөре сызығынан ең ұзын тура
сызықтың басына дейінгі арақашықтық неге
тең?
A. 0,5 км
B.
1,5 км
C.
2,3 км
D.
2,6
км
2
сұрақ.
Екінші айналымда тас
жолдың қай жерінде машинаның жылдамдығы ең аз
болады?
A. Сөре
сызығында.
B. Шамамен
0,8 км
белгісінде.
C. Шамамен
1,3 км белгісінде
.
D. Шамамен
тас жолдың
ортасында.
3
сұрақ.
2,6 км және 2,8 км
белгілері қойылған тас жолдағы машинаның жылдамдығы туралы не
айтуға болады?
A. Машинаның жылдамдығы бір қалыпта
қалады.
B. Машинаның жылдамдығы
үлкейді.
C. Машинаның жылдамдығы
азайды.
D. Берілген кестеден
машинаның жылдамдығын анықтау мүмкін
емес.
4
сұрақ.
Төменде бес түрлі
пішінде келтірілген жарыс тас жолдары
көрсетілген:
Жоғарыда келтірілген
кестедегі жылдамдықты көре отырып, жарыс машинасы мына тас жолдың
қайсысымен журді?
Дескриптор
|
+/-
|
Графикті мұқият
түсініп, қолданады
|
|
Графикті қолданып
1-сұраққа дұрыс жауап береді
|
|
Графикті қолданып
2-сұраққа дұрыс жауап береді
|
|
Графикті қолданып
3-сұраққа дұрыс жауап береді
|
|
Графикті қолданып
4-сұраққа дұрыс жауап береді
|
|
ҚБ
әдісі: өзін-өзі
бағалау
ҚБ
тәсілі: үлгіге қарап бағалау(жауабын
көрсету)
(ЖЖ) Жұптық жұмыс
(7 минут)
«Көршіңмен бірге
орында» әдісі
Тапсырманы жылдам
орындаған жұптарға саралаудың Қарқын
тәсіліне сәйкес қосымша тапсырма
беріледі.
Дескриптор:
-
Физикалық шамалардың өлшем
бірліктерін Халықаралық бірліктер жүйесіне келтіріп
жазады;
-
Дененің жылдамдығын есептейді;
-
Жылдамдық формуласы арқылы уақытты
анықтайды.
ҚБ: «Смайликтер»
тәсілі
(Т)Топтық жұмыс
«Галереяға саяхат» әдісі (8
минут)
(Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы)
Жаяу адам барлық
жолдың алғашқы 30 м бөлігін – 20 секундта, ал келесі бөлігін
1,45м/с жылдамдықпен 40 секундта, қалған 45 м жол бөлігін 1,5 м/с
жылдамдықпен жүріп өтті. Жолаушының барлық жолдағы орташа
жылдамдығын есептеңіз.
Дескриптор:
- барлық жүрілген
жолды есептейді;
- барлық қозғалыс
уақытын анықтайды;
- орташа жылдамдықты
анықтау формуласын қолданады;
- орташа жылдамдық
мәнін анықтайды.
ҚБ: «От шашу»
тәсілі
|