Ашық сабақ Жылға жақсы тілек 4 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Жылға жақсы тілек 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жасампаздық және жаңашылдық Құзыреттілік:шығармашылық қоршаған әлемді зерттеу
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚазақстанРеспубликасыныңОқуағартуминистрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқамерзімдіжоспар



Білім беру ұйымының атауы

7 Шардара БМ КММ

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:

Абдурахманова Айнур Баратбайқызы

Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

61. Жылға жақсы тілек

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау

4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету

Сабақтың мақсаты

шығармамазмұнынтүрлібаяндайды,негізділген сұрақтар қояды ,шығармашылық жұмыстар жасайды

құндылық

Апта дәйексөзі :Жасампаздық –бәрімізге өнеге

жасампаздық және жаңашылдық

Құзыреттілік:шығармашылық

қоршағанәлемдізерттеу,сұрақтар қою,эксперименттер жүргізу жәнеалынғанмәліметтернегізіндеқорытындыжасай алу; жаңаидеяларды қалыптастыру, мәселелердің стандартты емесшешімдерінкөружәнеолардыісжүзіндеқолдана алу;


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Амандасу» түрлерін қолданады

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады

Жарайсыңдар!


3 минут







Үй тапсырмасын сұрау

Өлеңді түсініп оқу.

Өзің тұратын жердің табиғатын сипаттап жаз.


Өткен сабақты пысықтау. "Топтық тергеу" әдісі.

1.Шығарманың авторы кім?

2..Өлеңдегі Қыдыр ата -ненің бейнесі?

3. Саған қай кейіпкер ұнады?

4. Аяздың "буыны неден босап" кетті?

5. Өлеңдегі кейіпкерлерден өзіңе қандай үлгі алдың?

Өлеңді түсініп оқиды.

Өзі тұратын жердің табиғатын сипаттап жазады.







Ауызша мадақтау

Дескриптор:

1. Өлеңді түсініп оқиды.

Өзі тұратын жердің табиғатын сипаттап жазады.

ҚБ:Жарайсың! Өте жақсы!


Жаңа сабақ

10 мин























Сабақтың ортасы

15 минут

Білу.
























Бекіту


10 мин





Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну . Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Батаны оқып, мағынасын түсіндіріңдер.

Жақсылық болсын, төрт түліктің берер пайдасы мол болсын, әрдайым жолын болсын, төрт түлігін үмітіңді ақтасын, наурыз береке әкелсін.

"Джигсо" әдісі. Түсініп оқы

"Отамалы" деген не?

2-тапсырма.Жолаушылар әңгіме қылған күн райының сипаты қандай еді?

Жолаушылар әңгіме қылған күн райының сипаты өте суық ауа райы жайында айтылған.


3-тапсырма. Оқиғаның басталуына не себеп болды?

Оқиғаның басталуына ауа райының күрт өзгеруі себеп болды.


4-тапсырма.Өз қиялыңмен өзгертіп, Отамалы қойшының аман қалғаны туралы әңгіме құра.


ЕБҚ

1. "Отамалы" дегеіміз не?

2.Сәуір айы мәтінде тағы қалай аталады?


5 - тапсырма. Кесте бойынша сұрақтарға жауап бер.

6 - тапсырма. Күн райын болжауды адам қалай, қайдан үйренуі мүмкін?

Адамдар күн райын құстар, жануарлар, аспандағы жұлдыздар арқылы күнге айға қарап біліп отырған.

Мысалы: Жұлдыз көп болса, ертеңгеі күні күн жылы болады. Құстар күн суытар алдын жылы жаққа ұшады. Суырлар інінен шықса, қыс ерте бітеді.





ЫЖ : Жақсылық болсын, төрт түліктің берер пайдасы мол болсын, әрдайым жолын болсын, төрт түлігін үмітіңді ақтасын, наурыз береке әкелсін


Мәтінді түсініп оқиды.




Жолаушылар әңгіме қылған күн райының сипаты өте суық ауа райы жайында айтылғанын айтады








Оқиғаның басталуына не себеп болғанын анықтайды.


Өз қиялымен өзгертіп, Отамалы қойшының аман қалғаны туралы әңгіме құрайды.




Кесте бойынша сұрақтарға жауап береді.






Күн райын болжауды адам қалай, қайдан үйренуі мүмкін екенін айтады.


Дескриптор:

1.Батаның мағынасын ашады 1б



Дескриптор :

1.Мәтінді түсініп оқиды1б









Дескриптор:

1. Ауа райының қандай уақыты бейнеленгенін айтады 1б


Дескриптор:

1. Оқиғаның басталуына не себеп болғанын анықтайды.


Дескриптор:

1.Өз қиялымен өзгертіп, Отамалы қойшының аман қалғаны туралы әңгіме құрайды.1б

2.Өз оын жүйелі жеткізеді 1б

3.Түрлі баяндау тәсілдерін қолданады 1б

Дескриптор:

1. Кесте бойынша сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

1. Күн райын болжауды адам қалай, қайдан үйренуі мүмкін екенін айтады.1б

2.Ақпарат көздерін қолданады ,қорытынды жасайды 1б


Оқулық.








автор-дың суреті










Оқулық

Дәптер




























дәптер






Сабақтың соңы

5 минут














IV.Сабақты қорытындылау.

1. "Пақыр" сөзін қалай түсінесің?

2. Күн райын болжауды адам қалай, қайдан үйренуі мүмкін?

3. Оқиғаның басталуына не себеп болды?

4. Жолаушылар әңгіме қылған күн райының сипаты қандай еді?

5.Отамалы дегеніміз не?

6. Қалай ойлайсың, Отамалы күн райының бұзыларын қалай білді?

(оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу):

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

Бұл сабақта қандай жаңа білім алдың

Үй тапсырма .

Мәтінді түсініп оқу.

Сұраққа 1-2 сөйлеммен жауап жаз. "Отамалы" деген -не?

Оқушылардың білімін бағалау

Рефлексия

Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды

сабақтан алған әсерлерімен бөліседі

Сұрақтар қояды, қосымша түсіндіруді қажет ететін тұстарын айтады. Сабақ немесе тақырып бойынша өз пікірін айтып, болашақта не қалайтынын білдіреді. Оқушы өз оқуында қандай әдістердің тиімді болғанын байқайды.

Қателерінің себептерін анықтап, оларды түзету жолдарын ойластырады.

өзінің жетістіктерін және қиындықтарын анықтайды.

Тапсырма барысында не сәтті болғанын және қай жерде қиналғанын түсінеді.

Өзінің жауаптарын және шешімдерін талдайды

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау сөздер

Жарайсыңдар

Балдар жиынтығын қою



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
140
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі