Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    4. Мәдениет, білім мен ғылымның дамуы

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.4.2.5 Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтау үшін "сауатсыздықты жою", "қызыл отау", "мұғалімдер институты", "мектептегі білім беру", "кәсіби білім беру", "жоғары оқу орындары" ұғымдарын пайдалану;

    11.4.2.6 Қазақстандағы кеңестік білім беру жүйесін реформалауды талдау, жетістіктері мен қайшылықтарын анықтау


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшелігін анықтау арқылы "сауатсыздықты жою", "қызыл отау", "мұғалімдер институты", "мектептегі білім беру", "кәсіби білім беру", "жоғары оқу орындары" ұғымдарын сипаттайды Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстандағы кеңестік білім беру реформасын талдайды,жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды. Кейбір оқушылар: Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшелігіне талдау жасап, баға береді.



          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Үй тапсырмасын тексеру:

    1.ХІХ ғасырдың орта кезіне дейін қазақ балалары қандай мектептерде білім алды?

    2.Медреселерде оқу мерзімі неше жыл болды?

    3.Жаңа әдістемелік мектептердің негізін қалаушы.

    4.Омбы қаласында ашылған оқу орындарын ата.

    5.ХІХ ғ қазақ балалары білім алған Ресей және шет ел қалалары.





    Ой шақыру:

    Тақырыпқа көшпей тұрып, алғашқы слайд көрсетіліп, келесі сұрақтар қойылады:



    1. Суреттерді не байланыстырады?

    2. Қай уақыт шеңберіне қатысты деп ойлайсыз?

    3. Суреттерден алынған алғашқы ақпарат негізінде қандай қорытынды жасай аласыз?

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    1.мұсылман мектептері мен медреселерде. 2.3-4 жыл 3.И.Гаспринский 4.Омбы кадет корпусы,Азия мектебі, Мұғалімдер семинариясы т.б. 5.Санкт-Петербург,Мәсскеу,Томск,Саратов,Киев,Каир,Бомбей,Стамбул.





    Оқушылар суреттер бойынша өз жауаптарын ұсынады



    Әрбір дұрыс жауап 1 ұпай, барлығы 5 ұпай

    Мұғалім презентациясы







    https://e-history.kz/media/scorm/320/384/text/text.htm










    Жаңа сабақ

    Мәтінмен жұмыс

    1-тапсырма

    Оқушыларға кеңестік Қазақстанның білім беру жүйесі туралы мәтін беріледі. Ақпараттың мазмұнымен танысып шыққан соң, келесі тапсырмаларды орындайды:

    1. Мәтіннің ішінен тарихи түсінік, ұғымдарды белгілеу

    2. Тарихи түсінік, ұғымдардың мағынасын өзара түсіндіру

    Тапсырманың дескрипторлары:

    • Мәтіннен негізгі ұғымдарды белгілейді;

    • Тарихи терминдер мен түсініктердің мағынасын түсіндіреді;

    2-тапсырма.Картамен жұмыс. 1928,1931,1932-жылдары педагогикалық институттар ашылған қалаларды көрсетіңдер.

    Жеке жұмыс

    3-тапсырма

    Мәтін бойынша оқушылар кесте толтырады. Кестеде кеңестік Қазақстанның білім саласында орын алған реформаларды уақыты бойынша топтастырып, аталған реформалардың мазмұны туралы жазады.

    Уақыты

    Реформа

    Реформаның мазмұны

    1



    2





    4-тапсырма.Оқушылар топпен Кеңестік білім беру саласындағы мәселелер бойынша реформаларды талдап, жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды.

    1.Сауатсыздықты жою мәселесі

    2.Орта және арнаулы кәсіптік мектептердің мәселесі

    3.Жоғары білімнің қалыптасуы

    4.Төл оқулықтар мен оқу құралдары мәселесі



    Кеңестік білім беру саласындағы жетістіктер:

    ............................................................................................................................................................Кеңестік білім беру саласындағы қиыншылықтар: ..............................................................................................................................................................

    Топтар өз тақырыптары бойынша қорғап болған соң, дескрипторлар арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

    5-тапсырма.Бағалау

    Кеңестік білім берудің даму ерекшелігінеSWOT талдау жасап,,баға беріңдер.



    «Сауатсыздықты жою»-

    «Қызыл отау»-

    «Жұмысшы факультеті» (рабфак)-

    «техникум»

    Дескрипторы:

    -Мәтіннен негізгі ұғымдарды белгілейді;

    -Тарихи терминдер мен түсініктердің мағынасын түсіндіреді;

    Дескрипторы: Кескін картаға 1928-1932 жылдары пединституттар ашылған қалаларды белгілейді.

    Дескрипторы

    -Кеңестік білім саласында орын алған реформаларды анықтайды.

    -Кеңестік білім саласында орын реформалардың уақытын анықтайды

    -Кеңестік білім саласында орын алған реформалардың мазмұнын түсіндіреді.



    Дескрипторлары:

    Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктерін анықтайды.

    Кеңестік білім беру жүйесінің қайшылықтарын анықтап, себебін түсіндіреді.

    Дескрипторы: Кеңестік білім берудің даму ерекшеліктеріне талдау жасап, баға береді.

    ҚБ





    Әрбір жазылған термин үшін 1 ұпай

    Барлығы

    2 ұпай















    3 ұпай





















    6 ұпай





























    2 ұпай

    4 ұпай





    Бекіту сұрақтары

    1.Кеңестік білім беру саласының мақсаты қандай болды?

    2.Кеңестік білімге саясаттың ықпалы зор болды, себебі ... 3.Кімдердің бастауымен қазақ тілінде оқу құралдары жазыла бастады?



    Қойылған сұрақтарға жауап береді.





    Қорытынды

    Кері байланыс

    Жалғастырыңыз:

    Маған ... қызықты болды

    Маған ... бұл болашақта қажет болады

    Бұл ... қиындық туғызды

    Осы ... мені ойландырды



    Оқкшылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі

    рефлексия жасау;

    А4, конспект



    Оқу тапсырмасы

    Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары,қосымша деректермен жұмыс








    Ұпайларды есептеу-өзін өзі бағалау


    20-22

    17-19

    15-16

    13-14

    11-12

    9-10

    7-8

    5-6

    3-4

    1-2

    10

    9

    8

    7

    6

    5

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Делек Базаргүл Хасанқызы
    05 Мамыр 2021
    758
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Кеңестік білім берудің жетістіктері мен қайшылықтары 11-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Кеңестік білім берудің жетістіктері мен қайшылықтары 11-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    тарих пәні мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    4. Мәдениет, білім мен ғылымның дамуы

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.4.2.5 Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтау үшін "сауатсыздықты жою", "қызыл отау", "мұғалімдер институты", "мектептегі білім беру", "кәсіби білім беру", "жоғары оқу орындары" ұғымдарын пайдалану;

    11.4.2.6 Қазақстандағы кеңестік білім беру жүйесін реформалауды талдау, жетістіктері мен қайшылықтарын анықтау


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшелігін анықтау арқылы "сауатсыздықты жою", "қызыл отау", "мұғалімдер институты", "мектептегі білім беру", "кәсіби білім беру", "жоғары оқу орындары" ұғымдарын сипаттайды Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстандағы кеңестік білім беру реформасын талдайды,жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды. Кейбір оқушылар: Кеңестік білім беру жүйесінің даму ерекшелігіне талдау жасап, баға береді.



          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі


    Үй тапсырмасын тексеру:

    1.ХІХ ғасырдың орта кезіне дейін қазақ балалары қандай мектептерде білім алды?

    2.Медреселерде оқу мерзімі неше жыл болды?

    3.Жаңа әдістемелік мектептердің негізін қалаушы.

    4.Омбы қаласында ашылған оқу орындарын ата.

    5.ХІХ ғ қазақ балалары білім алған Ресей және шет ел қалалары.





    Ой шақыру:

    Тақырыпқа көшпей тұрып, алғашқы слайд көрсетіліп, келесі сұрақтар қойылады:



    1. Суреттерді не байланыстырады?

    2. Қай уақыт шеңберіне қатысты деп ойлайсыз?

    3. Суреттерден алынған алғашқы ақпарат негізінде қандай қорытынды жасай аласыз?

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    1.мұсылман мектептері мен медреселерде. 2.3-4 жыл 3.И.Гаспринский 4.Омбы кадет корпусы,Азия мектебі, Мұғалімдер семинариясы т.б. 5.Санкт-Петербург,Мәсскеу,Томск,Саратов,Киев,Каир,Бомбей,Стамбул.





    Оқушылар суреттер бойынша өз жауаптарын ұсынады



    Әрбір дұрыс жауап 1 ұпай, барлығы 5 ұпай

    Мұғалім презентациясы







    https://e-history.kz/media/scorm/320/384/text/text.htm










    Жаңа сабақ

    Мәтінмен жұмыс

    1-тапсырма

    Оқушыларға кеңестік Қазақстанның білім беру жүйесі туралы мәтін беріледі. Ақпараттың мазмұнымен танысып шыққан соң, келесі тапсырмаларды орындайды:

    1. Мәтіннің ішінен тарихи түсінік, ұғымдарды белгілеу

    2. Тарихи түсінік, ұғымдардың мағынасын өзара түсіндіру

    Тапсырманың дескрипторлары:

    • Мәтіннен негізгі ұғымдарды белгілейді;

    • Тарихи терминдер мен түсініктердің мағынасын түсіндіреді;

    2-тапсырма.Картамен жұмыс. 1928,1931,1932-жылдары педагогикалық институттар ашылған қалаларды көрсетіңдер.

    Жеке жұмыс

    3-тапсырма

    Мәтін бойынша оқушылар кесте толтырады. Кестеде кеңестік Қазақстанның білім саласында орын алған реформаларды уақыты бойынша топтастырып, аталған реформалардың мазмұны туралы жазады.

    Уақыты

    Реформа

    Реформаның мазмұны

    1



    2





    4-тапсырма.Оқушылар топпен Кеңестік білім беру саласындағы мәселелер бойынша реформаларды талдап, жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды.

    1.Сауатсыздықты жою мәселесі

    2.Орта және арнаулы кәсіптік мектептердің мәселесі

    3.Жоғары білімнің қалыптасуы

    4.Төл оқулықтар мен оқу құралдары мәселесі



    Кеңестік білім беру саласындағы жетістіктер:

    ............................................................................................................................................................Кеңестік білім беру саласындағы қиыншылықтар: ..............................................................................................................................................................

    Топтар өз тақырыптары бойынша қорғап болған соң, дескрипторлар арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

    5-тапсырма.Бағалау

    Кеңестік білім берудің даму ерекшелігінеSWOT талдау жасап,,баға беріңдер.



    «Сауатсыздықты жою»-

    «Қызыл отау»-

    «Жұмысшы факультеті» (рабфак)-

    «техникум»

    Дескрипторы:

    -Мәтіннен негізгі ұғымдарды белгілейді;

    -Тарихи терминдер мен түсініктердің мағынасын түсіндіреді;

    Дескрипторы: Кескін картаға 1928-1932 жылдары пединституттар ашылған қалаларды белгілейді.

    Дескрипторы

    -Кеңестік білім саласында орын алған реформаларды анықтайды.

    -Кеңестік білім саласында орын реформалардың уақытын анықтайды

    -Кеңестік білім саласында орын алған реформалардың мазмұнын түсіндіреді.



    Дескрипторлары:

    Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктерін анықтайды.

    Кеңестік білім беру жүйесінің қайшылықтарын анықтап, себебін түсіндіреді.

    Дескрипторы: Кеңестік білім берудің даму ерекшеліктеріне талдау жасап, баға береді.

    ҚБ





    Әрбір жазылған термин үшін 1 ұпай

    Барлығы

    2 ұпай















    3 ұпай





















    6 ұпай





























    2 ұпай

    4 ұпай





    Бекіту сұрақтары

    1.Кеңестік білім беру саласының мақсаты қандай болды?

    2.Кеңестік білімге саясаттың ықпалы зор болды, себебі ... 3.Кімдердің бастауымен қазақ тілінде оқу құралдары жазыла бастады?



    Қойылған сұрақтарға жауап береді.





    Қорытынды

    Кері байланыс

    Жалғастырыңыз:

    Маған ... қызықты болды

    Маған ... бұл болашақта қажет болады

    Бұл ... қиындық туғызды

    Осы ... мені ойландырды



    Оқкшылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі

    рефлексия жасау;

    А4, конспект



    Оқу тапсырмасы

    Кеңестік білім беру жүйесінің жетістіктері мен қайшылықтары,қосымша деректермен жұмыс








    Ұпайларды есептеу-өзін өзі бағалау


    20-22

    17-19

    15-16

    13-14

    11-12

    9-10

    7-8

    5-6

    3-4

    1-2

    10

    9

    8

    7

    6

    5

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 11 сынып
    05.05.2021
    758
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Делек Базаргүл Хасанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации