Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Киелі жануар 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Төрт түлік мал мен егіншілік - ел берекесі |
Педагогтің аты-жөні: |
Имангазы Акмарал |
Күні: |
17.02.2023 |
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Киелі жануар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.6.1 - тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу; 7.2.6.1 - кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау; |
Сабақтың мақсаты: |
Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізеді. Кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттайды. |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. мин |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
«Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Суретпен жұмыс. |
- Төрт түлікке қандай жануарлар жатады? - Қымыз ненің сүтінен дайындалады? - Ер қанаты не? - Төрт түліктің ішіндегі ең әдемісі не? - Жылқы туралы қандай мақал білесің? - Жылқының төлін қалай атаған? - «Жылқы» сөзінде неше буын бар?
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. мин. |
Сөздік жұмысы. Сөздерді тыңдау, жазу, айту.
|
Жазылым Киелі-святой Қазына-сокровище Тай-жеребенок Атбегі-знаток лошадей Серік-спутник Төзімді – Выносливый Шыдамды –выносливый Жасы- возраст
|
Дескриптор: - сөздерді тыңдайды. - сөздерді жазады. - сөздерді айтады. Қб «Қошемет» әдісі |
7-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сөздік |
||||||||||||||||
10 мин
|
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Оқылым. Айтылым. Мәтінді оқып, аудар. Тірек сөздерді анықта. Мәтіннен берілген сөздердің синонимдерін тап. Сұрақтарға жауап бер. |
Мәтінді оқып, аударады. Сөздердің синонимдерін, тірек сөздерді табады. табады. Сұрақтарға жауап бер. - Мәтін не туралы? - Қазақ халқы жылқыны қалай дәріптеген? (ел қорғаған батырдың серігі деп дәріптеген) - Жылқының қатысуымен қандай ойындар болған? - Қандай тірек сөздер бар?
|
Дескриптор: -Мәтінді мұқият оқиды. -Мәтінді аударады. - Мәтін бойынша сұраққа жауап береді - Тірек сөздерді анықтайды. -Синонимдерді табады. Қб «Бас бармақ» әдісі.
|
7-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||||||||||||||||
мин
мин |
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Айтылым.
Берілген есіктің бірін таңдап, деректерді қолданып, тапсырмаларды орындаңдар.
3-тапсырма. «Галереяға саяхат» стратегисы. Кластер, постер құрастыру, толтыру. Топтық жұмыс. «Киелі жануар» тақырыбы бойынша кесте, диаграммада көрсетілген ақпаратты 7-8 cөйлем мен сипаттап жазыңдар.
Сергіту сәті.
4-тапсырма. Ж еке жұмыс. «Жылқы» сөзіне, айтылған мәліметтерді жинақтап, синквейн құрастырыңдар. |
Шағын диалог құрастырады 1-жұп. «Т кестесі» әдісі.
2-жұп. «Графикалық кесте» әдісі арқылы жылқы жасын айтады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |