Ашық сабақ. Кім болам?

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Кім болам?

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

     


Мектеп

28 мектеп-гимназия

Бөлім

Мамандықтар әлемі

Педагогтің аты-жөні

Сугурбаева Н.Т

Күні:

02.12.2024ж

Сынып:4

Қатысушылар саны: 26

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

37 Кім болам?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету

Сабақтың мақсаты

Оқылған шығармаға негізделе отырып жоспар құрады және оқиға жүйесін анықтайды. Қажетті ақпартты тауып оқиды, кейіпкердің іс-әрекетін бағалайды.

Құндылықты дарыту

«Тәуелсіздік және Отаншылдық»


Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасы

«Жылы қол» тренингі

Өткен тақырыпты қайталау.

https://wordwall.net/ru/resource/79813429

Жаңа тақырыпты ашу. Суретпен жұмыс

-Балалар, суреттегі оқушы не істеп тұр деп ойлайсыңдар?

-Нені армандап тұр?

-Дұрыс балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

Бүгінгі біздің тақырыбыз «Кім болам»

Бүгін біз шығарманы оқимыз.Кейіпкердің іс әретіне баға береміз.



Шеңбер жасап бір-бірінің қолын соға отырып, жылы сөздер айту

Дескриптор:

Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді

1 балл

ҚБ.Бағалау



Акт тақта, слайд, үлестір мелі парақ тар,

қорап.

Сабақтың ортасы

10 мин



ОДД:білу,түсіну,қолдану

Тақтамен жұмыс

-Балалар, кім болам деген сөзді үш жақта жіктеп көрейік.

-Қандай мамандықтар білеміз.

-сол мамандықтардың ерекшеліктерін айтайық


Кім болам? Сөзді үш жақта жіктейді


Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді




Мамандықтардың ерекшеліктерін айтады

Жарайсың дар!





Тамаша!


Мақтау-мадақтау


Маман дықтар дың сурет тері

10 мин









ҚБ 2-тапсырма

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Нұсқау:

Мәтінді түсініп оқы.

1-қатар. Тізбектеп оқу

2-қатар. Рөлге бөліп оқу

3-қатар. «Ілесіп көр» әдісімен дауыстап оқиды.




ОДД:білу,түсіну,қолдану

Кестемен жұмыс-Әкесінің кім болсаң да , өзің біл деген сөзін қалай түсіндің?

Өлеңдегі бас кейіпкердің арманы туралы өз пікіріңді айт.

-Әкесінің баласына айтқан ойларының қайсысы маңызды?

Өлеңдегі бас кейіпкердің арманы туралы өз пікіріңді айт .

-Өлеңнің негізгі ойы мен тақырыбын білдіретін шумақты тауып оқы.

1.Арманың көп білемін,

Айналайын Аманжол

Менің сенен тілерім:

Азамат бол, адам бол!

3.Кім болсаң да өзің біл,

Айналайын күн балам!

ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Сұрақтарға жауап береді

Сұрақтарға жауап береді

Өлеңді мәнерлеп оқыды

Дескриптор:

Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды

2 балл










Өлеңнен қажетті ақпаратты тапты

Дескриптор:

Қажетті ақпаратты табады, өлеңнің негізгі ойын анықтайды 2 балл


Жарайсың дар!



















Тамаша!


Оқулық



















Кесте





5 мин

Сергіту сәті. «Кел, шырқайық!» караокеде ән айту

Балалар бірге ән айтады

Жарайсың дар!

«Мен ғарыш кер боламын» әні


10 мин

ҚБ 3-тапсырма Жеке жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Кешкі ас»

Жоспар бойынша ойыңды жаз.

Менің болашақ мамандығым туралы ата-анамның ойы өте жақы. Ата-анам әрқашан мені қолдайды.Ең бірінші,ол сенің қалауың болу керек, саған ұнауы керек дейді. Адам жақсы көрген саласында еңбек етсе, жемісін міндетті түрде көреді деп айтады.

Мен өскенде кім боламын, қандай мамандықты таңдаймын деген сұрақтың толғандыратыны рас.Ал мен кішкентай кезімнен болашақта тек дәрігер боламын деп армандап келемін. Болашақта дәрігер болып, адамдарға көмектескім келеді

ҚБ 3-тапсырма. Жұптық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану

Мамандық түрлеріне сипаттама ретінде жұмбақ құрыңдар.

Үлгі: Самұрық құсты "ерттеп" ұшқан - кім?

1.Өскен шашты жаратпайтын,

Қайшысы бар жалатпайтын.

2.Жалпылдап қалағы,салатын кім қаланы?


Әр оқушының болашақтағы суреттерін көрсету. Өз мамандықтары бойынша әңгімелеу


Жоспар бойынша өз ойын жазады.



Дескриптор:

Жоспарды толықтырады

Жоспарға сәйкес қатесіз, жүйелі шығарма жазады

Өз ойын толық жеткізеді.

3 балл












Мамандық түрлеріне сипаттама ретінде жұмбақ құрастырады.


Дескриптор:

Мамандық түрлеріне сипаттау арқылы жұмбақ құрастырады 2 балл







Жарайсыңдар!

Дәптер




























Оқулық






Оқушы лардың суреттері

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия:


Оқу тапсырмасы: Мамандық туралы мақал-мәтел тауып жаз.

Ұяшыққа құстұмсық қояды




Бағалау парақшаларын өткізеді

ҚБ қойылады.

Үлестірмелі қағаз



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.03.2025
160
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі