70% арзан
30% арзан

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Кірістірілген функциялар. 8 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
Мектеп: №3 орта мектеп |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 22.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Султамуратова Ж.М |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: 9 |
Қатыспағандар: 1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кірістірілген функциялар. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсат-тары (оқу бағдарламасы-на сілтеме) |
8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- Электрондық кестемен жұмыстана отырып, кірістірілген функцияларды таниды -Кірістірілген функцияларды пайдалану арқылы есептерді шешеді -Кірістірілген функцияны қолдана отырып, есептер құрастырады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
-Кірістірілген функциялармен жұмыстанады; - СУММ, СРЗНАЧ, MAX, MIN, КОРЕНЬ(), ОСТАТ(), СТЕПЕНЬ(), ЦЕЛОЕ() т.с.с кірістірілген функцияларды қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды. -Санның математикалық есептелуін программада орындай алады; -Формуланың автоматты түрде есептелу шартын ұғады; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: Кіріктірілген математикалық функцияларды практикада қолдану. Пәнге қатысты лексика және терминология: СУММ, СРЗНАЧ, MAX, MIN, КОРЕНЬ(), ОСТАТ(), СТЕПЕНЬ(), ЦЕЛОЕ() Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы: ...-мәндердің қосындысын есептеу ...-ортаңғы мәнін табады ...-санның үлкенін табады ...-кішісін табады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар- ға баулу
|
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы Оқушылардың бойына еңбек және шығармашылық, айқындық, құрмет, ынтымақтастық құндылықтарын қалыптастыру. Бір-бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға, өмір бойы білім алуға дағдыландыру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, орыс тілі, химия пәндерімен байланысты. Excel-де математикалық функцияларды қолданады. Сумм, если, срзнач сөздері орыс тіліндегі сөздер қолданылады. Практикалық тапсырманы орындау кезінде заттың массасын, көлемін анықтайды Химия пәні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Excel бағдарламасы туралы түсінік; Мәліметтер типтерін ажырата алады; Электрондық кестеде пішімдей алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұ Психологиялық ахуал туғызу Психологиялық тренинг «Ыстық алақан» -Бір-бірлеріне ыстық лебіздеріңізді білдіру. Ендеше жаңа білім алуға асығайық. Қане, топқа бөлініп, орындарыңызға орналаса қойыңыздар. Мозайка бойынша топқа бөліну. «Функция шебері» тобы «Статистикалық функция» тобы Үйге тапсырманы тексеру Өткен сабақпен байланыс жасау үшін ауызша сұрақтар беру арқылы тексеремін.
|
Оқушылар мұғалімнің айтқан нұсқауы бойынша өздерінің көңіл-күйлеріне қарай тілек білдіреді. Өздерінің бөлінген орындарына отырады
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашады. «Джигсо» әдісі арқылы тақырыппен танысу. Постермен қорғау. Әр партада орналасқан құрылғылардың бағасын постерге жазып, оның барлық, орташа, максимум, минимум мәндерін есептеп жазады. Тінтуір-2500тг СД диск – 60тг USB флешка – 2000тг Монитор – 17000тг Қатқыл диск – 30000тг СУММ() ФУНКЦИЯСЫ-автоқосынды жасау СРЗНАЧ() ФУНКЦИЯСЫ – орта мәнін есептейді КОРЕНЬ() ФУНКЦИЯСЫ-түбірін табады МАХ () ФУНКЦИЯСЫ – санның үлкенін табады MIN () ФУНКЦИЯСЫ-санның кішісін табады ОСТАТ() ФУНКЦИЯСЫ-санның қалдығын табады |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. 1-желтоқсан «Тұңғыш Президент» күніне орай ҚР-ның президенті Н.Ә.Назарбаев «Рухани жаңғыру» бағдарламасы бойынша сендерге мынандай тапсырмалар жолдады. (жеке оқушыға арналады) Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі 1-тапсырма. Жеке жұмыс. «Елбасынан тапсырма» әдісі арқылы әр оқушыға жеке карточка беріледі. Автоқосынды көмегімен бос ұяшықтарға көлденеңнен қосындыларын есептеу керек. Бағалау критерийлері: -Санның математикалық есептелуін программада орындай алады; -Кірістірілген функцияның формуласын анықтайды; -Формуланың автоматты түрде есептелу шартын түсінеді; Дескриптор:
Қ.Б. «Бес саусақ» әдісі бойынша өзара бағалау Тапсырма: Барлық оқушыларға бірдей тапсырмалар таратылады. Бірінші орындаған оқушыға келесі тапсырмаға көше береді. 2-тапсырма. Жеке жұмыс. «Елбасынан тапсырма» әдісі арқылы әр оқушыға жеке карточка беріледі. Ұяшықта берілген сандардың көлденең және тігінен орналасқан ең үлкен және кіші мәндерді анықтау. Бағалау критерийлері: -Санның үлкен және кіші мәндерін анықтайды; -Кірістірілген функцияның формуласын табады; -Формуланың автоматты түрде есептелу шартын түсінеді; Дескриптор:
Қ.Б. «Қолпаштау» әдісі бойынша өзін-өзі бағалау Тапсырма: Барлық оқушыларға бірдей тапсырмалар таратылады. Бірінші орындаған оқушыға келесі тапсырмаға көше береді. 3-тапсырма. В-деңгейі. Топтық жұмыс. «Функция шебері» тобы
«Статистикалық функция» тобы КОРЕНЬ(), ЦЕЛОЕ(), ЧАСТНОЕ(), ЕСЛИ() функцияларын пайдаланып, кестені толтыру. Бағалау критерийлері: -Кірістірілген функцияның формуласын табады; -Формуланың автоматты түрде есептелу шартын түсінеді; -Математикалық мәнін есептейді; Дескриптор:
Қ.Б. «Смайлик» әдісі бойынша жұптар бір-бірін бағалайды. Қарқын: Бір оқушылар басқа оқушыларға қарағанда жылдам жұмыс жасайды. Сергіту сәті: «Бірге қайтала» Жаттығу ережелері. «Қызыл өрік» 4-тапсырма. С-деңгейі. Жұптық жұмыс. 2 оқушы біріге отырып жұмыс өткізеді. Өтілген функцияларын пайдаланып, сәйкестендіру. Бағалау критерийлері: - шамалардың байланысын анықтайды -Кірістірілген функцияның формуласын табады; -Формуланың автоматты түрде есептелу шартын түсінеді; Дескриптор:
Қ.Б. «Бағдаршам» әдісі бойынша бір-бірін бағалайды. Бағалау: Оқушының білімін әр тапсырма сайын мадақтау сөздері арқылы бағалап кетемін. Бағалау критерийлері: -Физикалық шамалардың байланысын анықтайды -Кірістірілген функцияның формуласын табады; -Формуланың автоматты түрде есептелу шартын түсінеді; -Математикалық мәнін есептейді; Дескриптор:
Қ.Б. «Театрдағы әрекет» әдісі бойынша бір-бірін бағалайды. (Егер сабақ ұнаса, қолдарын жоғары көтеріп шапалақтайды; сабақ ұнамаса, шапалақтамайды) Тест тапсырмалары: Қарқын: Бір оқушылар басқа оқушыларға қарағанда жылдам жұмыс жасайды. Кері байланыс. «Инстаграм» әдісі арқылы Оқушылар тақтада орналасқан Интаграм парақшасына егерде сабақ ұнаса «қызыл жүрек» лайк жабыстырады, сабақта түсінбеген жағдайда «Комментария» қалдырады Үйге тапсырма: §11. Кірістірілген функциялар |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды Тапсырма Бағалау |
Үй тапсырмасын тексеру үшін «Сұрақ-жауап» әдісін, Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Миға шабуыл» әдісін, Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру үшін деңгейлік тапсырмалар беремін. Белсенді оқу тәсілдеріне-«Елбасынан тапсырма», « Қолпаштау», «Бес саусақ», «Смайлик», «Бағдаршам», «Театрдағы әрекет», «Инстаграмм» секілді бағалау тәсілдерін қолдандым |
Сергіту сәті: «Бірге қайтала» пайдаланамын. Оқушылардың партада орналасуын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия |
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сұрақтар аясында кері рефлексия қолдандым |

