Ашық сабақ Көбейту және бөлу 2 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Көбейту және бөлу 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ үлгісі 2- сынып математика пәнінен "Көбейту және бөлу"
Материалдың қысқаша нұсқасы





Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Көбейту және бөлу. Есептер

Педагогтің аты-жөні:

Айдарова Клара

Күні:

23.01.2025ж

Сынып:

2 сынып.


Сабақтың тақырыбы:

73 сабақ.Жиынды элементтерінің саны бірдей бөліктерге және тең бөліктерге бөліктеу. Бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.4.1.1. Тең жиындардың бірігуін және жиыннан оның тең бөліктерін айырып алуды диаграмма арқылы көрнекі түрде кескіндеу.

2.5.2.4 көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану

Сабақтың мақсаты

Бөлу амалымен танысады

Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Әділ заң- аспан тірегі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут




































Сергіту сәті

2 минут








Сабақты қорыту

8минут

















Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуал қалыптастыру


Өткенді пысықтау.

«Кактус» әдісі

Үй тапсырмасы.

9-тапсырма

Көбейткіштері 6-ға және 3-ке тең көбейтінді құр. Қосу амалын қолданып, оның мәнін тап.

6*3=18

6+6+6=18


Құндылық мақсаты:Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу


Жаңа тақырып

1-тапсырма

Практикалық жұмыс.Бейнеролик

«Жиынды элементтерінің саны бірдей бөліктерге және тең бөліктерге бөліктеу»

6 шаршыны 3 оқушыға теңдей етіп үлестір.

Нұсқаулық бойынша орында.


2-тапсырма

Топтық жұмыс

1-топ а)

Ұзындығы 10 см кесінді 2 тең бөлікке бөлінген.

Кесіндінің бір бөлігінің ұзындығы неге тең?

10 : 2 = 5см

2 – топ ә)

10 см кесінді бірнеше бөлікке бөлінген.Әр бөлігінің ұзындығы 2 см –ге тең.

Кесінді неше бөлікке бөлінген?

10 : 2 = 5 (см)


3-тапсырма

«Ойлан тап!» әдісі

3- топ Анықта

Кесте тігетін жіптерді 4 қызға екі – екіден теңдей бөліп беру үшін неше жіп керек?

4 * 2 = 8



4-тапсырма

«Зертте » әдісі

Санағыш таяқшаларын пайдаланып, бөлу амалының дұрыстығын тексер.


ЕБҚ

Фигураларды бояу

Сергіту. Биге қимыл жасайды



Ұжымдық жұмыс

5-тапсырма

Бірінші шаңғышы – 11сағ 10 мин

Екінші шаңғышы -? 13 минутқа ерте келді

Ш:11 сағ 10 мин :13 мин =10 сағ 57 мин

Ж: Екінші шаңғышы мәреге 10 сағ 57 минутта келді


Жаңа тақырыпты қорытындылау

«Кім білгіш!» ойыны

Балалар көбейту және бөлу кестесін жатқа айтудан жарысады




Үй тапсырмасы

6-тапсырма

Әр есепке өрнек құр.Олардың мәнін тап.

20 : 4 = 5 (әр қатарға 5спортшыдан тұрды)

20 : 4 = 5 (спортшылар 5 қатарға тұрды)




Кері байланыс







Бір-бірімен амандасады







Үй тапсырмасын орындайды












Практикалық жұмыс жасайды






Тапсырмалар

ды орындайды






Жеке жұмыс жасайды





Жеке жұмыс жасайды








Қимылдар жаттығуын жасайды



Тапсырманы орындайды










Ойын ойнайды





Үй тапсырмасын алады








Кері байланыс жасайды



Мақтау мен мадақтау арқылы бағалап отыру





Дескриптор:

Көбейткіштері 6-ға және 3-ке тең көбейтінді құрады-1б

Қосу амалын қолданып, оның мәнін табады-1б



Дескриптор.

Кесінді сызып,кесіндінің бір бөлігінің ұзындығын табады-1б

Кесінді сызып,кесінді неше бөлікке бөлінгенін табады-1б

Неше жіп қажет екенін табады -1б







ҚБ:

«Асық» әдісі








Өте жақсы!





Сен мықтысың!





Керемет!



Дескриптор.

Есептің қысқаша шартын жазады,

сызбасын сызады-1б

Өрнек құрады,

мәнін дұрыс табады-1б


Жарайсыңдар!






Дескриптор:

Әр есепке өрнек құрады-1б

Олардың мәнін табады-1б







«Білім гүлі» әдісі









Заттар








Жұмыс дәптері










Жұмыс дәптері





Оқулық







Кесінділер




Оқулық









Санағыш таяқшалар



Заттар



Жұмыс дәптері









Оқулық





Көбейту кестесі










Жұмыс дәптері









Кері байланыс тақтасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
221
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі