ашық сабақ "Көксерек"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ашық сабақ "Көксерек"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге ресурс ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Көксерек.Көксеректің ауылға келуі.Көксеректің мінезі.

7-сабақ.

Бөлім:

Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні:

Төлеужанов А.Д.

Күні:

28.01

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көксерек.Көксеректің ауылға келуі.Көксеректің мінезі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас

бөлшектерін талдау

7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.

Құндылықтарға баулу:

Тәртіп – тәрбие бастауы

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Тыңдалым.

Жазушының Абай өміріне байланысты жазған еңбектерін атап көрсетіңдер?

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым дағдысы қалыптасады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

4-тапсырма. Сұрақ қою арқылы мәтінді ашып түсіндіреміз.

Жазылым. Мәтін бойынша қасқыр туралы өз ойларын айтады.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

Мәтін бойынша қасқыр туралы өз ойларын айтады, қортындылайды.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.



5-тапсырма. Топқа бөлініп, мақал-мәтел жазу.

Жазылым.

Қасқыр туралы 5 мақал-мәтел жазады.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

- Қасқыр туралы 5 мақал-мәтел жазады.

-Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.

Оқулық,

жұмыс дәптері

ДК



6-тапсырма орындатылады.

Талқылауға арналған сұрақтарға оқушылар жауап береді

Жазылым.

«Көксерек» әңгімесінің мазмұнын талдап жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

«Көксерек» әңгімесінің мазмұнын талдап жазады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.07.2025
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі