Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Көксерек.Көксеректің ауылға келуі.Көксеректің мінезі.
№7-сабақ.
|
Бөлім: |
Балалар мен үлкендер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
28.01 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көксерек.Көксеректің ауылға келуі.Көксеректің мінезі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Тәртіп – тәрбие бастауы |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Тыңдалым. Жазушының Абай өміріне байланысты жазған еңбектерін атап көрсетіңдер? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
4-тапсырма. Сұрақ қою арқылы мәтінді ашып түсіндіреміз. |
Жазылым. Мәтін бойынша қасқыр туралы өз ойларын айтады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Мәтін бойынша қасқыр туралы өз ойларын айтады, қортындылайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
5-тапсырма. Топқа бөлініп, мақал-мәтел жазу. |
Жазылым. Қасқыр туралы 5 мақал-мәтел жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Қасқыр туралы 5 мақал-мәтел жазады. -Топпен бірлесіп жұмыс жасайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
|
|
6-тапсырма орындатылады. Талқылауға арналған сұрақтарға оқушылар жауап береді |
Жазылым. «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын талдап жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын талдап жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ "Көксерек"
ашық сабақ "Көксерек"
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Көксерек.Көксеректің ауылға келуі.Көксеректің мінезі.
№7-сабақ.
|
Бөлім: |
Балалар мен үлкендер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
28.01 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көксерек.Көксеректің ауылға келуі.Көксеректің мінезі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.1; Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау 7.2.1.1.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Тәртіп – тәрбие бастауы |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Тыңдалым. Жазушының Абай өміріне байланысты жазған еңбектерін атап көрсетіңдер? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың тыңдалым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
4-тапсырма. Сұрақ қою арқылы мәтінді ашып түсіндіреміз. |
Жазылым. Мәтін бойынша қасқыр туралы өз ойларын айтады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Мәтін бойынша қасқыр туралы өз ойларын айтады, қортындылайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
5-тапсырма. Топқа бөлініп, мақал-мәтел жазу. |
Жазылым. Қасқыр туралы 5 мақал-мәтел жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Қасқыр туралы 5 мақал-мәтел жазады. -Топпен бірлесіп жұмыс жасайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
|
|
6-тапсырма орындатылады. Талқылауға арналған сұрақтарға оқушылар жауап береді |
Жазылым. «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын талдап жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. «Көксерек» әңгімесінің мазмұнын талдап жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз

















