Оқыту модулі, қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
СТО. Диалогтік оқыту.АКТ пайдалану.Дарынды және таланты
балалармен жұмыс.Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану, Басқару мен
көшбасшылық.Жас ерекшеліктеріне сай оқыту. ОүБ. «Ассоцация», «ТВ
шоу», «Сатылай талдау»
|
Сабақта қолданылатын материалдар
|
Флипчарт,стикер,маркер, бағалау
парақтары.
|
Ұйымдас-тыру кезеңі 5 мин.
|
(Табиғат, Адамзат, Түз тағылары) треннинг арқылы топқа
бөлу.Алдын-ала бағалау парақтарын ұсыну
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады. Оқушыларды 3 топқа
бөлемін. Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын.
|
Оқушылар топқа
бөлінеді,топ ережелерін бекітеді, назар салып
тыңдайды.
Өзара критериалды бағалау өлшемдерімен
танысады.
|
|
Қызығушы-лықты
ояту
10
мин.
«Мағынаны тану.»
кезеңі
15
минут
Сергіту
сәті
2
минут
«Ой толғаныс»
кезеңі
5минут
Қорытынды
10
минут
|
«Миға
шабуыл.»
Блум өлшемдерінің
деңгейіне сай тапсырмалар
Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Талдау
«Ассоцация
құру»
«Венн
диаграммасы»
«Сұрақпен
жұмыс»
Жинақтау
1.ТВ шоу. «Айтуға
оңай»
2. Екі жақты
түсініктеме күнделігі
Бағалау
|
Топтық
жұмыс.
І топ (Табиғат тобы)
Әңгіменің оқиға желісіне қарай бөліктерге бөліп, ат
қою
ІІ топ . (Адамзат тобы)
Шығарманы комп құрл.талдау
ІІІ топ. (Түз тағылары
тобы) Табиғаттағы қасқырлар тіршілігі туралы
мәлімет.
Топтық
жұмыс
І топ. «Көксеректі
суретте»
ІІ топ «Адамдар мен
қасқырлар»
ІІІ топ .Көксерек
туралы ел не дейді?
«Көксерек» киносынан
үзінді көрсету
«ТВ шоу» сұрақтарына
сыни тұрғыдан жауап алады .
Әңгіме желісі бойынша
қатты әсер еткен тұстары мен одан туындаған өз пікірлерін
тыңдау
Бағалау критерийлерімен
жұмыстану. Үй тапсырмасын беру.
|
Жұптасып, топтасып жұмыс
істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс
нәтижесін бір немесе бірнеше оқушы
көрсетеді..
І топ (Табиғат тобы)
Әңгіменің оқиға желісіне қарай боліктерге бөліп, ат
қояды.
ІІ топ . (Адамзат тобы)
Шығарманы комп құрл.талдау жасады.
ІІІ топ. (Түз тағылары тобы)
Табиғаттағы қасқырлар тіршілігі туралы мәлімет
береді.
Әр топтағы оқушылар
өздеріне берілген тапсырма бойынша дайындалып постер
қорғайды
«Көксерек» киносынан
үзінді көреді
«Айтуға оңай» телешоу
бағдарламасына ұқсата жауап береді.
Оқушылар әңгімедегі
оқиғалардың қатты әсер еткен тұстары мен өз пікірлерін
айтады.
Бағалау критерийлері
бойынша оқушылар бірін-бірі қалай бағалағанын түсіндіріп
береді.
|
Өзара
бағалау
Өлшем бойынша
бағалау
Өлшем бойынша
бағалау
Автор
орындығы
Жиынтық
бағалау
|