Материалдар / Ашық сабақ «Көксерек» 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ «Көксерек» 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ «Көксерек» 7 сыныпқа арналған жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Сыныбы 7 б Күні 27.01.2017 Пән мұғалімі: Ұ.Абишева

Сабақтың тақырыбы

Мұхтар Әуезов «Көксерек». Адам. Табиғат. Түз тағылары.

Мақсаты

Жазушының табиғат тақырыбымен адамдар тағдырын қатар суреттеген көксерек әңгімесінен алған білімдерін жүйелеу, әңгіме мазмұны арқылы басты кейіпкерлердің іс-әрекетіне, автордың көзқарасына бойлау.

Күтілетін нәтижелер

Жазушы шеберлігін ұғынады.Адам мен табиғат арасындағы байланысты бір қырын таниды. Жауыздықтан жиренеді. Шығарманың мазмұны бойынша композициялық құрылысына талдау жасайды.Топта бірлесе жүмыс жасай отырып ынтымақтастықтары артады.

Оқыту модулі, қолданылатын әдіс-тәсілдер

СТО. Диалогтік оқыту.АКТ пайдалану.Дарынды және таланты балалармен жұмыс.Жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану, Басқару мен көшбасшылық.Жас ерекшеліктеріне сай оқыту. ОүБ. «Ассоцация», «ТВ шоу», «Сатылай талдау»

Негізгі дерек көздері

Оқулық, білім стандарты, АКТ,

Сабақта қолданылатын материалдар

Флипчарт,стикер,маркер, бағалау парақтары.

Сабақ барысындағы іс-әрекет

Сабақ кезеңдері

Стратегиялар (әдіс-тәсілдер)

Мұғалім әрекеті

 Оқушы әрекеті

Бағалау

Ұйымдас-тыру кезеңі 5 мин.

(Табиғат, Адамзат, Түз тағылары) треннинг арқылы топқа бөлу.Алдын-ала бағалау парақтарын ұсыну

Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы, мақсаты таныстырылады. Оқушыларды 3 топқа бөлемін. Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын.


Оқушылар топқа бөлінеді,топ ережелерін бекітеді, назар салып тыңдайды.

Өзара критериалды бағалау өлшемдерімен танысады.


Қызығушы-лықты ояту

10 мин.











«Мағынаны тану.» кезеңі



15 минут



Сергіту сәті

2 минут



«Ой толғаныс» кезеңі

5минут

Қорытынды

10 минут


«Миға шабуыл.»

Блум өлшемдерінің деңгейіне сай тапсырмалар

Білу.

Түсіну.



Қолдану.



Талдау

«Ассоцация құру»

«Венн диаграммасы»

«Сұрақпен жұмыс»









Жинақтау

1.ТВ шоу. «Айтуға оңай»

2. Екі жақты түсініктеме күнделігі



Бағалау


Топтық жұмыс.





І топ (Табиғат тобы) Әңгіменің оқиға желісіне қарай бөліктерге бөліп, ат қою

ІІ топ . (Адамзат тобы) Шығарманы комп құрл.талдау

ІІІ топ. (Түз тағылары тобы) Табиғаттағы қасқырлар тіршілігі туралы мәлімет.

Топтық жұмыс



І топ. «Көксеректі суретте»

ІІ топ «Адамдар мен қасқырлар»

ІІІ топ .Көксерек туралы ел не дейді?

«Көксерек» киносынан үзінді көрсету





«ТВ шоу» сұрақтарына сыни тұрғыдан жауап алады .

Әңгіме желісі бойынша қатты әсер еткен тұстары мен одан туындаған өз пікірлерін тыңдау

Бағалау критерийлерімен жұмыстану. Үй тапсырмасын беру.




 Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір немесе бірнеше оқушы көрсетеді..


І топ (Табиғат тобы) Әңгіменің оқиға желісіне қарай боліктерге бөліп, ат қояды.

ІІ топ . (Адамзат тобы) Шығарманы комп құрл.талдау жасады.

ІІІ топ. (Түз тағылары тобы) Табиғаттағы қасқырлар тіршілігі туралы мәлімет береді.


Әр топтағы оқушылар өздеріне берілген тапсырма бойынша дайындалып постер қорғайды









«Көксерек» киносынан үзінді көреді





«Айтуға оңай» телешоу бағдарламасына ұқсата жауап береді.

Оқушылар әңгімедегі оқиғалардың қатты әсер еткен тұстары мен өз пікірлерін айтады.



Бағалау критерийлері бойынша оқушылар бірін-бірі қалай бағалағанын түсіндіріп береді.


Өзара бағалау






Өлшем бойынша бағалау







Өлшем бойынша бағалау











Автор орындығы








Жиынтық бағалау

Үйге тапсырма:

Рефлексия


«Адам және табиғат» эссе жазып келу

Рефлексия жаздыру. Тақырып бойынша сабақтың өтуі туралы.


«Адам және табиғат» эссе жазып келеді

Рефлексия толтырады





Бағалау парағы.













Оқушының аты- жөні





Тақырып мазмұнын білуі

Тақырып бойынша өзіндік тұжырым жасай отырып, ойын саутты жеткізуі

Мәтінмен жұмыс жасауы (талдау)

Әңгіменің идеясын білуі

Постермен жұмыс жасауы

«ТВ шоуға » түсуі

Екі жақты түсініктеме күнделігі бойынша пікір айтуы

Жалпы ұпайы

1.










2.










3.










4.










5.









6.










7.
















Қорытынды: 1-3 ұпай «3» баға, 4-5 ұпай «4» баға, 6-7 ұпай «5» баға





Назар аударыңыздар! Бағалау парақтарына сабақ басталарда аты-жөндеріңізді жазып, кестемен танысып алыңыздар





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!