Көрнекіліктер: жыл мезгілінің суреттері, құстардың суреттері,компьютер, үнтаспа.Билингвизм: көктем - весна, гүлдер - цветы.«Бұл қай кезде болады?» дидактикалық ойыны. Шарты: Жыл мезгілінің суреттерін көрсету, оның ішінде көктемнің суреттерін таңдап тақтаға іліп қою. Үнтаспаны тыңдап, балалардың көздеріне елестегендерін айту. Тыныштық сәтіБалалар денелерін түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жқмсаңдар да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алыңдар. Үнтаспадан көктемдік дыбыстар тыңдату. Ал, енді көздеріңді ашсаңдар болады. -Балалар, көздеріңе қандай жыл мезгілін елестеттіңдер? Сұрақтарға жауап береді. Күн күлімдеп оянып,Сәуле шашты сиқырлыАлуан түске боялып, Жердің беті құлпырдыБұл қай мезгіл? (Көктем) Дұрыс айтасыңдар.
Көктем күні күлімдеп,Жаңбыр жауды себелеп,Шыға келді күркірепКөктем күні шуақтыКөктем күні қуатты,Сай саламен су ақты.Балалардың назарын суретке аударамын. Суретке қарай отырып, көктем туралы түсінік беріп өтемін. Күн жылынады, жылғалалардан су ағады, туған жерге құстар ұшып келеді. Жеміс ағаштары гүлдейді. Жануарлар мен жәндіктер қысқы ұйқыдан оянады, қорада мал төлдейді. Көктемде егістік жерлер де тұқым себуге дайындалады. Балалар кезек кезек суретке қарап әңгіме құрастырады. Ғажайып сәт-Балалар, мынау ненің дауысы, тыңдайықшы? (Құстардың дауысы)-Балалар, біз табиғатты қорғап, табиғатқа қамқор жасауымыз керек, табиғат туралы тиым сөздерді қайталап, мағынасын түсіндіру. Гүлді үзбе! Құстардың ұясын бұзба! Ағашты сындырма! Суға түкірме! Құсты атпа!Көктем мезгілінің ерекшеліктеріАғаштар бүршік жарады, құрт құмырсқа шығады, адамдар жеңіл киінеді, қай мезгілде? (көктем мезгілінде)Сергіту сәтіБиік болып өсеміз,Жапырақтай жайқалып.Табиғатты сүйеміз,Денемізді тік ұстап,Билеп, билеп аламыз.Көктем ханшайымы: Сәлеметсіңдер ме, балалар? Мен көктем ханшайымы боламын.Балалар: Сәлеметсіз бе, көктем ханшайымы.Көктем ханшайымы: Балалар мен сендермен бірге аулаға гүл отырғызғым келіп отыр. Көмектесесіңдер ме?Балалар: Иә.Құстарға жем беріп, қамқорлық жасауымыз керек. Құстар ағаштарды құрттардан қорғайды. 1 Орталыққа бөліп триз әдісімен гүлді бастыру. 2 Әйнекке гүлдің суретін салу.Алынған білімді сараптау.Балалар, біз бүгін не істедік? Қайда бардық? Баққа саяхатқа шықтық. Көктемде қандай өзгерістерді байқадық? Көктемде күн жылынды. Ағаштар гүлдеді, көктем гүлдері шықты. Балалар, бүгінгі күн қызықты өтті, сендер бүгінгі іс әрекетті жақсы меңгердіңдер. Ал, енді келген қонақтарға ризашылығымызды білдіріп қоштасайық. Күтілетін нәтиже:Білу керек: көктем мезгілі туралы әңгімелей білуТүсінуі: Балалар жыл мезгіл ерекшеліктерін түсіне білді.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Триз әдісімен сурет сала алады.