Материалдар / Ашық сабақ: Көктем сәні 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Көктем сәні 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? қандай? қанша/неше?) сұрақ қоя білу. Әріп пен дыбысты ажырата білу, дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескере отырып, сөздерді дұрыс жазу .Ұ дыбысымен танысамыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Тамыз 2021
1782
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: ІІІ тоқсан

Жарқайын АББ «Н.Крупская атындағы жалпы білім беру орта мектебі»КММ

Қазақ тілі пәні мұғалімі:Альжанова С.Р.


Күні:10.03.2021ж


Сынып: 1В

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сабақтың

тақырыбы

Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті.

Көктем сәні

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? қандай? қанша/неше?) сұрақ қоя білу

1.5.2.1 Әріп пен дыбысты ажырата білу, дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескере отырып, сөздерді дұрыс жазу .Ұ дыбысымен танысамыз.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: ертегі кейіпкерлерін атай алады,рөлін.

Оқушылардың көпшілігі: осыға дейін үйренген ертегілерді атай алады,тірек суреттер бойынша ертегі мазмұнын айта алады.

Кейбір оқушылар:ертегі мазмұнын өз сөзерімен айта алады

Тілдік мақсаттар

Дағдыларды дамыту.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: таза, жылы, сән, су жаңбыр

Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл

Қандай ертегі білесің?

Ол қалай аталады?

Ол не туралы?

Қандай кейіпкерлерді білесіңдер?

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Оқушының іс-әрекеті

Дереккөздер

Сабақтың басы

1мин.






3мин.

















Қызығушылығын ояту.4мин.









3мин./сөздік/










Амандасу.Психологиялық ахуал.

  • Сәлеметсіңдер ме балалар?

  • Оқушылар үш тілде амандасады.

  • Балалар көңіл- күйлерің қандай?

  • Олай болса, балалар біз бүгін ертегілер еліне саяхат жасаймыз.

-Балалар, бүгін сабаққа Алмабек келіпті.Ол сұрақтарың ала келіпті. Алмабек:

- ... Сен ертегі білесің бе?

-Бұл қандай ертегі?

-Дұрыс. Ал басты кейіпкерлері кім?

-Жарайсын!



Ал балалар қазір тақтаға шығайық. Шағын диалог.

-Сен ертегі білесің бе?

-Иә, мен ертегі білемін.

-Қандай ертегі білесің?

-«Мақта қыз бен мысық», «Кішкентай балапан».

Тамаша! Смайликтермен бағалаймын.



Ал енді тақтаға назар аударайық.

-Балалар, қалай ойлайсындар, бұл қай мезгілі/ какое время года/?

-Дұрыс балалар, Көктем мезгілі.

-Тақтада не бейнеленген? Весной красиво?

-Балалар, бүгінгі біздің ертегіміз «Көктем сәні» «Красота Весны»

Бүгін Көктем сәні неде екенің білеміз. Сегодня узнаем в чем же красота Весны, будем отвечать на вопросы кім? Не? Қандай?неше? және Ұ дыбысымен , әріппен танысамыз.

Жаңа сөздермен таңысайық:

Таза-чистый (-ая,ое)

Жылы-теплый (-ая,ое)

Сәні -красота

Жаңбыр-дождь

Су-вода

Күн-день

«Сиқырлы сандық» ойыны.

Алмабек бізге сиқырлы сандық әкеліпті.Кәне бәріміз бірге айтайық :Сиқырлы сандық ашыл! Ішінен ертегі шашыл!



Амандасу.Психологиялық ахуал.

  • Сәлеметсізбе! Здравствуйте! Hellou!

  • Оқушылар екі тілде амандасады.

  • Балалар көңіл- күйлерің қандай?

  • Олай болса, балалар біз бүгін ертегілер еліне саяхат жасаймыз.



Алмабек:

-Иә, білемін.

-«Мақта қыз бен мысық».

-Мақта қыз, мысық.



Екі бала шығып сұхбаттасады:

-Сен ертегі білесің бе?

-Иә, мен ертегі білемін.

-Қандай ертегі білесің?

-«Мақта қыз бен мысық», «Кішкентай балапан».





Балалар тақтаға қарайды:

-Это весна!

-Көктем!/дауыстап айтады/

-Гүлдер, жылғалар, құстар.

-Да ,красиво!



Балалар сабақтың мақсатымен танысады.



Жаңа сөздерді дыбыстап айтады.

Сөз, сөз тіркесін айтамыз.

Таза су

Жылы жаңбыр







Балалар дауыстап:

-Сиқырлы саңдық ашыл! Ішінен ертегі шашыл.





Рисунок 1

Смайликтермен бағалауРисунок 2



Бейнежазбада сабақтың мақсаты.










Сабақтың ортасы

5мин



























1мин./сергіту/

Мағынаны тану кезеңі.

Т. Балалар , қазір мұқият тыңдаймыз.

-Қандай кейіпкерлер кездесті? Арыстан, қасқыр, піл, аю, түлкі, қоян.

-Арыстан не деп сұрады?

-Көктем сәні не?

- Ал енді балалар бұл ертегіні түсіну үшін «тірек сөздерді» пайдаланайық.«Суреттер сөйлейді» ойыны бірнеше рет қайталау

Оқушыларға сурет көрсету.

  • Арыстан не деді?

  • Аю не деді?

  • Қасқыр не деді?

  • Қоян не деп айтты?

  • Піл не деді?

  • Жарайсыңдар балалар.


2-тапсырма

«Ойлан –тап» ойыны

Берілген суреттерге сұрақтар қояды. Мысалы: су қандай?

Қ.Б шапалақ

Сергітусәті : Көңілді күн

-Балалар бұл не?

Қазақ әліпбиінде неше әріп бар?

Жұмбақ.Загадка.

Құс сияқты құс емес.

Самғап ұшқан биікке.

Қанаты бар қақпайды,

Жүрсе де сондай биікте. /Ұшақ/

-Ұшақ сөзінің басында қандай дыбыс естіп тұрмыз?

-Ұ дыбысын естіп тұрмыз.

-Бүгін біздің танысатын сиқырлы әрпіміздің аты Ұ

Енді дыбыстық айтылуына мән берейік.

Ұ ұұұұ қалай айтылып тұр? Созылама? Поется?

-Иә егер әңдетіп созылса, қандай дыбыс болғаны?

-Дұрыс дауысты дыбыс болғаны.

Ұлан, ұшақ, сұр, жұлдыз.

Ұ дыбысы сөздің басында, ортасында келеді, ал соныңда кездеспейді.

Алмабек «Сиқырлы рюкзак» әкеліпті. Кәне не бар екен?

Сұрақтарға жауап берейік. Кім? Не? Неше? Қандай?


Номер 2 дәптерлерімізді ашамыз. Ұ әрпін жазып үйренейік мұқият тыңда. Үлкен жолдын ортасынан сәл төмен қаламынды қой .Солдан оңға қарай доға етжазу жолының үстінгісызығына дейін көлбеу сызық түсіріп ол сызықты оңга қарай қиғаш үлкен жол ортасына қарай созамыз да төмен көлбеу түзу сызығын түсіреміз.Жазу жолдын төменгі сызығына жеткен сон оңға қарай бұрыш саламыз.Жазу жолдың ортасында солдан оңға дейін белдік бастырамыз.


ДЕСКРИПТОР:1 Ұ әрпін дұрыс, көркем жазады.

. 2.сөздерді дұрыс жазады.

Мағынаны тану. Ертегі тыңдайды.

«Сиқырлы саңдықтан» кейіпкерлерді алып шығып тақтаға орналастырады.


Келесі балалар: таза су, жылы жаңбыр, жылы күн, әдемі гүлдер, әдемі ағаштар деген сөз тіркестерін алып аңдардың қасына іледі де сұраққа жауап береді.


Оқушылар:

-Көктем сәні не?

-Таза су

-Жылы жаңбыр

-Әдемі ағаштар

Әдемі гүлднр

-Жылы күн.



2-тапсырма. Балалар сұрақтарға жауап береді.


1.Су қандай?

2.Жаңбыр қандай?

3.Гүлдер қандай?

4. Ағаштар қандай?

5.Күн қандай?


-Бұл әліппе

-42 әріп бар.

Жұмбақты тыңдайды шешеді.

Құс сияқты құс емес.

Самғап ұшқан биікке.

Қанаты бар қақпайды,

Жүрсе де сондай биікте. /Ұшақ/

-Ұ дыбысы.




Поется, значит гласная-дауысты.

Сөздерді дауыстап қайталайды.

Ұ-дыбысы.

Ұлан, ұшақ, сұр, жұлдыз.







Балалар 2 дәптерлерін 7 бетте ашады 1,2,3-тапсырмаларды орындайды.


Оқулық

Аудио- диск 6.7.1


Кластер





Бағалау: «Басбармақ»






Рисунок 4


Оқулық

Бағалау: «Шапалақ»


Би, музыка



Әліпби


Жұмбақ




Ұ әрпі




Дауысты дыбыстар ауылы.









Дәптер.


Дескриптор.






Овал 1

Сабақтың соңы


Қорыту. 105 бет 4-тапсырма. Арыстанның сұрағы.

-Балалар көктем сәні не?

Кері байланыс.

«Бағдаршам » әдісі.

Смайликтер тарату .

Балалар сұрақтарға жауап береді.

-Көктем сәні таза су, жылы күн, әдемі гүлдер, әдемі ағаштар, жылы жаңбыр.

Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі.
























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!