І. Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу, топқа бөліну
«Смайликтер» әдісі арқылы
көңіл-күйлерін сұраймын.
Өте жақсы
Жақсы
Орташа
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Ұжыммен жұмыс «Snowball»
әдісін қолданамын
Ортада шеңбер құрып, үй тапсырмасы бойынша
стикерлерде жазылған сұрақтардан құралған қарды үзіп ала отырып, әр
оқушы өзіне түскен сұрақтарға жауап береді.
«Смайликтер» әдісі арқылы
бағалаймын.
Дұрыс жауап берсе
–
Орташа жауап берсе
–
Дұрыс емес болса
–
1.
Желілік этикеттің
ағылшыншасы?
2. Құқықтық ережелерді үш
тілде аудар?
3. Телеконференция дегеніміз
не?
4. Авторлық құқық дегеніміз
не?
5. Желілік этикеттің
ережелерін атап шық?
6. Желілік этикет француздың
қай сөзінен шыққан?
7. Әлеуметтік желіде хабарлама
жазған кезде қандай ережелерді негізге алу
керек?
8. ҚР «Ақпараттандыру туралы»
Заңы бойынша Халықаралық ынтамастыққа қандай негізгі қағидалар
айтылған?
9. Желі пайдаланушылары
мәтіндік хабарламаларды алмасу арқылы өздерінің эмоциаларын көрсету
үшін қандай тыныс белгілерін пайдаланады?
10. Таң қалу эмоциясыныңтыныс
белгісін көрсетіңіз?
11.Желілік этикет ұғымы нені
білдіреді?
12.Электрондық поштамен жұмыс
істегенде қандай әлеуметтік желілер
қолданылады?
Топқа бөліну
«Халықтар
достастығы» әдісі арқылы оқушыларды топқа
бөлемін. Үй тапсырмасындағы стикерлердің келесі бетінде жаңа
сабақтың тақырыбы үш тілде жазылған сөздері бойынша қазақ, орыс,
ағылшын тілдеріне бөлінеді.
«Компьютердің конфигурациясы»
«Конфигураций компьютера»
«Configuration of the
computer»
III.Жаңа тақырыпты
ашу
Төмендегі әдістер арқылы жаңа тақырып пен бүгінгі
сабақтың мақсатын анықтаймыз.
«Өз ойым» әдісі арқылы үш
тілде берілген сөздер туралы пікірлерін, бұл сөздер туралы не
білетіндерін сұраймын.
|