Cәлемдесу.
Түгендеу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Оқушылары қолдау, жақсы тілек
айту.
«Миға шабуыл»
әдісі. Суреттер арқылы, өткен сабақты
қайталау:
1.
Мына суреттерден
не көріп
тұрмыз?
2. Сендер қандай аспан
денелерін білесіңдер?
3. Мынау қандай
шоқжұлдыз?
4. Ол неге
ұқсайды?
Үй тапсырмасын
тексеру.
1. Оқулық, 62- бет,
2-тапсырма.
Өзің туған айға немесе жылға
қатысты жұлдыз жорамалын тауып, презентация
жасау.
Мұғалім: - Балалар, осы жұлдыз жорамалы
туралы ақпаратты қайдан алдыңдар? Бүгінгі біздің тақырыбымыз:
«Компьютер қалай пайда болды?» Сабақтың мақсаты
айтылады.
Мәтіналды жұмыс: Жаңа
сөздермен танысады. Сөздерді оқу, қайталау, сөз
тіркесін құрастыру.
есептеуіш
құрылғы – вычислительное
устройство
дербес –
персональный
мәлімет
қоры – база
данных
төлемақы
– оплата
тасымалдау
- переносить
салмағы
– вес
ақпараттық
құрал – информационное
средство
Айтылым
Жазылым
2-тапсырма. «Ассоциограмма».
Компьютерге қатысты өзі білетін сөздерді жазып, диаграмманы
толтырады.
Оқылым
4-
тапсырма. Мәтінді түсініп
оқы.
Айтылым
Мәтін мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап береді.
1. Мәтінде не туралы
айтылған?
2. «Компьютер» сөзі алғаш рет қай
сөздікте пайда болды?
3. Компьтер сөзі нені
білдіреді?
4. Чарьлз Бэббидж не жасап
шықты?
5. Ол қазіргі компьютердің атасы
ма?
6. Дербес компьютерлер қашан
пайда болды?
7. Компьютердің қандай пайдасы
бар?
8. Компьютердің зияны бар
ма?
Сергіту сәті. Жұмбақтарды
шешеді.
Өзі темір, жаны жоқ.
Ақпаратты сақтап таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан.
(компьютер –
компьютер)
Жануарға
ұқсас атым бар,
Бағдар көрсетер затым бар
Кілемше үстінде тұрамын,
Ең қажетті құралмын
(тышқан –
мышка)
Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді.
(басып шығарғыш –
принтер)
Жазылым
Айтылым
4-тапсырма.
Топпен жұмыс. Диаграмма
құрастыру. Мұғалім оқушыларды екі топқа
бөледі.
1-топ. «Компьютердің пайдасы»
туралы жазады.
2-топ. «Компьютердің зияны»
туралы жазады.
Компьютердің
зияны:
Компьютердің
пайдасы:
Жинақталған мәліметтерді әр
топ оқиды.
|