Материалдар / Ашық сабақ. Компьютер қалай пайда болды?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Компьютер қалай пайда болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Модуль тақырыбы: Компьютердің тілін табу - өнер. Сабақтың тақырыбы: Компьютер қалай пайда болды? 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2022
513
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мемлекеттік емес мекеме «Престиж» мектебі

Қысқамерзімді жоспар


күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Керембаева Б.Н.

Сынып: 5е


Модуль тақырыбы:

Компьютердің тілін табу - өнер

Сабақтың тақырыбы:

Компьютер қалай пайда болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


5.1.3.1- күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.

5.4.4.1- тақырып бойынша мәліметтерді жинақтай отырып, ассоциограмма, диаграмма, кесте түрінде өзінің түсінігін кеңейту.

Сабақ мақсаты:

Тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын түсіну, ауызша және жазба жұмыстарында қолдану;

Мәтін мазмұнын түсіну, мәтін мазмұны бойынша компьютердің пайда болуына байланысты қажетті мағлұмат алу, компьютердің пайдасы мен зиянын білу;

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері/

мерзімі

Мұғалім іс-әрекеті/ оқушы іс-әрекеті/ бағалау түрі

Ресурстар




Сабақтың басы

1мин







Сабақтың ортасы

3 мин






7мин








5мин









15мин























Сабақтың соңы

9мин


Cәлемдесу. Түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Оқушылары қолдау, жақсы тілек айту.

«Миға шабуыл» әдісі. Суреттер арқылы, өткен сабақты қайталау:

1. Мына суреттерден не көріп тұрмыз?

2. Сендер қандай аспан денелерін білесіңдер?

3. Мынау қандай шоқжұлдыз?

4. Ол неге ұқсайды?

Үй тапсырмасын тексеру.

1. Оқулық, 62- бет, 2-тапсырма.

Өзің туған айға немесе жылға қатысты жұлдыз жорамалын тауып, презентация жасау.

Мұғалім: - Балалар, осы жұлдыз жорамалы туралы ақпаратты қайдан алдыңдар? Бүгінгі біздің тақырыбымыз: «Компьютер қалай пайда болды?» Сабақтың мақсаты айтылады.

Мәтіналды жұмыс: Жаңа сөздермен танысады. Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін құрастыру.

есептеуіш құрылғы – вычислительное устройство

дербес – персональный

мәлімет қоры – база данных

төлемақы – оплата

тасымалдау - переносить

салмағы вес

ақпараттық құрал информационное средство

Айтылым Жазылым

2-тапсырма. «Ассоциограмма». Компьютерге қатысты өзі білетін сөздерді жазып, диаграмманы толтырады.

Shape1





Оқылым

4- тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.

Айтылым

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

1. Мәтінде не туралы айтылған?

2. «Компьютер» сөзі алғаш рет қай сөздікте пайда болды?

3. Компьтер сөзі нені білдіреді?

4. Чарьлз Бэббидж не жасап шықты?

5. Ол қазіргі компьютердің атасы ма?

6. Дербес компьютерлер қашан пайда болды?

7. Компьютердің қандай пайдасы бар?

8. Компьютердің зияны бар ма?

Сергіту сәті. Жұмбақтарды шешеді.

Өзі темір, жаны жоқ.
Ақпаратты сақтап таратқан,

Жұртты өзіне қаратқан.

(компьютер – компьютер)

Жануарға ұқсас атым бар,
Бағдар көрсетер затым бар
Кілемше үстінде тұрамын,
Ең қажетті құралмын

(тышқан – мышка)

Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді.

(басып шығарғыш – принтер)

Жазылым Айтылым

4-тапсырма.

Топпен жұмыс. Диаграмма құрастыру. Мұғалім оқушыларды екі топқа бөледі.

1-топ. «Компьютердің пайдасы» туралы жазады.

2-топ. «Компьютердің зияны» туралы жазады.


Shape3 Shape2

Компьютердің зияны:

Компьютердің пайдасы:









Жинақталған мәліметтерді әр топ оқиды.

cуреттер













1-слайд




2-слайд

дәптер









3-слайд

дәптер





оқулық


4-слайд









5-слайд















6-слайд











Үйге тапсырма

  • 65-бет, 11-тапсырма. Өзің қолданып жүрген компьютеріңді сипаттап жаз.


Оқулық,

дәптер


Бағалау

Қалыптастырушы бағалау (үй тапсырмасының орындалуы, сабаққа қатысу белсенділігі, тапсырмаларды дұрыс орындау нәтижесін ескеріп, ортақ қорытынды шығару)



Рефлексия

  • Сабақ сендерге ұнады ма?

  • Тапсырмалар ұнады ма?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!