Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Компьютердің конфигурациясы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты жөні: Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақарыбы |
Компьютердің конфигурациясы |
Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.1.1.1- компьютердің міндетіне қарай конфигурациясын таңдау |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Компьютердің міндетіне қарайк онфигурациясын таңдауды білу |
Оқушылардың басым бөлігі: Компьютердің қандай міндеттерді атқаратындығын және компьютердің функционалдық мақсаттарына байланысты оларды бір неше топқа бөле алады. |
|
Кейбір оқушылар: компьютерге өтетін белгілі бір міндеттерді шешуді қамтамасыз ететін функционалдық құрылғылар мен жүйелік ресурстардың сипатттамаларын біледі |
|
Бағалау критерийі |
компьютердің атқаратын міндеттерін, компьютердің конфигурациясының атқаратын жұмыстарын ажырата алады |
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер мен тіркетес: |
Конфигурация, Базалық конфигурация, Оңтайлылық |
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қандай ішкі құрылғылар жүйелік блоктың құрылымына кіреді? Компьютердің аппараттық құралдарын атаңдар? |
|
Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілінде Конфигурация - Конфигурация - Configuration Базалық конфигурация - Базовая конфигурация - Basic Configuration Оңтайлылық – оптимальность – optimality |
|
Құндылықтарға баулу
|
Пәнді оқыту барысында оқушыларды ауызбіршілікке, бейбітшілікке баулу. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Біздің міндетіміз - өндірісті білім мен ғылымды біріктіру. |
Пәнаралық байланыс |
Математика, орыс тілі, ағылшын тілімен байланыстыру |
Алдыңғы білім
|
Біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыз екендігін біледі. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (5 минут) |
Тренинг. «Шаттық шеңбері». Мақсаты: Сынып оқушылармен сәлемдесіп, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру. Оқушылар өз есімдерінің бас әріпін компьютердің бір құрылғысымен салыстырады, артықшылығын, қызметін айтады. Мысалы: Талғат – Тышқан (компьютердің экранында үстел бетіне қозғалтуға ынғайлы құрылғы) , Марал – Модем (компьютерлерге телефон желілері арқылы өзара мәлімет алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы. ) т.с.с. Сыныпты топтарға бөлу. «Мозайка» әдісі. Мақсаты: Суреттерді құрастыру арқылы оқушылар топқа бөлінеді. Оқушылар топқа бөлініп отырғаннан кейін, бір - бірден информатика кабинетіндегі бір қауіпсіздік ережесін айту керек. Негіз: Оқушылар 3 топқа бөлінеді, әр топта менеджерлер болады. 1 топ.Технодом техника сауда орталығының менеджерлері. 2 топ. Сулпак техника сауда орталығының менеджерлері. 3 топ. Фора техника сауда орталығының менеджерлері. Бағалау. «Бонус жинау». Бағалау парағы топбасшыларға таратылады. Әр топбасшының қызметі топ құрамын жұлдызшаларды жабыстыру арқылы бағалайды. Мақсаты: Оқушылар бірлесе топ ережесін құрады. Бір бірін құрметтеу. Тыңдау. Оқушыларға өткен тақырыптан сұрақтар беріп еске түсіру арқылы бір- біріне түсіндіреді. |
Топ аттары жазылған карточка, бағалау парағы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
(5 минут)
Терминдермен жұмыс
Практикалық тапсырмалар (20 минут)
|
Жаңа тақырып. «Кім тапқыр?» ойыны. Мақсаты: Оқушылар осы бөлімде әріптерден сөз шығара отырып, бүгінгі өтілетін сабақтың тақырыбын табады.Жауабын бірінші болып тапқан топқа 1 баллдан қосылады.
Ендеше бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы: Компьютердің конфигурациясы. «Автор күнделігі» әдісі. Мақсаты: Жаңа термин сөздерді меңгерту. Нұсқау: Оқушыларға кесте қазақша сөздер беріліді, кестені орыс тілі, ағылшын тілінде жазбаша толтыру.
|