Сабақтың
ортасы
4 – 14
15-20
21-26
27-33
|
Оқушыларға тақырып бойынша
мәліметті екеуден топтарға бөліп беремін. Мәліметті «Пікір алмасу»,
«Ойлан, жұптас, бөліс» арқылы орындайды
І –
топ:
ІІ –
топ:
І
ІІ – топ
Т
оптық жұмыс: «Постерде қорғау» (№882, №883)
І топ: Жетібұрыштың қанша
төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?
ІІ топ: Алтыбұрыштың қанша
төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?
ІІІ топ: Бесбұрыштың қанша
төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?
Дескриптор
-
Көпбұрышты сызып, төбелелерін
белгілеп, атай алады;
-
Қабырғаларын ажыратып,
бұрыштарды белгілеп жаза алады;
-
Көршілес төбелерді анықтап, диагональ жүргізе
алады.
Жеке
жұмыс: bilimland
сайтынан 4
жаттығу
Жеке жұмыс: №884, №885 есепті
шеше отырып адасқан әріптер арасынан есеп жауабын тауып
сәйкестендіреді, сол арқылы сөздер
құрастырады.
1. Тік төртбұрыш ұзындығы 10 см, ені 5 см. Егер
шаршының периметрі тіктөртбұрыштың периметріне тең болса, онда
шаршының қабырғасының ұзындығын табыңыз.
2. Шаршының қабырғасының ұзындығы, периметрі 40
см, ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршы ауданын
тап.
3. Ұзындығы 9 см, ал ені ұзындығынан 3 есе кем
болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар.
4. Ауданы 49
см2
тең шаршының ауданынан 24
см2
кем шаршының қабырғасының
ұзындығын табыңдар.
5. Ұзындығы, 5 см шаршының
қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем болатын
тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар
6. Шаршы салыңдар және оны 9
тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25
см2
болса, онда берілген шаршының
ауданын табыңдар.
Дескриптор
-
Белгісіз элементті анықтайды
берілгені бойынша шартын құра алады;
-
Көпбұрыштың периметрін,
ауданын табу формуласын біледі,формулаға мәнін қойып есептеу
жүргізе алады;
-
Белгісіз шаманы
табады.
|
Кеспе қағаздары
АКТ
-
Таратпа қағаздары
-
Bilimland
сайтынан бейне
материал
-
Бағдаршамның түрлі – түсті қағаздары арқылы
бағаланады
Конверт, постер
Бағдаршамның түрлі – түсті қағаздары арқылы
бағаланады
Өзін өзі бағалау, дыбыстық белгі арқылы
бағаланады
Жасырын жауап пен адасқан
әріптер
|