Материалдар / Ашық сабақ "Көпбұрыш" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Көпбұрыш" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған, онлайн түрде өтілген сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2018
2664
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспарының үлгісі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бұрыштар. Көпбұрыштар

Мектеп: Саттар Ерубаев атындағы

24 мектеп - лицей

Күні: 25.04.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Утемалиева Ғалиябану Скакқызы

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көпбұрыш

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.1.7 Көпбұрыш ұғымын меңгеру

Сабақтың мақсаты

  1. Барлық оқушылар орындай алады

Көпбұрыштың элементтерін, көршілес төбелер ұғымын біледі, түріне қарай ажыратады

  1. Басым бөлігі орындай алады

Көпбұрыштың көршілес қабырғаларын, диагональ ұғымдарын біледі, көпбұрыштарды түріне қарай ажыратады

  1. Кейбір оқушылар орындай алады

Көпбұрыш периметрін, көпбұрыш элементтерінің өлшемін таба алады, кейбір көпбұрыштардың (тіктөртбұрыш, шаршы) ауданын есептей біледі.

Бағалау критерийі

  1. Көпбұрыш элементтерін ажырата алады

  2. Көпбұрыштың диоганаль санын таба алады

  3. Көпбұрыштың периметрін, кейбір көпбұрыштың (тіктөртбұрыш, шаршы) ауданын есептей алады

Ойлау дағдылары

Білу, Түсіну, Қолдану

Тілдік мақсаттар


Термин сөздер: көпбұрыш, бұрыш, диагональ, көршілес қабырғалар

«Кубик лақтыру» әдісін қолданамын. Әдіс арқылы айтылым, тыңдалым дағдысы артады.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы стратегиясы

Пәнаралық байланыс

Биологиядағы жәндік ұяларымен, технологиядағы түрлі құрақ түрлерімен байланыстыру

Алдыңғы білім

Бұрыштар ұғымы, бұрыш түрлері, тұйық сынық сызық

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы 3 мин

Топқа бөлу «Мозайка» әдісі: Мозайка құрастыру арқылы топқа бөлінеді: І топ ІІ топ ІІІ топ


Кеспе қағаздары

Сабақтың ортасы



4 – 14







































15-20














21-26







































27-33






Оқушыларға тақырып бойынша мәліметті екеуден топтарға бөліп беремін. Мәліметті «Пікір алмасу», «Ойлан, жұптас, бөліс» арқылы орындайды

І – топ:

ІІ – топ:

І ІІ – топ

Т оптық жұмыс: «Постерде қорғау» (№882, №883)

І топ: Жетібұрыштың қанша төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?

ІІ топ: Алтыбұрыштың қанша төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?

ІІІ топ: Бесбұрыштың қанша төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?

Дескриптор

  1. Көпбұрышты сызып, төбелелерін белгілеп, атай алады;

  2. Қабырғаларын ажыратып, бұрыштарды белгілеп жаза алады;

  3. Көршілес төбелерді анықтап, диагональ жүргізе алады.

Жеке жұмыс: bilimland сайтынан 4 жаттығу




Жеке жұмыс: №884, №885 есепті шеше отырып адасқан әріптер арасынан есеп жауабын тауып сәйкестендіреді, сол арқылы сөздер құрастырады.

1. Тік төртбұрыш ұзындығы 10 см, ені 5 см. Егер шаршының периметрі тіктөртбұрыштың периметріне тең болса, онда шаршының қабырғасының ұзындығын табыңыз.

2. Шаршының қабырғасының ұзындығы, периметрі 40 см, ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршы ауданын тап.

3. Ұзындығы 9 см, ал ені ұзындығынан 3 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар.

4. Ауданы 49 см2 тең шаршының ауданынан 24 см2 кем шаршының қабырғасының ұзындығын табыңдар.

5. Ұзындығы, 5 см шаршының қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар

6. Шаршы салыңдар және оны 9 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болса, онда берілген шаршының ауданын табыңдар.


Дескриптор

  1. Белгісіз элементті анықтайды берілгені бойынша шартын құра алады;

  2. Көпбұрыштың периметрін, ауданын табу формуласын біледі,формулаға мәнін қойып есептеу жүргізе алады;

  3. Белгісіз шаманы табады.


Кеспе қағаздары

АКТ














  1. Таратпа қағаздары

  2. Bilimland сайтынан бейне материал


  1. Бағдаршамның түрлі – түсті қағаздары арқылы бағаланады




















Конверт, постер

Бағдаршамның түрлі – түсті қағаздары арқылы бағаланады












Өзін өзі бағалау, дыбыстық белгі арқылы бағаланады
































Жасырын жауап пен адасқан әріптер

Сабақтың соңы

34 – 36

37 – 40

1) «Кубик лақтыру» Кубиктің жақтарында көпбұрыш суреті жасырылады, суретке қарап көпбұрышқа сипаттама береді.

2) Кері байланыс

БББ кестесін толтыру

Кубик


Кері байланыс парағы

Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!