Ашық сабақ "Көпбұрыш" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Көпбұрыш" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған, онлайн түрде өтілген сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспарының үлгісі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бұрыштар. Көпбұрыштар

Мектеп: Саттар Ерубаев атындағы

24 мектеп - лицей

Күні: 25.04.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Утемалиева Ғалиябану Скакқызы

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көпбұрыш

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.1.7 Көпбұрыш ұғымын меңгеру

Сабақтың мақсаты

  1. Барлық оқушылар орындай алады

Көпбұрыштың элементтерін, көршілес төбелер ұғымын біледі, түріне қарай ажыратады

  1. Басым бөлігі орындай алады

Көпбұрыштың көршілес қабырғаларын, диагональ ұғымдарын біледі, көпбұрыштарды түріне қарай ажыратады

  1. Кейбір оқушылар орындай алады

Көпбұрыш периметрін, көпбұрыш элементтерінің өлшемін таба алады, кейбір көпбұрыштардың (тіктөртбұрыш, шаршы) ауданын есептей біледі.

Бағалау критерийі

  1. Көпбұрыш элементтерін ажырата алады

  2. Көпбұрыштың диоганаль санын таба алады

  3. Көпбұрыштың периметрін, кейбір көпбұрыштың (тіктөртбұрыш, шаршы) ауданын есептей алады

Ойлау дағдылары

Білу, Түсіну, Қолдану

Тілдік мақсаттар


Термин сөздер: көпбұрыш, бұрыш, диагональ, көршілес қабырғалар

«Кубик лақтыру» әдісін қолданамын. Әдіс арқылы айтылым, тыңдалым дағдысы артады.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы стратегиясы

Пәнаралық байланыс

Биологиядағы жәндік ұяларымен, технологиядағы түрлі құрақ түрлерімен байланыстыру

Алдыңғы білім

Бұрыштар ұғымы, бұрыш түрлері, тұйық сынық сызық

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы 3 мин

Топқа бөлу «Мозайка» әдісі: Мозайка құрастыру арқылы топқа бөлінеді: І топ ІІ топ ІІІ топ


Кеспе қағаздары

Сабақтың ортасы



4 – 14







































15-20














21-26







































27-33






Оқушыларға тақырып бойынша мәліметті екеуден топтарға бөліп беремін. Мәліметті «Пікір алмасу», «Ойлан, жұптас, бөліс» арқылы орындайды

І – топ:

ІІ – топ:

І ІІ – топ

Т оптық жұмыс: «Постерде қорғау» (№882, №883)

І топ: Жетібұрыштың қанша төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?

ІІ топ: Алтыбұрыштың қанша төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?

ІІІ топ: Бесбұрыштың қанша төбесі, қабырғасы, бұрышы, диагональі бар?

Дескриптор

  1. Көпбұрышты сызып, төбелелерін белгілеп, атай алады;

  2. Қабырғаларын ажыратып, бұрыштарды белгілеп жаза алады;

  3. Көршілес төбелерді анықтап, диагональ жүргізе алады.

Жеке жұмыс: bilimland сайтынан 4 жаттығу




Жеке жұмыс: №884, №885 есепті шеше отырып адасқан әріптер арасынан есеп жауабын тауып сәйкестендіреді, сол арқылы сөздер құрастырады.

1. Тік төртбұрыш ұзындығы 10 см, ені 5 см. Егер шаршының периметрі тіктөртбұрыштың периметріне тең болса, онда шаршының қабырғасының ұзындығын табыңыз.

2. Шаршының қабырғасының ұзындығы, периметрі 40 см, ұзындығы 13 см болатын тіктөртбұрыштың еніне тең. Шаршы ауданын тап.

3. Ұзындығы 9 см, ал ені ұзындығынан 3 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар.

4. Ауданы 49 см2 тең шаршының ауданынан 24 см2 кем шаршының қабырғасының ұзындығын табыңдар.

5. Ұзындығы, 5 см шаршының қабырғасының ұзындығынан 2 есе артық, ал ені 2 есе кем болатын тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар

6. Шаршы салыңдар және оны 9 тең бөлікке бөліңдер. Егер бір бөліктің ауданы 0,25 см2 болса, онда берілген шаршының ауданын табыңдар.


Дескриптор

  1. Белгісіз элементті анықтайды берілгені бойынша шартын құра алады;

  2. Көпбұрыштың периметрін, ауданын табу формуласын біледі,формулаға мәнін қойып есептеу жүргізе алады;

  3. Белгісіз шаманы табады.


Кеспе қағаздары

АКТ














  1. Таратпа қағаздары

  2. Bilimland сайтынан бейне материал


  1. Бағдаршамның түрлі – түсті қағаздары арқылы бағаланады




















Конверт, постер

Бағдаршамның түрлі – түсті қағаздары арқылы бағаланады












Өзін өзі бағалау, дыбыстық белгі арқылы бағаланады
































Жасырын жауап пен адасқан әріптер

Сабақтың соңы

34 – 36

37 – 40

1) «Кубик лақтыру» Кубиктің жақтарында көпбұрыш суреті жасырылады, суретке қарап көпбұрышқа сипаттама береді.

2) Кері байланыс

БББ кестесін толтыру

Кубик


Кері байланыс парағы

Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.05.2018
3033
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі