Ашық сабақ "Көпбұрыш қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Көпбұрыш қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы: Көпбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу.

Сабақ мақсаты:

Білімділігі: Көпбұрыш қабырғаларының ұзындықтарын өлшеуге және геоме-

триялық фигураларды ажырата білуге үйрету.

Дамытушылығы: Оқушылардың танымдық қабілеттерін,зейіндерін,шығарма-

шылық белсенділігін дамыту, ауызша санау, логикалық ойлауын,

байқағыштығын қалыптастыру.

Тәрбиелілігі: Оқушыларды шапшаңдыққа,ептілікке баулу.Ұлттық ойындарды

насихаттауға, құстарды қорғауға, қамқорлық жасауға, табиғатты

сүюге тәрбиелеу.

Түрі: ойын сабақ.

Әдісі: топпен жұмыс,ойын,сұрақ-жауап.

Көрнекілігі: құстар макеті,ұя, асық,геометриялық фигуралар,суреттер.

Құрал-жабдықтар: ақпаратты технология,үнтаспа.

Пәнаралық байланыс: дүниетану,технология,ана тілі.

Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі (оқушылардың сабаққа дайындығы).

Психологиялық дайындық.

«Көңіл ашар» жаттығуы.

Күлімдеп күн бүгін,

Қарады маған да.

Күлімдеп күн бүгін,

Қарады саған да,

Шуақты көктем нұр төгіп

Көңілді кетті көтеріп.


Оқушыларға жыл мезгілін айтқызып, табиғатта қандай өзгерістер болатынын,келетін жыл құстарын атап, оларды қалай қарсы алатынын айтқызу. (Көктем мезгілі, құс мезгілі, құстардың ұшып келе жатқан суретін слайдтан көрсету, даусы)


Бүгінгі сабақта жыл құстарын қарсы аламыз және әрқайсысының тапсырмалары бар, орындау арқылы құстарды өз ұяларына қондырамыз.

ІІ. Өткен сабақты пысықтау.

Жұмбақ шешу арқылы құстың атын табу.

Көктемде құстар қайтқанда,

Ең алдымен келетін.

Өзіміз күтіп алатын,

Ұя жасап беретін.

  • Бұл қандай құс, балалар?

(Қараторғай)

Енді осы құстың даусын тыңдайық.

Сонау алыстан бізге қараторғай қонаққа келіпті. Оның бізге екі тапсырмасы бар екен.

Деңгейлік тапсырмалар.

1-тапсырмасы: «Ханталапай» ойыны . Бұл қазақтың ұлттық ойыны.


1. Екі жағы бітеу түзу сызық (кесінді).

2. Шаршының сол жағында үшбұрыш, оң жағында дөңгелек орналасқан. Шаршы қай жағына салынған? (ортасында).

3. Төрт қабырғасы бар фигура қалай аталады? (төртбұрыш).

4. Натурал сандарды ата (1, 2 ... 9).

5. Ондықтарды ата (10, ... 90).

ІІІ. Жаңа сабақ.

2-тапсырма. «Ребус» шешу арқылы жаңа сабақ тақырыбын білу (үшбұрыш,төртбұрыш – көпбұрыштар деп аталады).

1

4 см

) Мұғалімнің түсіндірмесі.

1 Практикалық жұмыс жүргізу.

Shape1

2 см

4 см

4 см

Shape3

4 см 4 см

Бұл қандай фигура? Бұл қандай фигура?

Оның неше қабырғасы бар? Оның неше қабырғасы бар?


Фигуралардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеуге болады (өлшеп көрсету).

2) Ұзақ қарғаны жұмбақ шешу арқылы табу ұясына қондыру (даусын тыңдау).

Жыл құстарының ішіндегі ең қарасы,

Егінді құрттардан қорғайды.

(Ұзақ қарға)

1). №2. Өлше. Кесінділер ұзындықтарының айырмасын тап.

Shape4

6см 2см

6см – 2см = 4см


2). «Арқан тартыс» ойыны.

А) Көлден ұшты жеті қаз,

Қайтып қонды екі қаз.

Қонбады оның нешеуі

Қане, кім тез шешеді?

(Бес)

Ә) Су құйып ем астауға,

Үш қаз ұшты аспанға.

Үш қасқалдақ, бір қазан,

Екі үйрек, бір сазан.

Бір көксерке, бір қарға

Қосылды кеп бұларға.

Айт неше құс ұшып жүр,

Неге екенін түсіндір (10).


3) Қарлығашты ұясына қондыру (даусы).

Шарлап келіп даланы,

Үйіме үйін салады (Қарлығаш).


А) №3 Фигураларды ата. Шаршының қабырғаларын өлше.

2см

Shape7 Shape5

2 см

2 см





2см

Ә) Сергіту сәті: Көк аспанға қараймын,

Келген құсты санаймын,

Үшбұрыш болып тырналар

Жылы жақтан оралар.

4) Көкекті ұясына қондыру (даусы).

Өз атын ән қылып айтатын құс.

(көкек)


А) №4.

4 және 2 сандарын пайдаланып, қосу амалына өрнек, теңсіздік, есеп құрастыр.

4Shape8 +2, 4> 2 Үлкен доп – 4 Шешуі: 4+2=6

2+4, 2 < 4, ?

Кіші доп - 2 Жауабы: 6 доп


Ә) Геометрияық фигуралардан балапан суретін құрастыру:



Shape13 Shape12 Shape11




5) Аққуды айдын көлге қондыру (даусы).

Көлдің көркі, сәні екен,

Ұшқанда сазды ән екен.

Адамдар оны атпаған

Бұл қай құс, балалар?

(Аққу)


5. «Орнын тап» ойыны.

10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100.


ІV. Сабақты бекіту.

1. Сөзжұмбақ шешу.


ү

ш

б

ұ

р

ы

ш


а

л

п

ы

с


а

р

т

ы

қ



ү

ш




а

й

ы

р

м

а





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2019
505
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі