Ашық сабақ. Көшпелілер туралы түсінік. Есімдік, оның түрлері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Көшпелілер туралы түсінік. Есімдік, оның түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдануға, жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қоюға үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

4 – бөлім: Ежелгі көшпелілер мәдениеті. Тұмар ханшайым туралы аңыз

Мұғалімнің аты-жөні:

Канатбаева Г.З

Күні:

8.11

Сынып: 5 «А».

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көшпелілер туралы түсінік. Есімдік, оның түрлері

Оқу мақсаттары

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану;

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

Сабақтың мақсаттары

оқушыларды жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдануға, жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қоюға үйрету

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері (уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Психологиялық ахуал туғызу


Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен амандасады, «Шаттық шеңбер» тренигін өткізеді.

Сабақтың мақсаттарымен таныстырады.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне тілектер айтады.


Ауызша кері байланыс беру.

Жақсы! Тамаша!







оқулық







Үй жұмысын тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

«Ішкі және сыртқы шеңбер»

4 б


Қызығушылықты ояту

Суретпен жұмыс

Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады


Сөздікпен жұмыс

Жаңа сөздерді таныстырады.

Жаңа сөздерді жазады.



Мәтіналды жұмыс


ТБ

«Есімдік, оның түрлері» ережені түсіндіреді

Ережені тыңдайды, өз мысалдарын айтуға тырысады.







Сергіту сәті

сергіту сәтін жасатады.

Оқушылар сергіту сәтін орындайды.



Мәтінмен жұмыс

АЖ

Жеке жұмыс

Көп нүктенің орнына қажетті есімдіктерді жазу.


Көп нүктенің орнына қажетті есімдіктерді жазады, ережені меңгеріп дұрыс есімдіктерді таңдайды.


Дескриптор

1. Есімдіктің қажетті түрін жазады.

2. Орфография

лық нормаларды сақтап жазады, қазақ тіліне тән дыбыстарға назар аударады.

3. Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді дұрыс қойып жазады. 6 б



Мәтінсоңы жұмыс

ЕБҚЕБ-ға тапсырма

Карточкамен жұмыс


Карточкамен жұмыс жасайды.




Үйге тапсырма

74 –бет. ТБ ереже дәптерге жазу.





Рефлексия

Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі

Қызыл- мүлдем түсінбедім

Сары- жартылай түсіндім

Жасыл-толық түсінікті


Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.03.2023
419
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі