Материалдар / Ашық сабақ. Көшпелілер туралы түсінік. Есімдік, оның түрлері.

Ашық сабақ. Көшпелілер туралы түсінік. Есімдік, оның түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдануға, жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қоюға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2023
295
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

4 – бөлім: Ежелгі көшпелілер мәдениеті. Тұмар ханшайым туралы аңыз

Мұғалімнің аты-жөні:

Канатбаева Г.З

Күні:

8.11

Сынып: 5 «А».

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көшпелілер туралы түсінік. Есімдік, оның түрлері

Оқу мақсаттары

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану;

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

Сабақтың мақсаттары

оқушыларды жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдануға, жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қоюға үйрету

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері (уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Психологиялық ахуал туғызу


Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен амандасады, «Шаттық шеңбер» тренигін өткізеді.

Сабақтың мақсаттарымен таныстырады.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне тілектер айтады.


Ауызша кері байланыс беру.

Жақсы! Тамаша!







оқулық







Үй жұмысын тексеру

Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

«Ішкі және сыртқы шеңбер»

4 б


Қызығушылықты ояту

Суретпен жұмыс

Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады


Сөздікпен жұмыс

Жаңа сөздерді таныстырады.

Жаңа сөздерді жазады.



Мәтіналды жұмыс


ТБ

«Есімдік, оның түрлері» ережені түсіндіреді

Ережені тыңдайды, өз мысалдарын айтуға тырысады.







Сергіту сәті

сергіту сәтін жасатады.

Оқушылар сергіту сәтін орындайды.



Мәтінмен жұмыс

АЖ

Жеке жұмыс

Көп нүктенің орнына қажетті есімдіктерді жазу.


Көп нүктенің орнына қажетті есімдіктерді жазады, ережені меңгеріп дұрыс есімдіктерді таңдайды.


Дескриптор

1. Есімдіктің қажетті түрін жазады.

2. Орфография

лық нормаларды сақтап жазады, қазақ тіліне тән дыбыстарға назар аударады.

3. Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді дұрыс қойып жазады. 6 б



Мәтінсоңы жұмыс

ЕБҚЕБ-ға тапсырма

Карточкамен жұмыс


Карточкамен жұмыс жасайды.




Үйге тапсырма

74 –бет. ТБ ереже дәптерге жазу.





Рефлексия

Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі

Қызыл- мүлдем түсінбедім

Сары- жартылай түсіндім

Жасыл-толық түсінікті


Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ