Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
Үй
тапсырмасын learningapps бағдарламасы арқылы
тексеру.
1.
Scratch қандай программа?
ойын
топтамасын мәтіндер арқылы жасау
2.
Алгоритмнің қанша түрі бар? 3
3. Спрайт
дегеніміз не? Scratch программалау
ортасында нысан
4. Көк
түсті блок қалай аталады? қозғалыс
блогы
5.Нысан
Сахна
Спрайт Скрипт
6.Графикалық редактордың
батырмалары
7. Скрипт командалары
|
3.Оқушылар сұрақтарға дұрыс жауап берген сайын пазло
бөлшектерін жинайды.
Соңында
пазлды толық жинайды, пазло бетінде жасырылған бүгінгі «Костюм
ауыстыру» тақырыбын анықтайды.
Бүгінгі
сабақтың тақырыбымен танысады.
|
Стикер
|
https://learningapps.org/display?v=pv0xyqz5t22
|
|
Сабақтың ортасы
|
Сабақтың
тақырыбын, күн ретін дәптерге жазамыз.
Сабақтың
тақырыбы және мақсатын таныстыру.
Жаңа
сабаққа зейін аудару.
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша экраннан костюм ауыстыру
жобасының скриптісін, суреттерді көрсету, суреттерде көрсетілген
бейнелердің алгоритмдерін анықтау және мазмұнын талқылауды
ұйымдастыру.
1.Ертеде
адамдар қандай үйлерде тұрған?
2. Киіз
үйді қалай
құрастыратын білесің бе?
3. Киіз
үйдің құрылысы мен ерекшелігі туралы не білесің?
Костюмдерді жобада қолдану жолдарын қарастырайық. Ол үшін
киіз үйдің құрылысын анимация арқылы көрсетемін. «Киіз үй»
жобасының құрылысымен таныстырамын.
|
Мұғалімді
тыңдайды, сабақтың тақырыбы мен күн ретін дәптерге түсіреді.
Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Оқушылар
суреттерге мұқият қарап, сұрақтар бойынша талқылау жасайды. Циклдік
алгоритмге анықтама береді және қолдану аясында мысалдар
келтіреді.
|
Мұғалімінің ауызша кері байланысы: оқушылардың ерекше
жауаптарын жақсы мысалдарын ортаға шығару.Толықтыруды қажет ететін
балаларға жетелеуші сұрақтар қою.
|
|
|
|
I.Практикалық
жұмыс
Жеке
жұмыс. «Киіз үй» жобасы
Дескриптор:
1.
Scratch программалау
ортасынан
қажетті костюмдерді таңдайды;
2. Жоба
жасауға қажетті фон мен кейіпкерді таңдайды. 3.Костюмдер циклдің
көмегімен Келесі костюм командасы арқылы
ауыстырылды
|
Жеке
жұмыста берілген тапсырманы талқылайды. Оқушылар Skratch
бағдарламасында
«Киіз үй»
жобасын жасайды. Оқушылар өз жұмыстарымен
таныстырады.
|
Дескриптор көмегіне сүйеніп, мұғалім кері байланыс
береді.
Стикер
|
|
|
|
Сергіту
сәті: Көз жаттығулары
|
Оқушылар
көз жаттығуларын жасайды.
|
|
https://padlet.com/jadikenova/dv65ytgw170jgfzr/wish/2416886868
|
|
|
ІІ.
Практикалық жұмыс. Жұптық
жұмыс.
«Жұптас-ойлан-бөліс»
1-Жұп
2-Жұп
3-Жұп
4-Жұп
5-Жұп
6-Жұп
Дескриптор:
1.
Scratch программалау ортасынан қажетті костюмдерді
таңдайды;
2. Жоба
жасауға қажетті фон мен кейіпкерді таңдайды.
3.Костюмдер циклдің көмегімен Келесі костюм командасы
арқылы ауыстырылды
|
Шағын топ
мүшелері жұптасады. Мәтінді оқып шығып алгоритмін жазады.
Алгоритмнің қай түрін қолданғанын және оның құрылымын
түсіндіреді.
|
Дескриптор көмегімен дұрыс
жауаппен
салыстыра отырып бағалау.
Стикер
|
https://padlet.com/jadikenova/dv65ytgw170jgfzr/wish/2417419421
|
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты бекіту.
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы төменде берілген қорытындылау
сұрақтарына жауап береді. «Кездейсоқ дөңгелектер» әдісі арқылы. Ой
қозғау ретінде алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында төменде берілген сұрақтарға, сілтеме бойынша Wordwall
платформасына кіріп жауап беру:
1.Киіз үй жобасын
жасауда неше костюм қолданылды?
2.Scratch- те
спрайттың костюмі дегеніміз ?
3.Жобада қандай
блоктармен жұмыс жасадың?
4.Алгоритмнің неше түрі
бар?
5.Келесі костюм блогының
қызметі?
6.Алгоритм деген
не?
7.Жоба жасауда қандай
циклді қолдандың?
8.Костюм ауыстыру командасы қай блокта
орналасқан?
|
Wordwall
платформасында жаңа сабақ тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
Стикер
|
https://wordwall.net/resource/39307288/кездейсоқ-дөңгелектер-әдісі-бойынша-сабақты-бекіту
кездейсоқ
дөңгелектер
|
|
|
10.
Рефлекция
Padlet платформасы арқылы кері
байланыс жасау.
|
Оқушылар
сілтеме арқылы Padlet платформасын іске қосады. Мұғалімге кері
байланыс жасайды.
|
|
https://padlet.com/jadikenova/dv65ytgw170jgfzr/wish/2417503713
|
|
Үй
тапсырмасы
|
№51 беттегі Ойлан тапсырмасындағы
сұрақтарға жауапты дәптерге жазу.
|
|
|
|
|