Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Крест жорықтарының себептері, барысы мен салдары.
Материал туралы қысқаша түсінік
мектептің тарих пәні мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Қараша 2018
3393
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: С.Шағдаров
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2А. Крест жорықтары | Мектеп: №64 А.Байтұрсынов | |
Күні: 2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Н.Амангелдиев | |
Сынып: 6 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы | Крест жорықтарының себептері, барысы мен салдары | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау | |
Сабақ мақсаттары | шіркеу мен феодалдардың жаңа жерлер басып алып, байыған үстіне байи түсуді көздеген басқыншылық саясатын ашып көрсету | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | айтылым және тыңдалым (топтарда жұмыс істейді, өз жұмыстарын таныстырады)оқылым (әр түрлі ресурстармен жұмыс істейді)Пәнге қатысты лексика мен терминология:қасиетті соғысДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:ең маңызды салдар ретінде … атауға болады, өйткені... | |
Құндылықтарды дарыту | құрмет (іс-әрекет арқылы: оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдайды)еңбек және шығармашылық (мазмұн арқылы: мұсылмандар еуропалықтарға әр түрлі ғылым салаларын үйретті) | |
Пәнаралық байланыстар | география (мазмұн арқылы: крест жорықтары жүріп өткен мемлекеттерді картадан көрсетеді) | |
Бастапқы білім | крест жорықтарының себептерін біледі | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Үй жұмысын тексеру: оқушылар крест жорықтарының нәтижелерін түсіндіреду (12 минут).Бәйге (сұраққа тез жауап қайтару) Тақырыпты (оқушылар жазып алады) және сабақ мақсатын айту (2 минут). | Презентация «Крест жорықтары» |
Сабақтың ортасы | «Ақпараттты сүзіп алу» әдісі Тірек сызбамен оқулықты пайдалана отырып, оқиғаларды әр кезеңге бөліп жазу..Миға шабуыл.Математикалық ойын.Иса пайғамбар өсиетінен ауытқып, байлыққа бой ұру.«Хронологиялық жорық» әідісі1095 жыл1097 жыл1099 жыл1147 жыл1187 жыл1189 -1192 жыл1202 жыл1212 жыл1217-1221 жыл1228-1229 жыл1248-1254 жыл1270 жыл 7.Сабақты бекіту: Оқушыларды 4 топқа бөлу: Инквизиция - орта ғасырда шіркеудің іліміне қарсы келгендерді жазалау соты. ХІІІ ғасырда католик шіркеуінің инквизиция сотын қолдану себебіЕретиктерді жазалау, құрту үшін Күпірлер (еретиктер) - Христиандыққа қарсы пікір айтушылар. Католиктік шіркеу - крест жорықтарын ұйымдастырушы.Иерусалим - 1095 жылы Клермон қаласындағы жиында папаның халыққа жасаған үндеуінде мұсылмандардан азат етуілуі керек болған қала. Кесте арқылы түсіндіру. ХІ ғасырдан – ХІІІ ғасырға дейін - Крест жорығының созылған уақыты. Оқушылар 4 категория бойынша крест жорықтарының христиандық Еуропаға тигізген әсерін зерттеп, постер жасайды (25 минут). Топтар өздерінің категориялары бойынша постерлерін қорғайды (20 минут). Сыныппен аталған салдарлардың қайсысы ең маңызды екендігін талқылау (3 минут).2 тапсырма (қатар бойынша 2 топқа бөлу)І топқа1.Византиядағы шіркеу басшысы? ( константинополь патриархы)2. Батыстағы ресми тіл? ( латын)3. Қай кезге дейін христиан шіркеуі біртұтас болып саналды? ( ХІ ғ ортасы)4. Шығыста кімдерге үйленуге рұқсат етілмеді ? (монахтарға)5. Католик қандай мағынаны білдіреді? ( бүкіләлемдік)6. Патриарх басқарған шіркеу қалай аталады? ( православиелік)7. Рим папасының ерекше тігілген бас киімі? ( тиара)8. Епископтар мен архиепископтардың ерекше белгілері? (митра мен асатаяқ)9. Монах қандай мағынаны білдіреді? (жалғыз)10.Бірінщі крест жорығы қашан болды ? (1096)11.1204 жылы 4 крест жорығын ұйымдастырушы? (ІІ Урбан папа)13.Жорыққа қатысушыларға шіркеу қандай жеңілдіктер жасады?14.Сегізінші крест жорығы? ( 1270ж)15.Төртінші крест жорығына қатысушылар Византияда құрған мемлекет? (латын империясы) ІІ- топқа1. Батыстағы шіркеу басшысы? (рим папасы)2. Шығыстағы ресми тіл? (жоқ)3. Папа билігі қай кезеңде әлсірей бастады? (ІХ ғ ортасы)4. Қай шіркеу дінбасылары сақал-мұртын қырмады? (православиелік)5. Рим папасы басқарған шіркеу қалай аталады? (католик)6. Православиелік қандай мағынаны білдіреді? (құдайды дұрыс мадақтайтын)7. Архиепископтың биік бөрігі? (митра)8. Монахтар қайда тұрды? (монастырда)9. Батыстағы ірі монастырлар қалай аталды? (аббаттық)10. Барлығы неше крест жорығы ұйымдастырылды? (8)11. Балалар жорығы қай жылы болды? (1212ж)12. Неліктен крест жорығы деп аталды?13. Кресшілер мақсаттарына жете алды ма? (жоқ)14. 1187 ж кресшілерді Палестина иен Сириядан қуып шыққан кім? (египет сұлтаны Салах-ад-дин)15. Еуропвлықтар шығыс халқынан не үйренді?3 тапсырма «Мен саған, сен маған» ( Әр топтың бір оқушысы келесі топтың оқушысына сұрақ жолдайдыКрест жорықтарының христиандық Еуропаны қалай өзгерткені жайлы бір қорытындыға келу (2 минут). | «Царство небесное» фильмінен үзінді |
Сабақтың соңы | Кесте толтыру. Христиан шіркеуінің бөлінуі. Сабақты бекіту:а) Кіресшілер жорығын кім ұйымдастырды?ә) Христиан шіркеуінің Шығысқа жорықтарын кімдер қолдады?б) Крест жорықтарының негізгі мақсаты қандай болды?в) Крест жорықтары қашан басталып, қашан аяқталды?г) Кіресшілер мақсаттарына жете алды ма?Сабақты нәтижелеу, білімдерін бағалау Оқушыларды бағалау (3 минут). Үй жұмысы: сәйкес параграфты оқып келу. | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылардың коммуникативтік дағдылары анықталады. Ұсынылған тапсырмалар мен дидактикалық материалдар оқушылардың оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктіреді. Мысалы, сұрақтардың деңгейі біртіндеп күрделеніп, Блум таксономиясының жоғары деңгейдегі дағдыларына өтуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ айтылым, тыңдалым дағдысы ерекше оқушылардың қажеттілігі ескерілді. | Бағалау критерийлеріне сәйкес оқушылардың жаңа материалды меңгеру кезінде тапсырманы орындау, оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қаншалықты дұрыс 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |