Материалдар / Ашық сабақ Крест жорықтарының себептері, барысы мен салдары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Крест жорықтарының себептері, барысы мен салдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
мектептің тарих пәні мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
3124
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: С.Шағдаров

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2А. Крест жорықтарыМектеп: №64 А.Байтұрсынов
Күні: 2018жМұғалімнің аты-жөні: Н.Амангелдиев
Сынып: 6Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыКрест жорықтарының себептері, барысы мен салдары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау
Сабақ мақсаттарышіркеу мен феодалдардың жаңа жерлер басып алып, байыған үстіне байи түсуді көздеген басқыншылық саясатын ашып көрсету

Бағалау критерийлері
  • крест жорықтарынан кейін орын алған өзгерістерді анықтайды;
  • крест жорықтарының христиандық Еуропаға әсерін бағалайды
  • Тілдік мақсаттар

    айтылым және тыңдалым (топтарда жұмыс істейді, өз жұмыстарын таныстырады)оқылым (әр түрлі ресурстармен жұмыс істейді)Пәнге қатысты лексика мен терминология:қасиетті соғысДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:ең маңызды салдар ретінде … атауға болады, өйткені...
    Құндылықтарды дарытуқұрмет (іс-әрекет арқылы: оқушылар бір-бірінің пікірін тыңдайды)еңбек және шығармашылық (мазмұн арқылы: мұсылмандар еуропалықтарға әр түрлі ғылым салаларын үйретті)
    Пәнаралық байланыстаргеография (мазмұн арқылы: крест жорықтары жүріп өткен мемлекеттерді картадан көрсетеді)
    Бастапқы білімкрест жорықтарының себептерін біледі
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басыҮй жұмысын тексеру: оқушылар крест жорықтарының нәтижелерін түсіндіреду (12 минут).Бәйге (сұраққа тез жауап қайтару)
  • Христиан шіркеуі қашан екіге бөлініп кетті? (395ж.)
  • Қай папаның тұсында шіркеудің рөлі күшейді?(III Иннокентий)
  • Күпірлер деген кімдер?(Үстем діннің басты қағидаларын мойындамайтын ерекше діни нанымды ұстанушылар)
  • Инквизиция деген не?(тергеу)
  • Шіркеуге қарсы шыққан оқымыстылар кімдер?(Д. Бруно, Н.Коперник)
  • Ассоциация

    Тақырыпты (оқушылар жазып алады) және сабақ мақсатын айту (2 минут).
    Презентация «Крест жорықтары»
    Сабақтың ортасы

    «Ақпараттты сүзіп алу» әдісі Тірек сызбамен оқулықты пайдалана отырып, оқиғаларды әр кезеңге бөліп жазу..Миға шабуыл.Математикалық ойын.Иса пайғамбар өсиетінен ауытқып, байлыққа бой ұру.«Хронологиялық жорық» әідісі1095 жыл1097 жыл1099 жыл1147 жыл1187 жыл1189 -1192 жыл1202 жыл1212 жыл1217-1221 жыл1228-1229 жыл1248-1254 жыл1270 жыл 7.Сабақты бекіту:

    Оқушыларды 4 топқа бөлу:
  • Саяси салдары;
  • Әлеуметтік салдары;
  • Экономикалық салдары;
  • Мәдени салдары (3 минут).
  • Тірек-сызба арқылы түсіндіру. 1054 ж. - Христиан шіркеуінің біржолата екіге бөлінген жылы.

    Инквизиция - орта ғасырда шіркеудің іліміне қарсы келгендерді жазалау соты.

    ХІІІ ғасырда католик шіркеуінің инквизиция сотын қолдану себебіЕретиктерді жазалау, құрту үшін

    Күпірлер (еретиктер) - Христиандыққа қарсы пікір айтушылар. Католиктік шіркеу - крест жорықтарын ұйымдастырушы.Иерусалим - 1095 жылы Клермон қаласындағы жиында папаның халыққа жасаған үндеуінде мұсылмандардан азат етуілуі керек болған қала.

    Кесте арқылы түсіндіру.

    ХІ ғасырдан – ХІІІ ғасырға дейін - Крест жорығының созылған уақыты.

    Оқушылар 4 категория бойынша крест жорықтарының христиандық Еуропаға тигізген әсерін зерттеп, постер жасайды (25 минут).

    Топтар өздерінің категориялары бойынша постерлерін қорғайды (20 минут).

    Сыныппен аталған салдарлардың қайсысы ең маңызды екендігін талқылау (3 минут).2 тапсырма (қатар бойынша 2 топқа бөлу)І топқа1.Византиядағы шіркеу басшысы?  ( константинополь патриархы)2. Батыстағы ресми тіл?  ( латын)3. Қай кезге дейін христиан шіркеуі біртұтас болып саналды?  ( ХІ ғ ортасы)4. Шығыста кімдерге үйленуге рұқсат етілмеді ? (монахтарға)5. Католик қандай мағынаны білдіреді?  ( бүкіләлемдік)6. Патриарх басқарған шіркеу қалай аталады?  ( православиелік)7. Рим папасының ерекше тігілген бас киімі?   ( тиара)8. Епископтар мен архиепископтардың ерекше белгілері?  (митра мен асатаяқ)9. Монах қандай мағынаны білдіреді?  (жалғыз)10.Бірінщі крест жорығы қашан болды ? (1096)11.1204 жылы 4 крест жорығын ұйымдастырушы?   (ІІ Урбан папа)13.Жорыққа қатысушыларға шіркеу қандай жеңілдіктер жасады?14.Сегізінші крест жорығы?   ( 1270ж)15.Төртінші крест жорығына қатысушылар Византияда  құрған мемлекет? (латын империясы) ІІ- топқа1. Батыстағы шіркеу басшысы?   (рим папасы)2. Шығыстағы ресми тіл?  (жоқ)3. Папа билігі қай кезеңде әлсірей бастады?  (ІХ ғ ортасы)4. Қай шіркеу дінбасылары сақал-мұртын қырмады?  (православиелік)5. Рим папасы басқарған шіркеу қалай аталады?  (католик)6. Православиелік қандай мағынаны білдіреді?  (құдайды дұрыс мадақтайтын)7. Архиепископтың биік бөрігі?  (митра)8. Монахтар қайда тұрды?  (монастырда)9. Батыстағы ірі монастырлар қалай аталды?  (аббаттық)10. Барлығы неше крест жорығы ұйымдастырылды?  (8)11. Балалар жорығы қай жылы болды?  (1212ж)12. Неліктен крест жорығы деп аталды?13. Кресшілер мақсаттарына жете алды ма?  (жоқ)14. 1187 ж кресшілерді Палестина иен Сириядан қуып шыққан кім?  (египет сұлтаны Салах-ад-дин)15. Еуропвлықтар шығыс халқынан не үйренді?3 тапсырма «Мен саған, сен маған» ( Әр топтың бір оқушысы келесі топтың оқушысына сұрақ жолдайдыКрест жорықтарының христиандық Еуропаны қалай өзгерткені жайлы бір қорытындыға келу (2 минут).
    «Царство небесное» фильмінен үзінді
    Сабақтың соңыКесте толтыру. Христиан шіркеуінің бөлінуі. Сабақты бекіту:а) Кіресшілер жорығын кім ұйымдастырды?ә) Христиан шіркеуінің Шығысқа жорықтарын кімдер қолдады?б) Крест жорықтарының негізгі мақсаты қандай болды?в) Крест жорықтары қашан басталып, қашан аяқталды?г) Кіресшілер мақсаттарына жете алды ма?Сабақты нәтижелеу, білімдерін бағалау

    Оқушыларды бағалау (3 минут).

    Үй жұмысы: сәйкес параграфты оқып келу.


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушылардың коммуникативтік дағдылары анықталады. Ұсынылған тапсырмалар мен дидактикалық материалдар оқушылардың оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктіреді. Мысалы, сұрақтардың деңгейі біртіндеп күрделеніп, Блум таксономиясының жоғары деңгейдегі дағдыларына өтуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ айтылым, тыңдалым дағдысы ерекше оқушылардың қажеттілігі ескерілді.Бағалау критерийлеріне сәйкес оқушылардың жаңа материалды меңгеру кезінде тапсырманы орындау, оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижелеріне қаншалықты дұрыс
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!