Топтық
жұмыс.
1-топ.
Әмірші Фарабиді неге
іздеді деп ойлайсың? Болжап
жаз.
Әмірші Фарабиді хат
жазып қалдырған соң іздеді. Себебі хатта өз атын жазып қалдырған.
Оның осындай керемет өнеріне тәнті болды.(Болжамды
жауап)
Дескриптор:
Әмірші Фарабиді неге іздегенің болжап, өз жауабын
жазады.
2-топ.
Мәтін мазмұнына сай жоспар құрастырып
көр.
Жоспар:
1. Фарабидің сарайға
келуі.
2. Орындалған күйдің
құдіреті.
3. Әміршінің күйшіні іздеуі.(Болжамды
жауап)
Дескриптор:
Мәтін мазмұны бойынша жоспар
құрастырады.
3-топ.
Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін үзіндіні тауып
оқыңдар.
Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі
күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер
қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап,
ұйықтап қалыпты.
Дескриптор:
Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін бөлікті таба
алады.
Жеке жұмыс.
«Домбыра» сөзіне 5 жол өлең
құрастыру.
А- деңгейі
«Күй» тақырыбына шағын әңгіме
құру.
В- деңгейі
Күй,домбыра сөзіне сөйлем
құру
. С-
деңгейі
Д е с к р и п т о
р
«Күй» тақырыбына шағын әңгіме
құрады.
«Домбыра» сөзіне 5 жол өлең
құрастырады.
Күй,домбыра сөзіне сөйлем
құрады.
«Дұрыс,бұрыс» ойынын
ойнату
Әл-Фараби саяхатқа 18-20 жасында шығады.
|
|
Бағдат шаhарында оны
ерекше қуантқан әлемге әйгілі кітапхна.
|
|
80-ге
жуық тіл
біледі.
|
|
«Музыканың үлкен кітабы»
атты туындысы бар.
|
|
Нота түсінігін алғаш дүниеге әкелген.
|
|
Музыкалық аспаптарды сатып алады.
|
|
|
Түстер бойынша топқа бөлу.
Ұсынылған бастамасы бойынша әңгімені
жалғастырады.
Әңгімедегі оқиғаның дәйектілігін
анықтайды
Фараби тартқан күйдің құдіретінің неде екенін
дәлелдейді.
.
|