Материалдар / Ашық сабақ Күй құдіреті 3 сынып

Ашық сабақ Күй құдіреті 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу. Шығармадағы көркем ойды жалғастыру, жоспар құру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2022
440
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Өнер

Педагогтің Т.А.Ә

Саркытбекова Сарбиназ Токтарбаевна

Күні:

28.01.2022.

Сынып: 3 «Д»

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Күй құдіреті.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.3.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу. Шығармадағы көркем ойды жалғастыру, жоспар құру.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: : шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжайды;

Оқушылардың басым бөлімі: суреттегі домбыраның әрбір дыбысынан басталатын өнерге қатысты сөздерді табады;

Кейбір оқушылар: шығармадағы көркем ойды жалғастырады;



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10минут
















Сабақтың ортасы

Ұйымдастыру кезеңі.

Нейрогимнастикалық жаттығу. (Миды ояту,есте сақтау қабілетін және оң жақ,сол жақ миын дамытады.)


Алдыңғы білімді еске түсіру.

«Өнер» ойыны

арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Бүгінгі сабақ тақырыбын «Миға шабуыл»

әдісі арқылы тауып алайық.

Жұмбақ шешу.

Сен білесің бе?

Ұлттық домбыра күні

Президенттің жарлығымен 2018 жылдан бастап домбыра аспабына көрсетілген құрмет ретінде шілде айының бірінші жексенбісі мемлекеттік деңгейде тойланатын «Домбыра күні» мерекесі болып белгіленді.


Қандай музыкалық шығарма тыңдадық. Қандай аспапта ойналды?

Ой қозғау.

Қандай көңіл-күйде болдыңдар?

Деген сұрақтар қойылу арқылы күйдің құдіреті туралы түсінік қалыптасады.

- Өте жақсы балалар! Сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы

«Күй құдіреті»

Мақсатымыз: Күйдің құдіреті, күйді тыңдағандағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс әрекетін болжау, күйдің құдіреттілігін аңғару


Оқылым.


Қапшық- рудың аты.

Құдіреті – күші,қасиеті.












Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады






Сұрақ-жауап





Күй тыңдау.







Сұраққа жауап береді





Жаңа тақырыпты меңгеру










«Бағдаршам» түсімен бағалау.

Комментарии







































1 слайд





2 слайд





3 слайд







«Адай» күйін тыңдау. Видео

4 слайд












Дара тұлға видео.

https://youtu.be/H9iw6wvetfg

Сабақтың ортасы

20 минут
























Топтық жұмыс.

1-топ.

Әмірші Фарабиді неге іздеді деп ойлайсың? Болжап жаз.

Әмірші Фарабиді хат жазып қалдырған соң іздеді. Себебі хатта өз атын жазып қалдырған. Оның осындай керемет өнеріне тәнті болды.(Болжамды жауап)

Дескриптор:

Әмірші Фарабиді неге іздегенің болжап, өз жауабын жазады.


2-топ.

Мәтін мазмұнына сай жоспар құрастырып көр.

Жоспар:

1. Фарабидің сарайға келуі.

2. Орындалған күйдің құдіреті.

3. Әміршінің күйшіні іздеуі.(Болжамды жауап)

Дескриптор:

Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрастырады.


3-топ.

Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін үзіндіні тауып оқыңдар.

Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты.

Дескриптор:

Мәтіннен Фарабидің күйшілігін көрсететін бөлікті таба алады.


Жеке жұмыс.


«Домбыра» сөзіне 5 жол өлең құрастыру.

А- деңгейі

«Күй» тақырыбына шағын әңгіме құру.

В- деңгейі

Күй,домбыра сөзіне сөйлем құру

. С- деңгейі


Д е с к р и п т о р

«Күй» тақырыбына шағын әңгіме құрады.

«Домбыра» сөзіне 5 жол өлең құрастырады.

Күй,домбыра сөзіне сөйлем құрады.


«Дұрыс,бұрыс» ойынын ойнату


Әл-Фараби саяхатқа 18-20 жасында шығады.


Бағдат шаhарында оны ерекше қуантқан әлемге әйгілі кітапхна.


80-ге жуық тіл біледі.


«Музыканың үлкен кітабы» атты туындысы бар.


Нота түсінігін алғаш дүниеге әкелген.


Музыкалық аспаптарды сатып алады.




Түстер бойынша топқа бөлу.

Ұсынылған бастамасы бойынша әңгімені жалғастырады.

Әңгімедегі оқиғаның дәйектілігін анықтайды

Фараби тартқан күйдің құдіретінің неде екенін дәлелдейді.

























.









ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.




Комментарии

әдісі арқылы топтар бірін бірі бағалайды.




















«Бағдаршам» әдісі

5 слайд



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ