Ашық сабақ "Күй құдіреті" 3 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Күй құдіреті" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен "Күй құдіреті" тақырыбында,ы ашық сабақ. Ашық сабақта мозайка, филворд, спиральді мәтін әдістері арқылы сабақ қызықты өтті.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Өнер

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Күні:

22.01

Педагогтің аты-жөні:

Оңалбаева Талшын Батырғалиқызы

Сынып: 3

Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Күй құдіреті «Күй құдіреті»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

        1. шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс әрекетіне,

ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

3.3.2.1 ертегілер (үлгі бойынша, кейіпкер қосу, соңын өзгерту ... тәсілдер арқылы)/ өлең шумақтары/ әңгіме (оқығаны, көргені бойынша)/ кейіпкерге хат жазу

Сабақтың мақсаты

Шығармадағы көркем ойды жалғастырады

Құндылық

Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, татулық, келісім, ынтымақ және ел бірлігін сақтауға, отаншылдық пен мемлекетшілдікке тәрбиелеу

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(2 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.


Оқушылар сабаққа назар аударады.




бейнеролик

Сабақтың ортасы

(3 мин)















11 мин

«Филворд» әдісі арқылы

Үй тапсырмасын тексеру

Өлеңнің қалаған шумағын жаттап ал


«Мозайка» әдісі арқылы суреттер құрау, жұмбақты шеш, сұраққа жауап бер.


Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта, Сөйлейді шежіредей адам соқса. Тағы бір мінезі бар таңғажайып, Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта.


Домбырамен орындалатын қандай және кімнің шығармаларын білесің?

Бейнежазба ұсыну

1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Спиральді мәтін» әдісі

Мәтінді тізбектей оқу.

Суретке зер сал. Күйші қандай күй тартып отыр деп ойлайсың? Неліктен?

Мәтін не туралы?


Талқылау сұрақтары:

1.Мәтіннен не білдің?

Өлеңді жатқа айтады








Жұмбақты шешіп,сұраққа жауап береді.






Бейнежазба тамашалайды




Мәтінді оқып, негізгі ойын анықтайды





Дескриптор:

-жатқа айтады -1б

-сөздерді тауып оқиды -1б

Мадақтау






Дескриптор:

-мәтіннің негізгі ойын анықтайды-1б

-күйшінің тартып отырған күйінің көңіл-күйін болжайды-1б

-себебін түсіндіреді1б

ҚБ:

Жарайсың!Керемет!

Жақсы! Талпын!

https://wordwall.net/ru/resource/85285387








https://www.youtube.com/watch?v=7lDWtxLMh2g





Аудиотыңдалым

Оқулық

14,15- бет

Домбыра


10 мин









Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жеке жұмыс

«Кесте» әдісі

Фараби тартқан күйдің құдіреті неде деп ойлайсың? Мәтінге сүйеніп, жауап бер.


Тапсырманы орындауда қолдау көрсету


«Ойлы қимылдар» әдісі

Фараби тартқан күйдің құдіреті неде екенін мәтінге сүйеніп, жауап береді





«Комментарий» арқылы

Дескриптор:

-күйдің бірінші құдыретін жазады-1б

- күйдің екінші құдыретін жазады-1б

-қорытынды жасайды-1б

«Басбармақ» арқылы

Таратпа








https:// youtu.be/KdPUqAjuRgY


10 мин




3 – тапсырма

«Теңге ілу» әдісі

Домбыра сөзіне крассворд шешеді

Қандай күй тыңдағанды ұнатасың? Қазіргі өнер сахнасындағы күйшілерді білесің бе?


Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Тапсырманы орындауда не қиын, не жеңіл болды?



Крассворд шешеді





Қосымша ақпараттар айтады

«Отшашу» арқылы бір-бірін бағалау

Дескриптор:

-ұлы күйшілерді атайды-1балл

-қазіргі күйшілерді атайды-1балл

Таратпа

Аудиотыңдалым

Құрманғазы

«Сары Арқа»

Күйі

https://www.youtube.com/watch?v=cCj6xE_wgcE

Сабақтың соңы Рефлексия

7 мин

Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқы.

Мазмұнын айт.


Рефлексия

«Киіз үй» әдісі

1.Бүгінгі сабақтан не үйрендің?

2.Бүгінгі сабақтан өзіңе қажет қандай ақпарат алдың?

3.Бүгінгі сабақта қандай тапсырма оңай, не қиын болды?

Сұрақтарға жауап береді


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!




















Күй құдіреті

Бірде Фараби әмір сарайына барыпты. Онда әкімдер, ғалымдар, өнерпаздар көп жиналған екен. Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз – мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Фараби «Бұл күйлерді тартқан – қыпшақ әл-Фараби» деп хат жазыпты да, өзі сарайдан шығып кетіпті. Әмірші оны қанша іздесе де таба алмапты.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
127
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі