Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Күннен келген адам" 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 4.Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді). |
|||||||||||||||||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: Искалиева А.Е. |
|||||||||||||||||||
Сынып: 6д |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Күннен келген адам. |
||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау; 6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыра алады. |
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: күй, қап, мінез, ащы, көзің қарауыту, аңсаған, күңіренген, қиял, ұрпақ. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Фантастикалық шығарма, жерде тұрады, көп зерттедік, халық ұрпағысыңдар. |
|||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құрмет, өмір бойы білім алу. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ынтымақтастық атмосферасын құру. Психологиялық ахуал Қасындағы жұбымен амандасу МЕН- бас бармағын түйістіреді САҒАН- балаң үйрек саусағын түйістіреді БАРЛЫҚ – ортаң терек саусағын түйістіреді ЖАҚСЫЛЫҚТЫ-шылдыр шүмек саусағын түйістіреді ТІЛЕЙМІН- кішкене бөбек саусағын түйістіреді /оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/ |
«Стикерлер» |
Суреттер Үлестірмелі топтамалар Стикерлер |
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. «Сөздер банкісі» әдісі.Тақырыпқа қатысты өткен сөздерін ажырута білуге үйрету. Сөздікпен жұмыс. А) Жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оларды оқиды, оқушыларға қайталайды. Айтылым Ойтүрткі Өткенді қайталау мақсатында «Миға шабуыл» әдісін қолдану. Оқылым Жазылым 1- тапсырма Жеке жұмыс Жоғары деңгейлі оқушы – мұғалім ұсынған сауалнама арқылы өз білімдерін толықтырады. 9-тапсырма Айтылым Жұптық тапсырма Жоғары деңгейлі оқушы - «Айналмалы бекет» әдісі арқылы сұхбатқа түсу арқылы өз ойларын тиянақты түрде басқа топтарға түсіндіреді. Сергіту сәті Оқылым 7- тапсырма Жеке жұмыс Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Тақырып бойынша сөйлем құрайды. Жазылым Айтылым 8- тапсырма Жеке жұмыс Жазылым Айтылым 6- тапсырма Жеке жұмыс 5-тапсырма Жазылым |
Тыңдалым,айтылым. Қап – жаль, жалко, ах, междометие возглас сожаления,удивления Айтылым: Жаңа сөздермен бірнеше сөйлем құрап айту. Айтылым «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру 1. М.Жұмабаев кім? 2. Ол қайда, қашан туған? /1893-1938/ 3.Оның атасы қандай адам болған? 4.Қандай отбасынан шыққан? 5. Ақынның шығармашылығы туралы не білесің? 6 «Күннен келген адам» дегенді қалай түсінесіңдер? Сабақтың тақырыбына ену «Пазл» әдісі. Жазылым Бірінші диаграммаға фантастикалық шығарманы сипаттайтын сын есімдерді, екінші диаграммаға балаларға арналған шығармаға тән ерекшеліктерді көрсететін сын есімдерді жаз. Айтылым: Осы диаграммаларға қарап, өзіңнің оқыған фантастикалық шығармаң туралы айтып бер. Оқылым. 3тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын аудар. Өлеңдегі «ащы қиял», «тәтті қиял» сөздерінің мәнін түсіндір. Сергіту сәтін орындайды. «Попкорн» әдісі Шарты: Оқушыларға өтілген жаңа сөздері бойынша орыс тілінедегі баламасын айту. Қай оқушы қазақ тіліндегі аудармасын білсе, орнынан тұрады. Бәр сәтте бірнеше бала тұруға болады. Мұғалім өзі таңдаған оқушының жауабын тыңдайды. Мақсаты: Жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрене отырып, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс жеткізе білуге үйрету. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу Оқылым 5 оқушыдан топқа бірігіңдер.Шығарма авторы мен кейіпкерлерінің сөзін рөлге бөліп оқыңдар. Сынып ең үздік, сауатты, мәнерлі оқыған топты анықтасын. Сурет пен пікірді пайдаланып, сахналық қойылымның сценарийін жазыңдар. Оны топ болып көрсетіңдер. 15- 18 үнқатымнан тұратын қойылымда пікірдегі негізгі ақпаратты қамтыңдар. Жазылым Мәтіндегі есімдіктерді кестеге түсіріңдер.
Жазылым Мұғалімнің көмегімен мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөйлемдердің мағынасын анықтаңдар. Айтылым
Венн диаграммасы
|
«Смайликтер» Дескриптор
-Нақты жауап береді «Бас бармақ» Дескриптор
-Топтастырады «Бас бармақ» Дескриптор 5 балл -Өлеңді мәнерлеп оқиды -Сөздердің мәнін ашады. Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Баспалдақ» Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Салыстырады |
Оқулық Слайд сөздік портрет, суреттер, тірек сызбалар
Оқулық Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық
Кесте
Таратпалар |
||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 3-тапсырма Өлең жаттау |
|
||||||||||||||||||
Кері байланыс |
|
|
||||||||||||||||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |