Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу. Сабаққа қажетті құрал жабдықтарын даярлауды
сұрау.
Топқа
бөлу: Есеп жауабы арқылы топқа
бөлінеді
Біріншісі:
Екіншісі:
Үшіншісі:
Жаңа материалға
шолу
Оқушыларға мәселелік сұрақ
қойылады. Олар жұптаса отырып талқылайды, қалай шешуге болатыны
жөнінде өз идеяларын, ойларын ортаға салады. Кейін тақтада
шығарылады.
Тапсырма:
-
Жоғарыға лақтырылған
тас заңдылығымен
құлайды. Осы функцияның графигін салыңыз.
Шешуі:
-
- формуланы қолданып,
«Депо»
көпірінің жолының функциясын жазыңыз.
Дерек:
Көпірдің жалпы ұзындығы 536 м.
Орал қаласы үшін өте маңызды болып есептелетін бұл көпірдің
биіктігі 20 м. Көпір жолы болатын квадраттық
функцияның формуласын жазыңыз.
Шешуі:
-нүктесі арқылы
өтеді.
Квадраттық функциялар көпірді
салу барысында қолданылады.
Сұрақ:
Неге көпірлерді салғанда
параболаны қолданады? Оқушылар жауап береді және аргументтерді
келтіреді.
Зерттеу
жұмысы
Оқушылар шағын топтарға
бөлінеді. Берілген тапсырмаларды топта талқылап,
орындайды.
Тапсырма
1. Суретке квадраттық функцияны
салып, және төмендегі сұрақтарға жауап
беріңіз:
Доптың траекториясын
табыңыз;
Допты дәл себетке лақтыра
алама?
Тапсырма 2.Суретке квадраттық функцияны
салып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:
Доптың траекториясын
табыңыз;
Допты дәл себетке лақтыра ала
ма?
Тапсырма 3.Суретке квадраттық функцияны
салып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:
Доптың траекториясын
табыңыз;
Допты дәл себетке лақтыра ала
ма?
Тапсырма
4.Суретке квадраттық функцияны
салып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:
Доптың траекториясын
табыңыз;
Допты дәл себетке лақтыра ала
ма?
Тапсырманы орындап болған соң
топтар жұмыстарымен алмасады. Бейнематериал арқылы қаншалықты дұрыс
орындағандарын тексереді. Дескрипторлар арқылы өзара бағалау
жүргізеді. Кері байланыс береді.
Дескрипторлар:
-
Координаталық жазықтық дұрыс
салынған;
-
Параболаның төбесі дұрыс
анықталған;
-
Парабола дұрыс
салынған;
-
Дұрыс қорытынды
жасалынған.
ҚБ: Қол
көтеру
|