Материалдар / Ашық сабақ Квадрат функция
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Квадрат функция

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған квадрат функция тақырыбына мәтіндік есептер. Оқу мақсаты: 8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану; 8.4.3.1 есеп шарты бойынша математикалық модель құру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қырқүйек 2021
1660
43 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.3A бөлім: Квадраттық функция

Мектеп: №11 мектеп


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тауас Ернар Ізбасарұлы

Сынып:8

Сабақ 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

Мәтін есептерді шығару

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгеру

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

8.4.2.3

қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану;

8.4.3.1

есеп шарты бойынша математикалық модель құру.

Сабақтың мақсаты

Квадраттық функцияның графигі мен қасиеттерін есептер шығаруда қолдану

Бағалау критерийлері

Дағды

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

Квадрат функцияның қасиетін біледі


Қолдану

Есептерді шығару үшін квадраттық функцияның графигі мен қасиеттерін қолданады

Анализ және синтез

Берілген есепті шығару үшін квадрат функцияның қандай қасиеттерін қолдану керектігін талдайды



Тілдік мақсат



Оқушылар нақты есепте квадраттық функцияның графигі мен қасиеттерін қалай қолдануға болатынын түсіндіреді.

Пәндік лексика және терминология

  • квадрат функция

  • функция

  • функция мәні

  • аргумент

  • аргументтің мәні

  • ең үлкен / ең кіші мәні

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • ең үлкен / ең кіші мәнге парабола төбесінде ие болады

Құндылықтарды дарыту



Пәнаралық байланыс

Проблемалық есеп ретінде география пәнімен байланысты көпір туралы есеп шығарады және физика пәнімен байланысты допты лақтыру туралы есеп қарастырылады.

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Бастапқы білім

Оқушылар квадрат функцияның қасиеттерін біледі және түрлендіре алады, оларды квадрат функцияның графигі арқылы анықтай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин





Сабақтың ортасы



10 мин















































15 мин











































































2 мин

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сабаққа қажетті құрал жабдықтарын даярлауды сұрау.

Топқа бөлу: Есеп жауабы арқылы топқа бөлінеді

Біріншісі:

Екіншісі:

Үшіншісі:

Жаңа материалға шолу

Оқушыларға мәселелік сұрақ қойылады. Олар жұптаса отырып талқылайды, қалай шешуге болатыны жөнінде өз идеяларын, ойларын ортаға салады. Кейін тақтада шығарылады.

Тапсырма:

  1. Жоғарыға лақтырылған тас заңдылығымен құлайды. Осы функцияның графигін салыңыз.

Шешуі:


  1. - формуланы қолданып, «Депо» көпірінің жолының функциясын жазыңыз.

Дерек:

Көпірдің жалпы ұзындығы 536 м. Орал қаласы үшін өте маңызды болып есептелетін бұл көпірдің биіктігі 20 м. Көпір жолы болатын квадраттық функцияның формуласын жазыңыз.

Шешуі:

-нүктесі арқылы өтеді.

Квадраттық функциялар көпірді салу барысында қолданылады.

Сұрақ:

Неге көпірлерді салғанда параболаны қолданады? Оқушылар жауап береді және аргументтерді келтіреді.


Зерттеу жұмысы

Оқушылар шағын топтарға бөлінеді. Берілген тапсырмаларды топта талқылап, орындайды.

Тапсырма 1. Суретке квадраттық функцияны салып, және төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:

Доптың траекториясын табыңыз;

Допты дәл себетке лақтыра алама?

Тапсырма 2.Суретке квадраттық функцияны салып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:

Доптың траекториясын табыңыз;

Допты дәл себетке лақтыра ала ма?

Тапсырма 3.Суретке квадраттық функцияны салып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:

Доптың траекториясын табыңыз;

Допты дәл себетке лақтыра ала ма?

Тапсырма 4.Суретке квадраттық функцияны салып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:

Доптың траекториясын табыңыз;

Допты дәл себетке лақтыра ала ма?

Тапсырманы орындап болған соң топтар жұмыстарымен алмасады. Бейнематериал арқылы қаншалықты дұрыс орындағандарын тексереді. Дескрипторлар арқылы өзара бағалау жүргізеді. Кері байланыс береді.

Дескрипторлар:

  1. Координаталық жазықтық дұрыс салынған;

  2. Параболаның төбесі дұрыс анықталған;

  3. Парабола дұрыс салынған;

  4. Дұрыс қорытынды жасалынған.

ҚБ: Қол көтеру





































































Қосымша №1









































































































Бейнематериал



































13 мин














Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!