Материалдар / Ашық сабақ: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы 8- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру үрдісіндегі инновациялық оқытудың әдіс - тәсілдерін қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2021
248
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Төлекенова Тойған Жақыпқызы
№10 жалпы орта білім беру мектебі
математика пәні мұғалімі
Маңғыстау облысы
Ақтау қаласы
Жаңартылған білім беру үрдісінде инновациялық оқытудың
әдіс – тәсілдері
Казіргі заман талабына сай мектепте оқыту үрдісін ұйымдастыруда
басты мақсат- жеке тұлғаның қалыптасуын ықпал ету. Сабақта ақпараттық
технологияны қолдану қажет. Мұғалім әрбір сабақтарын түрліше өткізуі
оқушының пәнге деген қызығушылығы мен ынтасын арттырады.
Алгебра 8-сынып
Сабақтың
атауы
Жалпы
мақсаты

Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы

Күтілетін
нәтиже

Оқушы- жеке тұлға, әр оқушының пікірі құнды. Квадрат
теңдеу, оның дискриминантын табуды, Д>0, Д<0, Д=0
шарттарын есептер шығаруда қолданды. Квадрат теңдеу
шешімін жаза біледі.

Квадрат теңдеу формуласын қорыту, «дискриминант»
ұғымын оқып үйрену, түбірлер формуласын есептер
шығаруда қолдану.

Сабақтың түрі, Сұрақ-жауап, ой-қозғау, Инсерд стратегиясы, Вэнн
әдіс-тәсілдері
диаграммасы, кезбе тілші, деңгейлік тапсырма, жеке,
топтық жұмыстар

Сабақтың
көрнекілігі
Тапсырмалар

Сабақтың
барысы
Ұйымдастыру
бөлімі

Үй есебінің
дұрыстығын
тексеру
Сабақтың
мақсатын,
күтілетін
нәтижесін
анықтау

Үлестірме қағаздар, смайликтер, стикер, маркер, тақта,
жұмыс дәптері
1.Үй тапсырмасын
Есептер
формативті
тексеру
шығару
бағалау,өзін
2.Сұраққа жауап іздеу
деңгейлік
өзі бағалау
3.Бүү кесте сызып
тапсырма
және бірін
толтыру
бірі бағалау,
4.Жауаптарын қорғау
ыммен бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті
1,Оқушылармен
амандасу, «Амандасу»
тренинг
сабаққа қатысын
тексеру
2.оқушыларды
қалауымен 3 топқа бөлу
Топтық жұмыс,
қалыптастырушы бағалау

Жаңа тақырыптың
меңгерту алгоритмін
түсіну.
Мысалы: х2+рх+g= 0
квадрат теңдеу шешу
қажет. Ол үшін толық
екімүше квадратын бөліп
алу туралы бағыт
беріледі.
Топпен
1-топ. х2+рх+g= 0
жұмыс
2-топ ах2 + вх + с = 0
3-топ. Д>0, Д<0, Д=0
х2 +8х+15 = 0,
2х2 +5х-3 = 0, теңдеу
Постер қорғау шешімін табу
Белгіленген уақыт
көлемінде ойларын
жинақтап, мысалдармен
байланыстыру керек.
Есептер
Деңгейлік тапсырма
шығару

Оқушының іс - әрекеті
Оқушылар ынтымақтастық
атмосферасын құру.
Оқушылар 3 топқа бөлінді
Оқушылар топ мүшелерінің
тапсырмаларын тексерді.
Оқулықпен жұмыс, әр топқа
тақырыптың мағынасын
ашатын абзацтар бөлініп,
уақыт беріледі.

Оқып танысқан түсініктерін
қағаз бетіне түсіру.
Әр топ өз пікірлерін
бағалайды.
Әр топқа смайлик, кітап
суреттері берілді. Жеке
көрінген оқушыларға жеке
смайлик берілді.
Квадрат теңдеу түбірлерінің
формуласын қолданды. Д

Бағалау
Қалыптастырушылық
бағалау
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма

Жиынтық бағалау

Стикерлер тарату
арқылы
Оқу
деңгейлік тапсырманы
аяқтау

мәндері бойынша шешімдерін
анықтай білді. Тақырыптық
байланысты қолдан білді.
Бағалау парағын тапсыру

Өтілген сабақтан әсері
Инсерд кестені толтырды.

Тапсырманы орындауда және өзін – өзі бағалау тұстарында оқушылардың
бірігуі нәтижеге жетелейді. Оқушылар сабақ үдерісінде өздерін қалайда
көрсету, не болмаса біліктілікті байқату барысында жұмыстанды. Сабақ
соңында оқушылардың барлығы дерлік бағаланды, себебі өзін-өзі бағалау,
смайлик жиынтығы, житондар жинау оқушыларды жетістікке жетелейді.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!