Ашық сабақ. Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер.

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып оқушыларына арналған дене шынықтыру пәнінен "Жүгіру, секіру, лақтыру" бөлімі бойынша " "Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер" тақырыбында қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

«Жүгіру, секіру және лақтыру»

Педагогтың аты-жөні


Күні

26.09.2025

Сынып

4 «Ә» Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Лақтырудың түрлерімен тәжірибелер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету;

Сабақтың мақсаты


Дене жаттығуларын орындағандадене даму қозғалыстарын орындау керек екендігін біледі және түсінеді.

Бағалау критерииі

  • Дене жаттығуларын орындағандадене даму қозғалыстарын орындау керек екендігін біледі;

  • Дене жаттығуларын орындағандадене даму қозғалыстарын орындау керек екендігін түсінеді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

І.Сапқа тұрғызу. Сергіту сәті. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. "Бастаймыз" деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен...қолмен... өкшемен... иықпен...құлақпен...тіземен....иекпен.... арқамен.

Мұғалім айтады: «Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз»

Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды.

Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады.

Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?

Орташа қалыпта жүгіру, алаңның оң жағынан сол жағына қарай .

1. Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.

2. Жеңіл жүгіріске көшу .

3. Аяқты артқа, қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру.

4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру, екі қол белде

5. Жылдамдыққа жүгіру

6. Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

Ж.Д.Ж. орнында

ІІ. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады. «Тек бір минут» стратегиясын өткізеді.

Оқушылар бір-бірін бағалайды.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.


Қол шапалақ













Гимастикалықкілемшелер


Карточкалар- тапсырмалар

Гимнастикалықкілемше


Ортасы

Оқушылар екі командаға бөлініп, шамамен 10 метр қашықтықта алаңңның қарама-қарсы бағытына қатарға тұрады. Бір команда лақтыруды орындамас бұрын, екінші команда артқа қарай жылжиды. Ойыншылардың аяқтарының алдында сызық сызылып, алаңның ортасына волейбол доптары қойылады. Бір команданың ойыншылары кіші (теннис) доптан алады(жеребе тарту бойынша).Мұғалімнің белгісімен кіші допты волейбол доптарына лақтырады. Қарама-қарсы командаға волейбол доптарын жылжытуға тырысады. Екінші команданың ойыншылары лақтырылған доптарды жинап, белгі бойынша олар да волейбол доптарына лақтырып, қарсыластарға жылжытуға тырысады. Командалар белгіленген лақтыру санын кезек орындайды.Қарсы тұрған команданың алдындағы сызықтан добты бірінші болып асырған команда жеңіске жетеді. Ойынның басталар алдында техникалық қауіпсіздік ережелерін өткізіңіз. Егер ойын барысында волейбол добы шетке домалап кетсе, оны алып алаңның аймағына сол тураға қояды. Бұл жағдайда волейбол добына лақтыруды екі жақтан бір уақытта бастайды. Қарсыластың алдындағы сызықтан өткен доп, командаға бір балл әкеледі.


Дескриптор:

  • Теннис добын лақтыруды, көздеуді біледі.

  • Кішкентай допты лақтыру техникасының элементтерін көрсетеді.

  • Сызықтан асырып лақтыруды біледі.

ҚБ: бірін-бірі бағалау, бақылау.

-Алаңдағы қолайлы орынға орналасуға жаттығу жасау

-


Тактикалық амалдарды дұрыс жасау ережелерін пайдаланады .


ҚБ. «Жұлдызша» арқылы бағалау

ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»


Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Бағдаршам


Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.


Сабақтың соңы


Кері байланыс: «Екі жұлдыз бір тілек»

Үйге тапсырма: «Киіміңе қарап қарсы алады, ақылыңа қарап шығарып салады» деген сөзбен келісесіңдер ме? Екі жақты күнделікпен ойларыңды туынды және күрделі сөздермен дәлелдеп жаз

Рефлексия: «Жылан» әдісі


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.10.2025
64
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі