Зерттеу
жұмысы-
ның
мақсаты
|
А үшін: әдеби
шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық
мәселені идеясы арқылы түсіндіре алу,
кейіпкерлер қарым-қатынасын
отбасылық құндылық тұрғысынан талдай
алу
В
үшін: Шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге өз көзқарастарын
білдіріп, идеясын анықтай алу, кейіпкерлер қарым-қатынасын
отбасылық құндылық тұрғысынан талдай
алу
С үшін: Шығарманың идеясы
арқылы анықталған әлеуметтік -
қоғамдық мәселені бүгінгі күнмен байланыстыру, отбасылық құндылықты
заманауи тұрғысынан талдап, дәлелдер келтіре
алу.
|
Сабақтың
басы
|
Топқа
бөлу.
Ой
қозғау.
|
Тіл туралы мақал-мәтел, өлең,
қарасөз жазылған парақшалар арқылы оқушыларды үш топқа
бөлу.
Назар шоғырландыру – «333»
тәсіл
|
ұжымдық
ұжымдық
|
Тіл туралы мақал-мәтел, өлең,
қарасөз жазылған парақшалар арқылы оқушыларды үш топқа
бөледі
оқушыларды сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады,топтың спикерлерін
тағайындайды,бағалау парағын,бағалау критерийлерімен
таныстырады.
«Тіл – Діл – Рух» осы үш сөзді
байланыстырып, өз ойларыңды білдіріңдер. Осы үш ұғымның байланысы
қандай?
Ойды тұжырымдауға
жетелейді
Тіл мәселесі
күрделі.
Әсіресе біздің қазақ халқы
үшін шешімін таппай келе жатқан
мәселе.
Тілдің астарында діл, рух
мәселелері жатыр.
Діл – ұлттың рухани
мінез-құлқы
Жер бетінде рухты халықтар
жойылмайды.
Сол рухты халықтың
қатарына тау халықтары жатады, біз де
сондай халық болсақ
екен.
Оқушылардың
жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп
отырады
|
«Өзге тілдің бәрін біл», «Өз
тіліңді құрметте», «Тіліне жаны ашымаған адам – жәндік»,«Өнер алды
– қызыл тіл», «Сөзі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады»,
т.б.
Мақалдарды құрастыру
арқылы топтасады.
сабақтың тақырыбы,
мақсатымен танысады, спикерлерін анықтап, бағалау критерйлерімен
танысады.
Дескриптор:
Тіл туралы
мақал-мәтелдерді құрайды
Бұл тәсіл арқылы
оқушылардың жаңа білімді игеруге құштарлығы артады, жаңа
ақпараттармен, идеялармен алмасып, тікелей қарым-қатынас жасайды,
алдағы белсенді танымдық жұмыстар туралы өзіндік тұжырым
қалыптасып, өзін-өзі басқаруға басты назар
аударады
Дескриптор:
«Тіл – Діл – Рух» осы үш сөзді
байланыстырып, өз ойларын
білдіреді
Үш ұғымның байланысы қандай
екенін айтып ой
бөліседі
А
оқушы:
Сыныптастарының
жауабы қалай болатынын
күтеді.
В оқушы:
Сыныптастарының жауабына қарайлай отырып,өз нұсқасын айтады,дұрыс
жауап беруге талпынады
С оқушы: Жауабы
өмірмен байланыстырып,мысалдар
келтіріп,дәлелдейді
|
Қошемет
көрсету,мадақтау
Мадақтау
|
https://bilim-all.kz/article/2047
Интерактив
тақта
|
Сабақтың
ортасы
|
«Пирамидалық
талқылау» стратегиясы
«Әуе шары»
тәсілі
|
1-тапсырма
2-тапсырма
Кейіпкерлер
қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан
талдау
|
Топтық
жұмыс
|
Мұғалім топтарды
тапсырманың дескрипторларымен таныстырады. Тапсырмаларды тарқатып
береді.Орындау алгоритмін
түсіндіреді.
Оқушылардың
жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп
отырады
Флипчарт
таратады
Таймер
белгілейді
|
1-тапсырма
«Ашық
сұрақтарды» талқылай отырып, ортақ
шешімдерін пирамида текшелеріне
жазады.
Авар халқы тіл мәселесіне
қалай қарайды екен?
Р. Ғамзатовтың «Тау ішінде өз тілін қастерлемейтін
адам сый-құрметтен жұрдай болады. Шұбар тілмен жазылған жырын да
ешқашан тау-ана оқымайды» деген ойлары нені
меңзейді?
Шығармадан қандай отбасылық
құндылық байқадыңдар?
Шығармаларда қанша кейіпкер
бар?
Кейіпкерлер несімен
ерекше?
Бүгінгі өмірде дәл осындай кейіпкерлер
бар ма?
Сұрақ төңірегінде әр топ оқушылары өз
пікірлерін ортаға сала отырып, сараланған дәлелді дәйектерді
ұсынады. Топ мүшелері өз пікірін жеке жазып, ортада
талқылап, ортақ пікір қалыптастырады. Әр топ таратылған флипчарт
қағазға тапсырмаға байланысты жеке өз ойларын жазады. Қағазды бұру
арқылы бір-бірінің жауабымен танысады. Жауаптарымен танысып, ортақ
пікірді қағаз ортасына жазып, оқылған материал бойынша мәтіннің
негізгі ойын анықтап, қорытынды жасауға
үйренеді.
Дескриптор:
1. Шығармадағы
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені
талқылайды.
2. Өз пікірлерін
ортаға салып, идеясын
анықтайды.
А
оқушы:
1.Сұрақтарға жауабын
іздеуге талпынады;
2.Достарының жауабын
мұқият тыңдайды
В оқушы: Үздік
оқушылардың пікіріне сүйене отырып дұрыс жауабын табуға
талпынады.
С оқушы: Топта
талқылай отырып, дұрыс жауапты
табады;
Сенімсіздік танытып
отырған достарына ережелер арқылы
дәлелдейді.
2-тапсырма Берілген сұрақтарды топта
талқылап, ортақ мәмілеге келіп, жауабын әуе шарының белдеуіне
жазып, ұшуға мүмкіндік
алады.
Әуе шарында кімдер болуы
мүмкін?
Кейіпкер туыстарымен бақытты болуы үшін оларда не
болуы керек?
Олардың бақытты болуына қандай факторлар кедергі
жасады?
Қиындықпен күресудің қандай жолын
ұсынасыңдар?
Мәселені қалай шешер
едіңдер?
6.
Шығармадағы қай эпизод несімен құнды? Осы эпизод қызықтырған
оқушылар әуе шарына келіп
отырады.
А
оқушы:
Берілген сұрақтармен
танысады және жауабын табуға
талпынады
В оқушы: Сұраққа
жауап беріп өз ойын айтып ортаға
салады.
С оқушы: Топтағы
оқушылардың пікірін тыңдай отырып, өзіндік нұсқасын айтып,жан-жақты
жауап береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау. «Үш
шапалақ» тәсілі
(1-толық емес,
2-орташа түсінік, 3-толық
түсінікті)
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі бойынша құнды пікірлер айта білген оқушыларға жұлдыз
ұсынылса, әлі де ойды жетілдіру қажет ететін оқушыға тілек
ұсынылады. Өзара бағалау
|
|