Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Күні: 02.05

    Сыныбы: 6 «В»

    Пәні: қазақ тілі

    Пән мұғалімі: Шотыкова Ж.М.


    Сабақтың тақырыбы (оқу бағдарламасы бойынша)

    4-бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

    Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным»

    Зерттеу жұмысы-

    ның тақырыбы


    Айтылым дағдысы арқылы оқушылардың шығармашылығын қалай жетілдіруге болады?

    Оқумақсаттары (оқу бағдарлмасы бойынша)

    6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;


    Зерттеу жұмысы-

    ның мақсаты

    А үшін: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алу, кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдай алу

    В үшін: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге өз көзқарастарын білдіріп, идеясын анықтай алу, кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдай алу

    С үшін: Шығарманың идеясы арқылы анықталған әлеуметтік - қоғамдық мәселені бүгінгі күнмен байланыстыру, отбасылық құндылықты заманауи тұрғысынан талдап, дәлелдер келтіре алу.

    Бағалау критерийлері

    Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы анықтайды.

    Кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдайды;


    Сабақ кезеңдері

    Сабақ барысы

    Тапсырмалар

    Жұм

    ыс түрле

    рі

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы










    Топқа бөлу.








    Ой қозғау.

    Тіл туралы мақал-мәтел, өлең, қарасөз жазылған парақшалар арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.








    Назар шоғырландыру – «333» тәсіл







    ұжымдық





















    ұжымдық



    Тіл туралы мақал-мәтел, өлең, қарасөз жазылған парақшалар арқылы оқушыларды үш топқа бөледі




    оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады,топтың спикерлерін тағайындайды,бағалау парағын,бағалау критерийлерімен таныстырады.



    «Тіл – Діл – Рух» осы үш сөзді байланыстырып, өз ойларыңды білдіріңдер. Осы үш ұғымның байланысы қандай?


    Ойды тұжырымдауға жетелейді

    Тіл мәселесі күрделі.

    Әсіресе біздің қазақ халқы үшін шешімін таппай келе жатқан мәселе.

    Тілдің астарында діл, рух мәселелері жатыр.

    Діл – ұлттың рухани мінез-құлқы

    Жер бетінде рухты халықтар жойылмайды.

    Сол рухты халықтың қатарына тау халықтары жатады, біз де сондай халық болсақ екен.



    Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады



    «Өзге тілдің бәрін біл», «Өз тіліңді құрметте», «Тіліне жаны ашымаған адам – жәндік»,«Өнер алды – қызыл тіл», «Сөзі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады», т.б.

    Мақалдарды құрастыру арқылы топтасады.





    сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады, спикерлерін анықтап, бағалау критерйлерімен танысады.



    Дескриптор:

    Тіл туралы мақал-мәтелдерді құрайды



    Бұл тәсіл арқылы оқушылардың жаңа білімді игеруге құштарлығы артады, жаңа ақпараттармен, идеялармен алмасып, тікелей қарым-қатынас жасайды, алдағы белсенді танымдық жұмыстар туралы өзіндік тұжырым қалыптасып, өзін-өзі басқаруға басты назар аударады


    Дескриптор:

    «Тіл – Діл – Рух» осы үш сөзді байланыстырып, өз ойларын білдіреді

    Үш ұғымның байланысы қандай екенін айтып ой бөліседі



    А оқушы:

    Сыныптастарының жауабы қалай болатынын күтеді.

    В оқушы: Сыныптастарының жауабына қарайлай отырып,өз нұсқасын айтады,дұрыс жауап беруге талпынады

    С оқушы: Жауабы өмірмен байланыстырып,мысалдар келтіріп,дәлелдейді


    Қошемет көрсету,мадақтау



















    Мадақтау

    https://bilim-all.kz/article/2047










    Интерактив тақта

    Сабақтың ортасы


    «Пирамидалық талқылау» стратегиясы






    Shape1








    «Әуе шары» тәсілі


    1-тапсырма







    2-тапсырма


    Кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдау











    Топтық жұмыс

    Мұғалім топтарды тапсырманың дескрипторларымен таныстырады. Тапсырмаларды тарқатып береді.Орындау алгоритмін түсіндіреді.



    Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады




    Флипчарт таратады




    Таймер белгілейді


    1-тапсырма

    «Ашық сұрақтарды» талқылай отырып, ортақ шешімдерін пирамида текшелеріне жазады.

    Авар халқы тіл мәселесіне қалай қарайды екен?

    Р. Ғамзатовтың «Тау ішінде өз тілін қастерлемейтін адам сый-құрметтен жұрдай болады. Шұбар тілмен жазылған жырын да ешқашан тау-ана оқымайды» деген ойлары нені меңзейді?

    Шығармадан қандай отбасылық құндылық байқадыңдар?

    Шығармаларда қанша кейіпкер бар?

    Кейіпкерлер несімен ерекше?

    Бүгінгі өмірде дәл осындай кейіпкерлер бар ма?

    Сұрақ төңірегінде әр топ оқушылары өз пікірлерін ортаға сала отырып, сараланған дәлелді дәйектерді ұсынады. Топ мүшелері өз пікірін жеке жазып, ортада талқылап, ортақ пікір қалыптастырады. Әр топ таратылған флипчарт қағазға тапсырмаға байланысты жеке өз ойларын жазады. Қағазды бұру арқылы бір-бірінің жауабымен танысады. Жауаптарымен танысып, ортақ пікірді қағаз ортасына жазып, оқылған материал бойынша мәтіннің негізгі ойын анықтап, қорытынды жасауға үйренеді.


    Дескриптор:

    1. Шығармадағы көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талқылайды.

    2. Өз пікірлерін ортаға салып, идеясын анықтайды.


    А оқушы:

    1.Сұрақтарға жауабын іздеуге талпынады;

    2.Достарының жауабын мұқият тыңдайды

    В оқушы: Үздік оқушылардың пікіріне сүйене отырып дұрыс жауабын табуға талпынады.


    С оқушы: Топта талқылай отырып, дұрыс жауапты табады;

    Сенімсіздік танытып отырған достарына ережелер арқылы дәлелдейді.



    2-тапсырма Берілген сұрақтарды топта талқылап, ортақ мәмілеге келіп, жауабын әуе шарының белдеуіне жазып, ұшуға мүмкіндік алады.

    Әуе шарында кімдер болуы мүмкін?

    Кейіпкер туыстарымен бақытты болуы үшін оларда не болуы керек?

    Олардың бақытты болуына қандай факторлар кедергі жасады?

    Қиындықпен күресудің қандай жолын ұсынасыңдар?

    Мәселені қалай шешер едіңдер?

    6. Шығармадағы қай эпизод несімен құнды? Осы эпизод қызықтырған оқушылар әуе шарына келіп отырады.


    А оқушы:

    Берілген сұрақтармен танысады және жауабын табуға талпынады

    В оқушы: Сұраққа жауап беріп өз ойын айтып ортаға салады.

    С оқушы: Топтағы оқушылардың пікірін тыңдай отырып, өзіндік нұсқасын айтып,жан-жақты жауап береді.



    Қалыптастырушы бағалау. «Үш шапалақ» тәсілі

    (1-толық емес, 2-орташа түсінік, 3-толық түсінікті)









    ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша құнды пікірлер айта білген оқушыларға жұлдыз ұсынылса, әлі де ойды жетілдіру қажет ететін оқушыға тілек ұсынылады. Өзара бағалау




    Сабақтың соңы

    5 мин

    Бағалау










    Үйге тапсырма

    (2 мин)





    Кері байланыс

    (3 мин)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шотыкова Жанар Маратқызы
    13 Желтоқсан 2023
    442
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Лессон стади сабақ жоспары; Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Лессон стади сабақ жоспары; Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ Лессон стади сабақ жоспары; Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным»
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Күні: 02.05

    Сыныбы: 6 «В»

    Пәні: қазақ тілі

    Пән мұғалімі: Шотыкова Ж.М.


    Сабақтың тақырыбы (оқу бағдарламасы бойынша)

    4-бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

    Р.Ғамзатов «Менің Дағыстаным»

    Зерттеу жұмысы-

    ның тақырыбы


    Айтылым дағдысы арқылы оқушылардың шығармашылығын қалай жетілдіруге болады?

    Оқумақсаттары (оқу бағдарлмасы бойынша)

    6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;


    Зерттеу жұмысы-

    ның мақсаты

    А үшін: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алу, кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдай алу

    В үшін: Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге өз көзқарастарын білдіріп, идеясын анықтай алу, кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдай алу

    С үшін: Шығарманың идеясы арқылы анықталған әлеуметтік - қоғамдық мәселені бүгінгі күнмен байланыстыру, отбасылық құндылықты заманауи тұрғысынан талдап, дәлелдер келтіре алу.

    Бағалау критерийлері

    Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы анықтайды.

    Кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдайды;


    Сабақ кезеңдері

    Сабақ барысы

    Тапсырмалар

    Жұм

    ыс түрле

    рі

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы










    Топқа бөлу.








    Ой қозғау.

    Тіл туралы мақал-мәтел, өлең, қарасөз жазылған парақшалар арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.








    Назар шоғырландыру – «333» тәсіл







    ұжымдық





















    ұжымдық



    Тіл туралы мақал-мәтел, өлең, қарасөз жазылған парақшалар арқылы оқушыларды үш топқа бөледі




    оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады,топтың спикерлерін тағайындайды,бағалау парағын,бағалау критерийлерімен таныстырады.



    «Тіл – Діл – Рух» осы үш сөзді байланыстырып, өз ойларыңды білдіріңдер. Осы үш ұғымның байланысы қандай?


    Ойды тұжырымдауға жетелейді

    Тіл мәселесі күрделі.

    Әсіресе біздің қазақ халқы үшін шешімін таппай келе жатқан мәселе.

    Тілдің астарында діл, рух мәселелері жатыр.

    Діл – ұлттың рухани мінез-құлқы

    Жер бетінде рухты халықтар жойылмайды.

    Сол рухты халықтың қатарына тау халықтары жатады, біз де сондай халық болсақ екен.



    Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады



    «Өзге тілдің бәрін біл», «Өз тіліңді құрметте», «Тіліне жаны ашымаған адам – жәндік»,«Өнер алды – қызыл тіл», «Сөзі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады», т.б.

    Мақалдарды құрастыру арқылы топтасады.





    сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады, спикерлерін анықтап, бағалау критерйлерімен танысады.



    Дескриптор:

    Тіл туралы мақал-мәтелдерді құрайды



    Бұл тәсіл арқылы оқушылардың жаңа білімді игеруге құштарлығы артады, жаңа ақпараттармен, идеялармен алмасып, тікелей қарым-қатынас жасайды, алдағы белсенді танымдық жұмыстар туралы өзіндік тұжырым қалыптасып, өзін-өзі басқаруға басты назар аударады


    Дескриптор:

    «Тіл – Діл – Рух» осы үш сөзді байланыстырып, өз ойларын білдіреді

    Үш ұғымның байланысы қандай екенін айтып ой бөліседі



    А оқушы:

    Сыныптастарының жауабы қалай болатынын күтеді.

    В оқушы: Сыныптастарының жауабына қарайлай отырып,өз нұсқасын айтады,дұрыс жауап беруге талпынады

    С оқушы: Жауабы өмірмен байланыстырып,мысалдар келтіріп,дәлелдейді


    Қошемет көрсету,мадақтау



















    Мадақтау

    https://bilim-all.kz/article/2047










    Интерактив тақта

    Сабақтың ортасы


    «Пирамидалық талқылау» стратегиясы






    Shape1








    «Әуе шары» тәсілі


    1-тапсырма







    2-тапсырма


    Кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдау











    Топтық жұмыс

    Мұғалім топтарды тапсырманың дескрипторларымен таныстырады. Тапсырмаларды тарқатып береді.Орындау алгоритмін түсіндіреді.



    Оқушылардың жауаптарын тексеріп,кері байланыс беріп отырады




    Флипчарт таратады




    Таймер белгілейді


    1-тапсырма

    «Ашық сұрақтарды» талқылай отырып, ортақ шешімдерін пирамида текшелеріне жазады.

    Авар халқы тіл мәселесіне қалай қарайды екен?

    Р. Ғамзатовтың «Тау ішінде өз тілін қастерлемейтін адам сый-құрметтен жұрдай болады. Шұбар тілмен жазылған жырын да ешқашан тау-ана оқымайды» деген ойлары нені меңзейді?

    Шығармадан қандай отбасылық құндылық байқадыңдар?

    Шығармаларда қанша кейіпкер бар?

    Кейіпкерлер несімен ерекше?

    Бүгінгі өмірде дәл осындай кейіпкерлер бар ма?

    Сұрақ төңірегінде әр топ оқушылары өз пікірлерін ортаға сала отырып, сараланған дәлелді дәйектерді ұсынады. Топ мүшелері өз пікірін жеке жазып, ортада талқылап, ортақ пікір қалыптастырады. Әр топ таратылған флипчарт қағазға тапсырмаға байланысты жеке өз ойларын жазады. Қағазды бұру арқылы бір-бірінің жауабымен танысады. Жауаптарымен танысып, ортақ пікірді қағаз ортасына жазып, оқылған материал бойынша мәтіннің негізгі ойын анықтап, қорытынды жасауға үйренеді.


    Дескриптор:

    1. Шығармадағы көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талқылайды.

    2. Өз пікірлерін ортаға салып, идеясын анықтайды.


    А оқушы:

    1.Сұрақтарға жауабын іздеуге талпынады;

    2.Достарының жауабын мұқият тыңдайды

    В оқушы: Үздік оқушылардың пікіріне сүйене отырып дұрыс жауабын табуға талпынады.


    С оқушы: Топта талқылай отырып, дұрыс жауапты табады;

    Сенімсіздік танытып отырған достарына ережелер арқылы дәлелдейді.



    2-тапсырма Берілген сұрақтарды топта талқылап, ортақ мәмілеге келіп, жауабын әуе шарының белдеуіне жазып, ұшуға мүмкіндік алады.

    Әуе шарында кімдер болуы мүмкін?

    Кейіпкер туыстарымен бақытты болуы үшін оларда не болуы керек?

    Олардың бақытты болуына қандай факторлар кедергі жасады?

    Қиындықпен күресудің қандай жолын ұсынасыңдар?

    Мәселені қалай шешер едіңдер?

    6. Шығармадағы қай эпизод несімен құнды? Осы эпизод қызықтырған оқушылар әуе шарына келіп отырады.


    А оқушы:

    Берілген сұрақтармен танысады және жауабын табуға талпынады

    В оқушы: Сұраққа жауап беріп өз ойын айтып ортаға салады.

    С оқушы: Топтағы оқушылардың пікірін тыңдай отырып, өзіндік нұсқасын айтып,жан-жақты жауап береді.



    Қалыптастырушы бағалау. «Үш шапалақ» тәсілі

    (1-толық емес, 2-орташа түсінік, 3-толық түсінікті)









    ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша құнды пікірлер айта білген оқушыларға жұлдыз ұсынылса, әлі де ойды жетілдіру қажет ететін оқушыға тілек ұсынылады. Өзара бағалау




    Сабақтың соңы

    5 мин

    Бағалау










    Үйге тапсырма

    (2 мин)





    Кері байланыс

    (3 мин)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    13.12.2023
    442
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шотыкова Жанар Маратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации