Материалдар / Ашық сабақ Мәдіхат Төрежанов "Бұлбұлдың үні" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Мәдіхат Төрежанов "Бұлбұлдың үні" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
350
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып 4 «Ә»сынып
ПәніӘдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Мәдіхат Төрежанов «Бұлбұлдың әні»
Оқу мақсаты:Мәтіннің мазмұнын меңгертіп, бұлбұл құсы туралы түсініктерін тереңдету, бөлім бойынша алған білімдерін тиянақтап, бекіту.
Табыс критерийлері:

Барлық оқушылар:Көпшілік оқушылар: Жекелеген оқушылар:
А) Мәтінді түсініп оқиды.

А) Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады.А) Өздерінің сүйікті құстары туралы ой толғау жазады. Мәтінді бөліктерге бөліп, ат қоя алады.
Кезеңдері:УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс- әрекетіРесурстар(көрнекі құралдар)
Ұйымдастыру1 мин.Оқушыларды сөзбен жетелей отырып, қиялдарындағы табиғат әлеміне саяхат жасату.Көздерін жұмып, қиялдарындағы жаңбырлы күнді елестетіп сипаттайды.Табиғат аясында видео
Психологиялық ахуал(Мотивация, сабаққа деген қызығушылықты ояту) 2мин.Күнге қарап күлімдеймізАсқар таудай асқақтаймыз,Амандасып барша жұртпенҚол ұстасып жылы жүзбенТоп құрамыз күлімдеумен«Сыйлық жасау» тренинг шартын түсіндіреді. Топ басшылары әр баланы сыйлық арқылы бағалап отырады.Әр топтың топ басшыларын мұғалім сайлайды.Олардың қолына қорапқа салынған сыйлық бағалауға арналған жапсырмалар беріледі.

Көкөністермен бағалап отырады қорапшаға салып
Үй тапсырмасын тексеру8 мин.«Интервью,сатылай кешенді талдау арқылы сұрақтар қою,шумақпен,жұппен оқу» арқылы үй тапсырмасын тексеру. 1. Кешегі сабақ қандай тақырып жайында болып еді? 2. Көктем мезгілінде неге жаңбырдың көп жауғанын қалаймыз? 3. Жаңбырдың қандай түрлерін білесің? Оқушылар сұрақтардайындап,қарсы топтармен,жұппен жұмыс жасайды. Жаңбырды жаудырту арқылы бір-біріне сұрақтар қояды.Жаңбыр өлеңін сатылай кешенді талдау.

Бағдаршаммен бағалау









От шашу
Ой қозғау(Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыру)

6 мин.Балалар, өткен сабақта оқыған өлеңіміз не туралы еді? Осы жаңбырдан кейін ауа райы қандай болады? Тоғай,ормандарды аралап көрдіңдер ме? Ендеше бір сәт әуен тыңдап көрейік.Ненің сайраған даусын естідіңіздер? Қандай құсты әнші құс деп атаушы едік?Олай болса,келесі тақырып не жөнінде болмақ екен, әр топқа үзінділер беріледі,жұппен оқып ортада талқылап, араларыңда бір оқушы келесі топқа барып түсіндіреді.Ендеше тыныштық сақтап оқиық. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.











Үнтаспада құстың даусы









Мағынаны тану(Жаңа сабақ туралы түсінік)8 мин.Мәдіхат Төрежанов туралы мәлімет.Тапсырма әр топқамәтін бөліктері беріледі.Сол бөліктерді оқып талқылап ,топ ішінен бір оқушы келесі топқа түсіндіреді.Сөйтіп әр топ бір-біріне жетелей түсіндіре отырып соңында мәтінді құрастырадыТүсініп жеке оқып,жұппен талқылап топта ортаға салу.Сөздік жұмысыСұрақтар қояды бір-біріне





От шашу
Жұппен, топпен жұмыс(Жаңа сабақты өткізу барысы)«Өз орнын тап» ойыны 8 мин.1 топ: «Менің сүйікті құсым» эссе жазу 2 топ: Құстардың жақсы қасиеттерін тауып орындарына қойыңдар3 топ: Бес жолды өлең құрастыру1.Зат есім: Не? Бұлбұл2.Етістік: Қайтті? Сайрады,қонды,ұшты3.Сын есім : Қандай?кішкентай4.4 сөзді сөйлем.Бұлбұл ағашта сайрап отыр.5.Синоним: бармақтай4 топ: «Құстарды қорғау» -деп жарнама жасауӨз ой пікірлерімен  толықтыру.Өз білетіндерін айту.Қима қағаз арқылы беруОқулық

Бағдаршаммен бағалау
Сергіту сәті: «Құстар әні» әуенімен бірлесіп жаттығу жасауМұғалім сергіту сәтінің қимылын көрсетеді.Оқушылар мұғаліммен бірге қимылды қайта-лайдыКөңілді музыка.
Ой толғаныс(Жаңа сабақты бекіту)5 мин.Деңгейлік тапсырмалар1.Мәтін бойынша сұрақтар қою2.Қызыл кітапқа енген құстарды» атап жазыңдар: Пікір алмасу.

Постер
Сабақты бекіту1 мин. Құстар мен ағашты байланыстыра сабақты қорытындылау.Бүгінгі сабақта өзіңе не алдың? Нені ойымызға түйдік?Топты  қалай бағалар едің ? Не ұнады? Өзін-өзі бағалауӨзара бағалауТоп басшысының бағалауыбағалау
Бағалау Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін табиғат құбылыстары арқылы білдіру Менің көңіл - күйім.Кері байланыс.



Үйге тапсырма1мин.Мәтінді оқу, мазмұндау.214-215 бет «Құстар біздің досымыз» эссе жазу
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Не сәтті болды?



Ұйымдастыру барысында,көздерін жұмып, қиялдарындағы жаңбырлы күнді елестетіп сипаттағандары өте қызықты болды.Үй тапсырмасы «Интервью,сатылай кешенді талдау ,сұрақтар қою,шумақпен,жұппен оқу әдістері арқылы талқыланып,ойлары ашық айтылды.Жаңа сабақ барысында әр топ мәтін бөліктерінен толық мәтінді мазмұнына сай құрастырып шықты.
Не сәтті болмады?



Ой толғаныс барысында, менің тарапымнан сұрақ дұрыс қойылмағандықтан топ басшылары тапсырманы дұрыс орындай алмады
Нені жақсартуға болады?



Мәнерлеп оқуға көбірек көңіл бөліп,сөздік қорларын молайту.Сергіту сәттерін сабақта жиі қолдану
Мен өз дағдыларымда нені дамыта алдым?



Ой толғанысқа сұрақтарды дұрыс алу.
Нені өзгертуге болады?



Оқушылар бір-біріне ашық сұрақтарды қоятындай және шығармашылықтарын арттыратын тапсырмалар беру керек.


Сынып жетекші: Юлдашбаева С.Б











































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!