Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары:
|
7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен
алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба,
шартты белгілер түрінде ұсыну
7.4.5.1 тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс
жазу (күрделі сөздер)
7.5.2.1 жазба жұмыстарында қарсылықты салалас құрмалас сөйлем
құрастыру
|
Сабақтың басы
(5 -10 минут)
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасып, көңіл-күйлерін сұрап,
«Комплимент» әдісімен психологиялық ахуал
орнату.
Оқу мақсатын, бағалау
критерийлерін тақтада жазып көрсетемін
|
Оқушылар сәлемдесіп, көңіл-күйлері жайлы айтады. Кейін
шеңбер бойымен отырады. Кез келген қатысушы бір жағымды комплимент
айтады. Шеңберде отырған оқушылар бұл комплименттің кімге
арналғанын табуы керек. Комплимент алған оқушы ойынды әрі қарай
жалғастырады.
Оқушылар оқу мақсаты мен
бағалау критерийлерін оқып дәптелеріне көшіреді
|
Қолпаштау
|
|
Сабақтың ортасы
25 минут
7
минут
|
Тапсырма 1
Оқылым алды жұмыс:
«Кім жылдам?» әдісі арқылы ой қозғау
-Суреттегі адам кім?
-Ол туралы не білесің?
-
Оның қандай өлеңдерін білесің?
ЕҚБ Сұрақтардың
баламасын орыс тілінде беремін(Мұғалімнің
қолдауы) сөздіктің көмегі
Тапсырма 2
Оқылым тапсырмасы. «Тұжырымдар кестесі»
әдісі.
«Мағжан – ұлы ақын» тақырыбы бойынша википедия ,парақшаларынан Мағжан Жұмабаев туралы ақпаратты
тауып, керек
мәліметтерді кестеге толтырып
жазыңыз. Сұрақтар жазылған қима қағаздарды таратамын
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D2%93%D0%B6%D0%B0%D0%BD_%D0%96%D2%B1%D0%BC%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B9
|
1. М.Жұмабаевтың өлеңдерін
жаз
|
|
|
2.М.Жұмабаевтың азан
қойған аты қандай?
|
|
|
3. М.Жұмабаев нешініші
жылдары Қызылжарда оқыды?
|
|
|
4.М.Жұмабаевтың поэмаларын
атап жаз
|
|
|
5.Ақын қай шығыс ақындарын
оқып үйренді?
|
|
|
6. Қай қалада «Шолпан»
атты тұңғыш өлеңдер жинағы шықты?
|
|
|
ЕҚБ Википедиядан Мағжан жайлы жазылған мағлұматты парақта беру.
Кестені берілген ақпарат бойынша толтырады
Оқу сауаттылығын
дамытуға байланысты тапсырма
Егер сен М.Жұмабаев жайлы Википедияға мәлімет
толтырып жазатын болсаң, не жазар едің?
Тапсырма 3
Оқылымнан кейін тапсырма. «Ойлан, тап»
әдісі Оқушылар өздері оқыған
мағлұматтардан күрделі
сөздерді тауып, дәптерге күрделі
сөздерді дұрыс жазады.
ЕҚБ 2 күрделі
сөзді тауып, дұрыс жазады.(Мұғалімнің көмегімен)
Жазылым тапсырмасы.
«Үштік» әдісі. «Мағжан – ұлы ақын» тақырыбында 3 қарсылықты салалас
құрмалас сөйлемдерді құрастыру
ЕҚБ 1
қарсылықты салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру, қарсылықты
салалас құрмалас сөйлемнің ережесін беру.
|
Оқушылар
суретке қарап портреттегі адамды таниды сұрақтарға жауап
береді
.
Оқушылар википедия ,парақшаларынан Мағжан
туралы оқиды,
керек мәліметтерді
кестеге толтырады
Оқушылар
интербелсенді тақтада жазылған дұрыс жауаптарға қарап, өздерін
бағалайды
Оқушылар
берілген сұрақ
бойынша
мәліметті
өмірмен
байланыстырып жазады
Оқушылар өздері оқыған
мағлұматтардан күрделі сөздерді тауып, дәптерге күрделі сөздерді
дұрыс жазады
Тақырып
бойынша 3 қарсылықты салалас құрмалас сөйлем құрастырып
жазады
|
Өзара бағалау «Бас бармақ»
«Өзін өзі бағалау» әдісі
\
Дескриптор:
- АКТ-ны(компьютер,
телефон) қолданады
- википедия парақшаларынан
ақпаратты табады
- кесте толтырады
|
Портрет
сөздік, орыс тілінде сұрақтар жазылған
парақ
қима қағаздар
интербелсенді тақта
кесте
Википедиядан алынған
мәтіндер
ереже жазылған қима
қағаз
|
3 минут
|
Рефлексия
Сұрақтарым көп. Белсенді бола
алмадым.
Сұрақтарым жоқ. Белсенді болдым.
Маған бәрі түсінікті болды. Өте белсенді
болдым.
Үй
жұмысы: « Мағжан Жұмабаев» тақырыбына шағын баяндама
жаз
|
Оқушылар қызыл, сары,
жасыл түстерді сабақтың
түсінгені не түсінбегені
бойынша көрсетеді.
|
|
Қызыл
Сары
Жасыл
Түстері бар қима қағаздар
|