Ашық сабақ «Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы» 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ «Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы» 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғалімдеріне сабақ жоспарын құруға және әдіс тәсілдерді сабқта дұрыс қолдана білуге көмегі бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән мұғалімі: Токушева А.К.

Пәні: қазақ әдебиеті

Сынып: 9 «Б»

Сабақтың тақырыбы: «Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы»

Сабақтың мақсаты: 1. Білімдік. Махамбет шығармашылығының тарихы негіздері туралы оқушылардың білімдерін бір жүйеге келтіру, жинақтап қорыту. 2. Дамыту. Тарихи деректер бойынша тұжырым жасай білу дағдысына үйрету, түсініктерді деректермен, дәйексөзбен дәлелдеуге жаттықтыру, өз пікірін қорғай білу дағдыларына төселдіру. 3. Тәрбиелік. Туған жерді сақтау, оны аянбай қорғау сезіміне баулу, балалардың ерлік рухын сезіндіру арқылы азаматтық тәрбие беру, ұлттық намысты қалыптастыру. 

Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ

Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың әдіс- тәсілдері: СТО стратегиялары, АКТ

Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, ақынның суреті

Пән аралық байланыс: тарих, музыка, әдебиет

Сабақтың барысы:   

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу

Оқушыларды топқа бөлу  «Поэзиялық бөлініс» әдісі арқылы оқушыларға өздері білетін бір өлеңнің жолдары қима қағаздар арқылы үлестіріледі. Оқушылар өлеңнің шумақтарын құрастыру арқылы топтарға бөлінеді.

Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңбері»

Дөңгеленіп тұрайық

Керегені құрайық

Уықтар боп иіліп

Шаңыраққа киіліп

Киіз үйді құрайық.

 

Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің

мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.

Қызығушылықты ояту.

«Қара жәшік» әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу

М – менің мақсат мұратым

А – асқақ арманым

Х - халқыма

А – аңсаған азаттығын

М- мәңгілік ел

Б - бостандығын

Е - еркіндігін

Т – тәуелсіздігін тарту ету

бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы» , ал сабағымыздың мақсаты бүгінгі өскелең ұрпаққа ақынның кім екендігін, оның өлеңдерінің тақырыбын, тарихын аша отырып, ақынды тағыда
жаңа қырынан таныту, өлеңдеріне талдау жасату.

Picture 13 «Ментальді карта». Төменгі сыныпта Махамбеттің өлеңдерін оқу арқылы ақынды қай қырынан таныдыңдар? Ойларыңды дәлелдеңдер.

Күрескер ақын

Picture 13

Романтик ақын ақынақын Picture 13 Picture 13



Picture 13

Picture 13 Picture 13

Ұлтжанды ақын

Picture 13

Өр рухты батыр ақын







Shape1

Сыршыл ақын





Айнымас дос



Shape2

Ірі сыншыл





Күйші





Философ





Бүгінгі сабағымызды Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен бастағым келіп тұр. «Махамбет пен Исатайдың- екеуінің де аңсаған арманы, мұраты – елдің еркіндігі мен туелсіздігі, бірлігі мен ынтымағы болатын. Олай болса, Махамбет пен Исатайдың аруақтары алдында бас ие отырып, солар көрмей кеткен Тәуелсіздік туын тік ұстау- бабаларымыздың алдындағы парызымыз, бабаларымыздың алдындағы қарызымыз» деген екен.

Үйге Махамбетті оқып келуге бергем. Олай болса Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы оқушылардың өзінен естиміз. Сабаққа «Зерттеушілер», «Әдебиетшілер», «Тарихшылар» және «Өнертанушылар» келіп отыр.

Жаңа сабақ

  1. топ. Зерттеуші ғалымдаға сұрақ: «Автор орындығы» әдісі

  • «Махамбет Өтемісұлының ата- бабасы туралы не білесіңдер?» (өмірбаяны)

  1. топ. Тарихшыларға сұрақ: «Алты телпек» әдісі

  • Махамбеттің хан- сұлтандарға жау болу себебі неде?

  • Неге көтерілісте жеңіліп қалды?. Қазақстан картасынан көрсету.

«Махамбеттің Баймағанбет сұлтанға айтқаны».

  • Біз Төкен Әлімқұловтың «Қараой» әңгімесінен Махамбеттің басын Ықылас кесіп алғанын білеміз, сонда басы мен денесі бөлек жерленеді ме?





  1. топ. Әдебиетшілерге сұрақ: «Топтастыру» әдісі

Shape4 Shape3

Shape5

Өлең

дері




Shape6 Shape7

Shape8

Shape9



  • Қай жылдары, қандай жағдайда өлеңдері дүниеге келеді?

  1. топ. Өнертанушыларға сұрақ: «Ассоцияция» әдісі

1-қадам.Шеңбер сызып ортасына тақырыптың атын жазу

2-қадам.Дәптерлеріне сол тақырыпта өздері білетін ақпаратты жаздыру

3-қадам. Сол тақырып бойынша жазғандарына тұсаукесер жасау

4-қадам.Тақырып бойынша алынған бүкіл ақпараттың тізімін жасау


  • Махамбеттің неше күйі бар?

Қ орытынды

Блум түймедағы арқылы сабақты қорытындылау.

Сұрақтар:

  1. Қарапайым сұрақ. Махамбеттің  келбеті қалай суреттелген ?

  2. Анықтамалық сұрақ. Махамбет  өлеңдерін ата

  3. Интерпретациялық сұрақ. Махамбеттің Исатайға арналған өлеңі қандай ?

  4. Шығармашылық сұрақ. Махамбет қандай адам болған ?

  5. Бағалау. Махамбет өлеңдерінен өзіңе қандай әсер алдың?

  6. Тәжірбиелік сұрақ. Бөкей Ордасы қай жерде орналасқан ? Картадан көрсет

Кері байланыс: Бағдаршам



Бағалау: бағалау парағы

Үйге тапсырма:

« Еліміздің өркендеуіне Махамбет сияқты қандай үлес қосар едің ?» эссе жазу





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2018
713
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі