Ашық сабақ Майлықожа Сұлтанқожаұлы 10-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Майлықожа Сұлтанқожаұлы 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары 10-сыныпта қазақ әдебиетінен үлгі жоба ретінде әдістемелік көмек.
Материалдың қысқаша нұсқасы



АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып: 10

Сабақтың тақырыбы: Майлықожа Сұлтанқожаұлы «Аңқау мен қу», «Жылдың төрт мезгілі» өлеңдері

Сабақтың мақсаты:

  • Майлықожа Сұлтанқожаұлының шығармашылығына оқушылардың назарын аудартып, ақын көтерген тақырыптарын ашып, шығармаларының әлеуметтік сипатын, ақынның азаматтық тұлғасын таныту;

  • Оқушылардың ойлау, салыстыру, ой қорыту сияқты қабілеттерін, эстетикалық көзқарасын, талғамын, дүниетанымын кеңейту, сөздік қорын, сөйлеу мәнерін дамыту;

  • Оқушыларды өзіндік пайымын, бағасын беріп, өзіндік қорытынды шығаруға, өлең сөздің табиғатын түсіне білуге, туған елді сүюге тәрбиелеу;

Сабақ түрі: Аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер: Сатылай кешенді талдау, СТО әдістері

Көрнекілік: тақта, оқулық, хрестоматия, плакат, видео

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Ескерту

І


Үй тапсырмасын тексеру

5 минут

Майлықожа Сұлтанқожаұлы, өмірі, шығармашылығы

Майлықожа Сұлтанқожаұлының қандай шығармаларын білесіңдер? Шығармаларында қандай тақырыптарды көтереді?

Қабырға ілінген сұрақтары жылдам жауап беру /5 ұпай/



Мотивация/ой қозғау/

/3 минут/

Ақын өлеңдерінің атауына байланысты топқа бөліну.

1-топ «Аңқау мен қу»

2-топ «Жылдың 4 мезгілі»

3-топ «Үш жігіт»





Тақырыпқа шығу

/ 2 минут/

  • Бүгін қандай тақырыпты қарастырамыз?

  • Білім lend.kz бейнежазба көрсетіледі

Оқушылар тақырыпқа шығады


Мақсат қою

  • Ендеше сабақ мақсатын өзіміз шығарып көрейік.

мақсат қояды


Проблемалық сұрақ

Қалай ойлайсыңдар, «Аңқау мен қу», «Жылдың төрт мезгілі», «Үш жігіт» өлеңдерінде ақынның қандай позициясы көрініс тапқан?


Қиындыққа тіреліп, мәселені шешу жолын іздестіреді;


ІІ

Жаңа тақырыпты ашу және меңгерту


/10 минут, 5 ұпай/






/10минут 5 ұпай/


1-тапсырма

Көрініс стратегиясы бойынша ақын шығармасын рөлмен ойнап қысқаша мазмұнын ашу.

І топ «Аңқау мен қу» /әмиян, ағаш, әділ қазылар/

ІІ топ «Жылдың 4 мезгілі» /жаз, күз, қыс, көктем/

ІІІ топ «Үш жігіт» /үш адам, 1 құмыра алтын, шайтан, тамақ/


2-тапсырма Берілген ақпаратпен танысып, постерге түсіру

1 топ

Өлеңге әдеби талдау

«Аңқау мен қу»

1. Өлеңді түсініп оқы.

2. Тақырып

3. Жанр түрі

4. Идеясы

Сөздікпен жұмыс

Мекерлік

Қулық, айлакерлік, залымдық.

Гуәһ

Куә, куәгер.

Құбыла

Намаз оқыған кезде бет қарататын жақ, Мекке бағыты.

5.Әдеби мазмұны:

Аңқау мен қу бейнесіне байланысты ақын үні

Өз қорытындың




2 топ Жылдың төрт мезгілі» өлеңіне салыстырмалы талдау

Абай, Ыбырай, Майлықожа шығармалары бойынша

Өлеңнің көркемдік ерекшелігі:

Майлықожа «Жылдың төрт мезгілі»

Абайдың табиғат лирикасы





Өлең жолдары

Эпитет

Теңеу

Антонимдік қолданыстар

Сатира

Мақал-мәтел

Шешендік оралым








3 топ Ақын өлеңдерінің тақырыбы

  1. Майлықожа Сұлтанқожаұлы өмірі;

  2. Шығармаларының жарық көруі;

  3. Өлеңдерінің тақырыбы

  4. Шығармалары

  5. «Майлықожа – адамгершілік туын көтерген ақын»тақырыбына ауызша ой толғау


Мәтінмен, ақпаратпен жұмыс

Өлеңдеріндегі қоғамдық-әлеуметтік қайшылықтарды реалистік суреттермен бейнелеуін аңғару.


Топпен жұмыс

Әдеби қисындық талдау жасау; нақыл сөздерді теріп жазу; мәнерлеп жатқа оқу; Майлықожаның адам мінезіндегі кемшіліктерді, еңбекке, елге деген сүйіспеншілікті жырлауы.










Мәтінмен жұмыс


Толғаудағы ақындар бейнесін өлең жолдарынан тауып, қорытынды шығар.



Өлеңдер талдау



Жеке, жұпттық, топтық жұмыс






ІІІ

Бекіту

3 минут

М.Сұлтанқожаұлының шығармалары жайлы өз пікірін білдіру, ой қорыту. топтастыру әдісі

Майлықожа Сұлтанқожаұлы-ақын, астарлы сықақ, өткір мысқыл шебері, адамгершілікті насихаттаушы



ІҮ

Қорытынды



Rефлексия

3 минут

Қандай жаңа түсініктермен таныстыңдар?

Бүгінгі сабақта алған білімді қайда қолдана аласыңдар деп ойлайсыңдар?

Тақырып бойынша түсінбей қалған, қиындық тудырған мәселелер болды ма?

Қорытынды пікір /2 әрекет 1 мәселе/


Оқушының пікірі, сабақ тақырыбының мақсатына жетуі-жетпеуі/

Ү

Бағалау

3 минут

Бағалау парағын толтыру

Өз бағасы, сынып бағасы.



Үй тапсырмасы:

1 минут

Эссе. Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» өлеңіндегі заманның зарлығы мен тарлығының белгілерін дәлелдер арқылы талдап жазыңыз



Мұғалім: Мұхаметжанова Р.Ж. Тексерілді:

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
1138
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі