Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
-
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
-
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды
ахуал қалыптастыру.
-
Үй
тапсырмасын тексеру
Оқылым
алды
«Learning Apps»
платформасында сұрақтарға жауап беру арқылы, тақырыпқа болжам
жасайды.
Білгенің
жөн!!
Перифраз (гр. perіphrasіs — айналым —тілдік өзгерістер жасай
отырып, белгілі бір ойды басқа сөзбен жеткізу. Перифразаның бірнеше
жасалу тәсілдері бар:
1. Сөйлемдегі сөз формасын
басқа сөз табына ауыстыру.
2. Синонимдерді қолдану.
3. Сандар мен ипайыздық
көрсеткішті өзге формаға ауыстыру.
4. І жақтан ІІІ жаққа немесе ІІІ жақтан І жаққа ауыстыру
5. Анықтама берудің әртүрлі құрылымдарын пайдалану.
6. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзі формаларын түрлендіріп
қолдану.
7. Сөйлем құрылымын өзгерту және байланыстырушы сөздердің өзге
түрлерін қолдану.
Оқылым
тапсырмасы
1-тапсырма. Берілген
мәтінді түсініп оқы. Перифраза тәсілдерін қолданып мәтіннен 5
сөйлемді өзгерт.
Мәтіндегі
сөйлем
|
Перифраза
қолдану
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқылымнан
кейін
2-тапсырма. «Мен қандай
мамандықтың иесі боламын?» тақырыбына аргументативті эссе жаз. Эссе
жазуда төмендегі нұсқаулықты қолдан.
1
|
Тақырыпты ашатын бірнеше идея
жаз.
|
2
|
Әр тармаққа жазатын
аргументтеріңді дайында.
|
3
|
Тармаққа қажетті
аргументтеріңді статистикалық мәліметтермен, нақты мысалдармен
толықтыр.
|
4
|
Әрбір тармақты логикалық
тұрғыдан жүйеле
|
Бірінші тармаққа тақырыпты
қалай қолдайтыныңды жаз
|
Екінші тармаққа практикалық
идеяңды жаз
|
Үшінші тармақта тақырып
бойынша не істейтініңді жаз
|
Қорытындыда аргументтеріңді
келтіріп, идеяңды дәлелде
|
3-тапсырма. Берілген
суреттер негізінде перифраз тәсілдерін қолданып, сұрақтар
құрастыр.
|
Сәлемдеседі, бір-біріне тілек
айтады
«Wordwall» платформасы арқылы
таңдалған оқушылар үй тапсырмасын айтады.
«Learning Apps» платформасында сөздерд «Құрағыш» ойыны арқылы
сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты болжайды.
Әр топ өздеріне берілген
графиктік мәттінмен танысып, ақпарат дайындайды. Мәтіндер әр топқа
таратылып беріледі.
Оқушылар берілген мәтінді
оқып, перифраза тәсілдерін қолданып 5 сөйлемді
өзгертеді.
Оқушылар берілген
нұсқаулықты пайдалана отырып, аргументативті эссе
жазады.
Оқушылар суреттерге қарап,
сұрақтар құрастырады.
|
Мұғалімнің сөз
оралымдары
Дескриптор
1балл
Дескриптор:
1балл
- Сұрақтарға жауап береді;
Бағалау
критерийі:
Дескриптор:
3балл
- Мәтінді түсініп
оқиды;
Бағалау
критерийі:
-
Өз ойын
нақты жеткізе алады
-
Мәселеге
байланысты аргументтерді, көзқарасын сауатты
жеткізеді
-
Орфографиялық, пунктуациялықғ стилистикалық нормаға
сәйкесті;
Дескриптор:
4балл
- Тезис аргументтерінің дәл жазады;
Бағалау
критерийі:
Дискрептор
2балл
|
Арнайы тақта,
презентация.
Презентация,
«Wordwall»
платформасы
https://learningapps.org/watch?v=p6f4c2tnj23
Оқулық, презентация, таратпа материал, кластер, сызба,
т.б.
|
Сабақ
соңы
|
Үй
жұмысы.
Кері байланыс. «Ментиметр» плафтормасы арқылы жүзеге асады.
Оқушылар өз ойын смартфон арқылы жазып, пікірлерін
айтады.
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
беріп, бағалау парағына өз ұпайларын есептеп шығарады. Мұғалім
тыңдап, өз қорытынды бағасын қояды. Бағалау парағы домбыра
бейнесінде.
|
1-10 баллдық
жүйе бойынша
оқушылардың
сабаққа
қатысу
белсенділігі
бойынша
бағаланады.
|
|