Материалдар / Ашық сабақ .Мамандық таңдау-маңызды іс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ .Мамандық таңдау-маңызды іс

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып қазақ тілі пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2023
276
1 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сабақтың тақырыбы: «Мамандық таңдау – маңызды іс»


Бөлім:

3. Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтар

Педагогтің аты-жөні



Күні:



Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы


«Мамандық таңдау – маңызды іс»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.5.1 перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру ;

8.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

Сабақтың мақсаты

  • перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастырады;

  • эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Сабақтың ортасы
















  1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

  2. Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

  3. Үй тапсырмасын тексеру










Оқылым алды

«Learning Apps» платформасында сұрақтарға жауап беру арқылы, тақырыпқа болжам жасайды.




Білгенің жөн!!

Перифраз (гр. perіphrasіs — айналым —тілдік өзгерістер жасай отырып, белгілі бір ойды басқа сөзбен жеткізу. Перифразаның бірнеше жасалу тәсілдері бар:

1. Сөйлемдегі сөз формасын басқа сөз табына ауыстыру.
2. Синонимдерді қолдану.

3. Сандар мен ипайыздық көрсеткішті өзге формаға ауыстыру.
4. І жақтан ІІІ жаққа немесе ІІІ жақтан І жаққа ауыстыру
5. Анықтама берудің әртүрлі құрылымдарын пайдалану.
6. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзі формаларын түрлендіріп қолдану.
7. Сөйлем құрылымын өзгерту және байланыстырушы сөздердің өзге түрлерін қолдану.


Оқылым тапсырмасы

1-тапсырма. Берілген мәтінді түсініп оқы. Перифраза тәсілдерін қолданып мәтіннен 5 сөйлемді өзгерт.




Мәтіндегі сөйлем

Перифраза қолдану














Оқылымнан кейін

2-тапсырма. «Мен қандай мамандықтың иесі боламын?» тақырыбына аргументативті эссе жаз. Эссе жазуда төмендегі нұсқаулықты қолдан.

1

Тақырыпты ашатын бірнеше идея жаз.

2

Әр тармаққа жазатын аргументтеріңді дайында.

3

Тармаққа қажетті аргументтеріңді статистикалық мәліметтермен, нақты мысалдармен толықтыр.

4

Әрбір тармақты логикалық тұрғыдан жүйеле

Бірінші тармаққа тақырыпты қалай қолдайтыныңды жаз

Екінші тармаққа практикалық идеяңды жаз

Үшінші тармақта тақырып бойынша не істейтініңді жаз

Қорытындыда аргументтеріңді келтіріп, идеяңды дәлелде







3-тапсырма. Берілген суреттер негізінде перифраз тәсілдерін қолданып, сұрақтар құрастыр.



Сәлемдеседі, бір-біріне тілек айтады





«Wordwall» платформасы арқылы таңдалған оқушылар үй тапсырмасын айтады.




«Learning Apps» платформасында сөздерд «Құрағыш» ойыны арқылы сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты болжайды.







Әр топ өздеріне берілген графиктік мәттінмен танысып, ақпарат дайындайды. Мәтіндер әр топқа таратылып беріледі.



















Оқушылар берілген мәтінді оқып, перифраза тәсілдерін қолданып 5 сөйлемді өзгертеді.





















Оқушылар берілген нұсқаулықты пайдалана отырып, аргументативті эссе жазады.





































Оқушылар суреттерге қарап, сұрақтар құрастырады.







Мұғалімнің сөз оралымдары






Дескриптор
1балл










Дескриптор:
1балл
- Сұрақтарға жауап береді;

  • Тақырыпты болжайды



















Бағалау критерийі:

  • Перифраза тәсілердін қолданып сұрақтар құрайды;

  • Мәтінді түсініп оқиды;


Дескриптор:
3балл
-
Мәтінді түсініп оқиды;

  • Перифраз тәсілдерін қолданып, сөйлемдерді өзгерте алады;









Бағалау критерийі:

  • Өз ойын нақты жеткізе алады

  • Мәселеге байланысты аргументтерді, көзқарасын сауатты жеткізеді

  • Орфографиялық, пунктуациялықғ стилистикалық нормаға сәйкесті;

Дескриптор:
4балл

- Тезис аргументтерінің дәл жазады;

  • Өз ойын қортындылап шешімін көрсетеді алады;

  • Эссені сауатты жаза алады;




Бағалау критерийі:

  • Берілген суреттер негізінде перифраз тәсілдерін қолданып сұрақтар құрастырады;

Дискрептор
2балл

  • Сурттерге қарап сұрақтар құрастырады;

  • Перифраз тәсілдерін қолданады,

Арнайы тақта, презентация.


Презентация, «Wordwall» платформасы









https://learningapps.org/watch?v=p6f4c2tnj23
















Оқулық, презентация, таратпа материал, кластер, сызба, т.б.



























































Сабақ соңы


Үй жұмысы.


Кері байланыс. «Ментиметр» плафтормасы арқылы жүзеге асады. Оқушылар өз ойын смартфон арқылы жазып, пікірлерін айтады.










Оқушылар сабаққа кері байланыс беріп, бағалау парағына өз ұпайларын есептеп шығарады. Мұғалім тыңдап, өз қорытынды бағасын қояды. Бағалау парағы домбыра бейнесінде.







1-10 баллдық

жүйе бойынша

оқушылардың

сабаққа қатысу

белсенділігі

бойынша

бағаланады.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!