Материалдар / Ашық сабақ "Мақтаншақ көл" 3 сынып Т2

Ашық сабақ "Мақтаншақ көл" 3 сынып Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Мақтаншақ көл" 3 сынып Т2
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Шілде 2024
170
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖ


Бөлім:

7. Су – тіршілік көзі

Педагогтің аты-жөні:

Сураган А.

Күні:

18.04.2024

Сынып: 3-сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мақтаншақ көлшік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


3.3.4.1*мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

Сабақтың мақсаты

мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастырады және оған жауап береді;



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

ЕБҚ бар оқушы үшін

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


5 мин










3 мин

Ұйымдастыру

Сәлемдесу, түгендеу


Психологиялық ахуал.

«Қаламдар» әдісі арқылы оқушыларды бірлесе жұмыс істеуге үйрету.


Үй тапсырмасын тексеру: «Мина алаңы»


Амандасады.





Оқушылар ортаға шығып, тапсырманы орындайды.






Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы


Сабақтың басы



5 мин



«Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпқа шыққызу.


1-тапсырма: Берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жетекші сұрақтар:

  1. Жазда не жауады?

  2. Жаңбырдан кейін не пайда болады?

Дескриптор:

  • Сұрақтарды мұқият тыңдайды;

  • Жауап береді;

  • Ойларын дәлелді жеткізеді.


«Шапалақ» әдісі



Жаңа сөздерді беру.

Жаңа сөздерді сөздік дәптеріне жазады, оқиды, есте сақтайды.

Жаңа сөздер:

Мақтанды – похвалился

Мақтаншақ – хвостун

Бу – пар

Кеуіп қалады – высох,высохла



Сабақтың ортасы


10 мин




Мәтін алды тапсырма

2-тапсырма: Сөздердің дұрыс айтылуы мен жазылуына назар аударыңыз.

Дұрыс жазылуы

Дұрыс айтылуы

Көлшік


Көлшүк

Кеуіп қалады

Кеуүп қалады

Бу

Picture 3

Бұу

Дескриптор

  • Сөздерді мұқият оқиды;

  • Орфографияға назар аударады

  • орфоэпияны сақтайды.


«Басбармақ» әдісі



Тыңдалым. Мәтінмен жұмыс.

Дескриптор:

  • Мәтінді мұқият тыңдайды

  • Мұғаліммен бірге аударады





Мәтіннен кейінгі тапсыррма. Жұптық жұмыс

3-тапсырма: Сурет пен сөздерді сәйкестендір.

Дескриптор:

  • Суреттегі сөзді анықтайды.

  • Сәйкестендіреді



12 мин

Жазылым. «Тіл – ұлттық құндылық» тақырыбында эссе жазғызу.

4-тапсырма. Суретті сөзбен жазып сөйлемді толықтыр.

Дескриптор:

  • Суреттегі сөзді анықтайды.

  • Сөйлемді жазады

Каллиграфияны сақтайды

Өзін-өзі бағалау




Сабақтың соңы


8 мин



«Cұрақ жауап» әдісі арқылы сабақты қорытындылату.



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

  • Сұрақтарды мұқият тыңдайды

  • Жауап береді

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы


Рефлексия


2 мин

«Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасатқызу.

Оқушылар стикерлерді жабыстырады









көлшік

құдық

бу

Кеуіп қалды

жаңбыр



көлшік

құдық

бу

Кеуіп қалды

жаңбыр

Мақтанды – похвалился

Мақтаншақ – хвостун

Бу – пар

Кеуіп қалады – высох,высохла

Көлшік- пруд

Құдық-колодец

Жаңбыр- дождь










Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!